צפייה בגרסה מלאה : הילוך ראשון לא נכנס בקלות - גרנד ויטרה ידנית
שלום,
היום בעמידה בפקק קרה לי כמה פעמים שהההילוך הראשון סירב להשתלב בקלות מניוטרל, לאחר מעט משחקים עם הקלאץ' וידית ההילוכים ההילוך השתלב (ללא רעשים או חריקות). בשאר המקרים ההילוך נכנס בקלות ככה שהבעיה איננה מתרחש בעקביות.
מה יכולה להיות הסיבה? ניסיתי לבדוק את הקלאץ' - שילבתי לשלישי ושחררתי לאט, הרכב נכבה.
אסף
גובה ההפרדה ברגלית אותו דבר ? או שבתחילת הדרך מתחיל חיבור ?
לא תזיק החלפת שמן גיר . על הדרך לבחון את השמן שמנקזים אם מכיל שבבים.
רענן
motorica.net
30-04-12, 17:03
תבדוק תקינות של הסלייב/מאסטר צילנדר.
ככל הנראה הבעייה בקלאץ,לא מפריד טוב,החל מאויר בנוזל המצמד(בלמים)
ועד למשאבות גמורות.
בדוק נוזל אם לא חסר ומה צבעו אם ספח מים,או עכור.עבור על הצנרת והמשאבות
לבדיקת נזילות.
טוב אחרי שהרכב קרטע בהילוך שלישי אבל הצליח להגיע עד ל"טופ גיר" לבדיקה. ארז (פעם ראשונה שאני פוגש אותו...) בדק ומסתבר היה חסר הרבה שמן במשאבה, לא נצפו סימני נזילות מהמשאבות. ארז מילא שמן וניקז אויר ועכשיו הכל בסדר. אני אמשיך לעקוב כי השמן נזל לאנשהו..
עושה רושם של מקצוען אמיתי הבחור.
motorica.net
01-05-12, 14:39
והכיוון שלי היה נכון :)
תבדוק טוב אם אין נזילה זה יכול להיות באיזור של הדוושות מתחת לשטיחים תחפס שם.
אצלי ישנה את אותה הבעייה להחליף משאבה זה יקר מאוד לכן יש לי ברכב שמן ופעם בחודש אני מוסיף
תבדוק טוב אם אין נזילה זה יכול להיות באיזור של הדוושות מתחת לשטיחים תחפס שם.
אצלי ישנה את אותה הבעייה להחליף משאבה זה יקר מאוד לכן יש לי ברכב שמן ופעם בחודש אני מוסיף
אני אבדוק.
על איזו עלות מדובר ? ממנה שאני רואה ברשת החלקים לא יקרים בהיסטריה.
http://www.carpartsdiscount.com/auto/parts/2001/suzuki/grand_vitara/master_slave_cylinders/clutch_master_cylinder.html?3593=296092
http://www.carpartsdiscount.com/auto/parts/2001/suzuki/grand_vitara/master_slave_cylinders/clutch_slave_cylinder.html?3593=296093
סדר גודל של 100 דולר לשתי היחידות (מסטר וסלייב).
אני קיבלתי הצעת מחיר של 2000 ש"ח כולל עבודה
נשמע יקר...
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.022876,34.856673
Sent from my iPhone using Tapatalk
avidator85
02-05-12, 19:36
שלום ,ברשותי גם גרנד 2001ת רגיל . היה לי דבר דומה והנזילה הייתה מהמשאבת מצמד מרכזית (עליונה) . תתכופף מתחת להגה ותתחיל ללחוץ אם היד על דוושת המצמד (עדיף שתאיר עם פנס ) תראה שהדוושה מפעילה בכל לחיצה צילינדר ושם יש אטם גומי ,לי השמן נזל בדיוק מתחת לשטיח הרכב וממבט לא ממוקד לא ניראתה נזילה . אני את המשאבה שלי שיפצתי . תבדוק את הנושא .
אלכס.
תודה, אבדוק. כמה עלה השיפוץ אגב?
בדקתי לפי ההוראות - הכל יבש באיזור הדוושה. אמשיך לעקוב.
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=32.077854,34.774814
Sent from my iPhone using Tapatalk
עדכון, יש נזילה מהמשאבה העליונה.. השמן נזל מאחורי השטיח.
שאלה:
החלק שיושב מאחורי הדוושה זו המשאבה העליונה או התחתונה? מאסטר או סלייב ?
לי נאמר שזו העליונה אבל כשאני בא להזמין את החלק מאיביי התמונות מעט מבלבלות.. יש איזה יצרן מומלץ? המחירים נעים בין 25 ל-50 דולר.
זה הלינק לחלק:
http://www.carpartsdiscount.com/auto/viewer/pictures/296093/1000/1/P/7FA1FEF/suzuki_grand_vitara_2004_clutch_slave_cy linder_oem_072_9463_729463.html
בתמונה זה הslave
תבדוק אפשרות לשיפוץ, אמור לצאת הרבה יותר זול וכחלק מהשיפוץ גם יחליפו את הגומיות וכו, אצלי במשאית זה פתר את הבעיה(שהייתה זהה לשלך).
שאלה:
החלק שיושב מאחורי הדוושה זו המשאבה העליונה או התחתונה? מאסטר או סלייב ?
לי נאמר שזו העליונה אבל כשאני בא להזמין את החלק מאיביי התמונות מעט מבלבלות.. יש איזה יצרן מומלץ? המחירים נעים בין 25 ל-50 דולר.
תגיד יש לך ניסיון עם הזמנת חלקי חילוף לרכב באיביי ? ו/או בפרט בחלקים בטיחותיים ? אם לא,
ממליץ שתבצע חיפוש ולמד קצת את הנושא .
אני יכול לקצר לך מעט, אם תקרא את תגובה שלי לאחרונה בנושא :
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3417521&postcount=4
בהצלחה
רענן
א. אני מתכוון להזמין חלק חדש שמיוצר ע״י חברה מוכרת ולא סתם חלק ממותג ללא שם. סיכוי טוב שאותו יצרן מייצר oem לסוזוקי.
ב. מדובר על משאבת קלאץ׳ ולא על משאבת ברקס ככה שאני לא לחלוטין מבין מה הקשר לחלק בטיחותי (אמנם לא נעים להיתקע בלי קלאץ׳ באמצע כביש החוף אבל זה לא בסקאלה של היתקעות ללא ברקסים, תקן אותי אם אני טועה)
ג. ההרכבה תעשה במוסך ולא אצלי מתחת לבית.
ד. למה לשלם על חלק 600 ש״ח לפני מע״מ אם אפשר להשיגו ב-40 דולר?
כמובן שאם ניתן לשפץ בזול - אלך על האופציה הזו.
אסף
ולגבי משלוח לארץ - נסתדר.
א. אני מתכוון להזמין חלק חדש שמיוצר ע״י חברה מוכרת ולא סתם חלק ממותג ללא שם. סיכוי טוב שאותו יצרן מייצר oem לסוזוקי.
טעיתי משום מה היה לי בראש שמדובר במשאבת ברקס .
בכול אופן, לפי תשובתך, אני מניח שעדיין לא התנסת בייבוא אישי לחלקי חילוף לרכב.
אז בהצלחה בחוויה הראשונית.
רענן
אם להביא נעילה, פנסים אחוריים, לוקרים ועוד כל מיני מתגים עבור חברים לא נקרא ניסיון, אז באמת קטונתי..
עדכון (לקח לי זמן למצוא את השרשור!!)
לאחר כמה חודשים של הוספת שמן בכל ראש חודש.
הרכבתי בשישי האחרון משאבה תחליפית שהבאתי מארה"ב (סיפור של 40$ ו-10 דקות עבודה) - הכל עובד פיקס. נראה כמה תחזיק..
האם יש טעם לשפץ את המקורית (משאבת קלאץ' עליונה)? - הנזילה ממנה ממש לא רצינית.
איפה כדאי? (על ציר ת"א-רעננה)
מקפיץ את השרשור, לאחר שהתגלתה אצלי גם נזילה ממשאבת הקלאץ׳ ועוד לא ידוע מאיפה, מחר אחפש סימנים מאחורי ההגה כמו שנאמר פה, עדיין, רציתי לברר עלויות של השיפוץ?
ואם אפשר קישור למוצר שנקנה באי ביי, אשמח, תודה.
בוקר טוב,
לדעתי שיפוץ בארץ ייצא יותר יקר מלהזמין חלף תחליפי מחו״ל (בזמנו דיברו איתי על כמה מאות שקלים לכל אחת, אבי בלמים אם איני טועה).
אם ציר האלומיניום נשחק אז אין הרבה מה לעשות.
אם זו רק הגומיה שנקרעה אז למצוא גומיה זהה תוכל בחנויות באיזור יצחק שדה.
קודם תברר איזו משאבה דורשת שיפוץ ומה בדיוק לא תקין - עליונה (מאחורי הדוושה) או תחתונה (על הגיר)
לפי סימני השמן תדע, אם אתה מזמין מחו״ל אני ממליץ כבר להחליף את שתיהן.
לגבי לינקים, אחפש לך יותר מאוחר.
אסף
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
סבבה, מעולה, תודה.
רק לגבי המשאבת קלאץ' שמאחורי הדוושה, איפה בדיוק היא נמצאת?
אני אעלה תמונה יותר מאוחר, עכשיו שtapatalk לאייפון הפך לחינמי ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
מצאתי כבר, תודה, הנזילה היא מתוך הרכב אבל לא רואה את הגומיה המדוברת
הנזילה היא לא מתוך הרכב, המשאבה יושבת מאחורי הדוושה והשמן מצטבר מאחורי השטיח (קיר האש) בגלל זה קשה לראות. צריך לפרק את המשאבה ולקחת לבעל מקצוע לקבלת הערכה לשיפוץ.
אני לא שיפצתי, הזמנתי חדש ותחליפי מארה״ב, 50 דולר משהו כזה.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
ברגע שתפרק את המשאבה אתה תראה את הגומיה, אני אצלם לך את המשאבה הישנה שלי.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
הנזילה היא לא מתוך הרכב, המשאבה יושבת מאחורי הדוושה והשמן מצטבר מאחורי השטיח (קיר האש) בגלל זה קשה לראות. צריך לפרק את המשאבה ולקחת לבעל מקצוע לקבלת הערכה לשיפוץ.
אני לא שיפצתי, הזמנתי חדש ותחליפי מארה״ב, 50 דולר משהו כזה.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
אני ישמח לקישור.
וכן, בדיוק לשם התכוונתי, פירקתי את הפלסטיק שמתחת להגה ושם הסתכלתי, הבוכנה עצמה היא שנוזלת.
איך מפרקים את המשאבה? מאיפה?
זה הלינק לחלק התחליפי שקניתי, שים לב לגומיה השחורה. הפירוק זה 5 דקות.
http://bit.ly/17OOX0g
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.