אבנר ברוך
29-04-12, 21:46
קצת רקע (ומסקנות בסוף):
גאלופר ארוך שנת 2000, נרכש במאי שנה שעברה.
לאחר הרכישה עשיתי יישור קו טכני שכלל התקנת 4 בולמים של קוני בגאתוס.
הרכב נמצא ברשותי 10 חודשים וקצת. נסע 7000 ק"מ מאז הרכישה, מתוכם 6700 ק"מ (בלבד !) בכביש.
במילים אחרות - הרכב כמעט ולא עלה על השטח מאז הותקנו הבולמים.
בבדיקה שנערכה לאחרונה נתגלו הממצאים הבאים:
1. בורג שבור - בולם קדמי ימני
2. ברגים פתוחים - בולם קדמי שמאלי
3. בוקסה עקומה - בולם אחורי שמאלי
ראוי לציין כי יום לאחר ההתקנה החלו להישמע קולות שקשוק מכיוון הבולמים.
חזרתי לגאתוס פעמיים, הרכב עלה על ליפט, נבדק ושוחרר ללא מסקנות כלשהן.
למרות גילו של הרכב, אני לא חושב שבולמיו של רכב שנסע סה"כ 7000 ק"מ ב 80 קמ"ש באיילון צריכים להגיע למצב שכזה.
למרות טוב ליבם של צוות גאתוס, אני חושב שממצאים אלו צריכים להדליק נורה אדומה בקרב אלו שהתקינו או חושבים להתקין משהו בגאתוס.
שועל וותיק בפורום אמר לי פעם שגאתוס כבר לא מתעסקים בעגלות אלא בפרוייקטים....כנראה שהוא צדק.
גאלופר ארוך שנת 2000, נרכש במאי שנה שעברה.
לאחר הרכישה עשיתי יישור קו טכני שכלל התקנת 4 בולמים של קוני בגאתוס.
הרכב נמצא ברשותי 10 חודשים וקצת. נסע 7000 ק"מ מאז הרכישה, מתוכם 6700 ק"מ (בלבד !) בכביש.
במילים אחרות - הרכב כמעט ולא עלה על השטח מאז הותקנו הבולמים.
בבדיקה שנערכה לאחרונה נתגלו הממצאים הבאים:
1. בורג שבור - בולם קדמי ימני
2. ברגים פתוחים - בולם קדמי שמאלי
3. בוקסה עקומה - בולם אחורי שמאלי
ראוי לציין כי יום לאחר ההתקנה החלו להישמע קולות שקשוק מכיוון הבולמים.
חזרתי לגאתוס פעמיים, הרכב עלה על ליפט, נבדק ושוחרר ללא מסקנות כלשהן.
למרות גילו של הרכב, אני לא חושב שבולמיו של רכב שנסע סה"כ 7000 ק"מ ב 80 קמ"ש באיילון צריכים להגיע למצב שכזה.
למרות טוב ליבם של צוות גאתוס, אני חושב שממצאים אלו צריכים להדליק נורה אדומה בקרב אלו שהתקינו או חושבים להתקין משהו בגאתוס.
שועל וותיק בפורום אמר לי פעם שגאתוס כבר לא מתעסקים בעגלות אלא בפרוייקטים....כנראה שהוא צדק.