PDA

צפייה בגרסה מלאה : שלום לכולם ! חדש בפורום .



sagvak
01-05-12, 09:44
בוקר טוב !
שמי שגיא ואני חדש בפורום , אני וגיסי התחלנו לשפץ CJ 83 בעזרת חבר מוסכניק , הושתל בו מנוע חדש , והכלי כבר עבר פחחות וצבע , נשאר לעבור על החלק הפנימי ועוד כמה דברים קטנים , אחד הדברים שאנחנו רוצים להחליף ראשון הוא הקרבורטור , מעדיפים לבדוק אפשרות החלפה בחדש או חליפי במקום לשפץ ולתקן את הקיים שזאת כנראה תהיה הברירה האחרונה אם לא נמצא משהו אטרקטיבי . אני ממש נרגש לצאת לדרך החדשה הזו במיוחד עם כלי כזה שבפעם הראשונה אני יכול להגיד שהתאהבתי במבט ראשון . :D:D

ואני כבר על הבוקר צריך עזרה מכם , גלדיאטור מהפורום הציע לי לקנות ממנו קרבורטור של נ"נ במצב חדש חדש , השאלה האמיתית היא אם הוא מתאים לי ? יענה על הצרכים ? יתפקד טוב ? צריכת דלק ? אני מצרף תמונה של הקרבורטור ושל הג'יפ .

נ.ב
מישהו יודע מה המחיר של חדש אצל ינוביץ' ?



58690

sagvak
01-05-12, 09:45
משום מה אני לא מצליח להעלות תמונה של הקרב ,

נמרוד
01-05-12, 09:58
הנושא טחון פה בפורום... שזה טוב! אני בזמנו (לפני 10 שנים) הבאתי וובר, מאז עברו עוד הרבה מים וההסכמה הכללית בפורום היא נדמה שמוטורקאפט 2100 הוא הקרבורטור המומלץ לCJ, זה אם אתה לא הולך על הזרקת דלק שהפכה לפופלרית ומקובלת עם השנים. בקיצור, היתה התקדמות. חיפוש מעלה כמה שרשורים שכדאי לך להתחיל מהם:

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=10194

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=22710

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=7747

ועוד...

sagvak
01-05-12, 10:15
עיינתי בשרשורים נמרוד , תודה !
והגעתי גם לחנות שאני יכול להזמין ממנה את המאייד והכל , אבל לפני שאני עושה את הצעד הזה אני מעדיף לחפש קודם פה בארץ משהו , אם לא אמצא אז אזמין מחו"ל ,

אני עדיין מסוקרן לדעת עם הקרבורטור של הנ"נ יתאים לי ..אחכה לעוד תגובות בנושא , תודה .

מוני אורבך
01-05-12, 10:43
לפני שאתה רץ לקנות חדש או תחליפי..
לא כדאי לבדוק קודם את הקים??
ה BBD יכול להיות בהחלט סביר עם טיפול נאות ושיפוץ
נכון יש לו בעיות שיפועים, אבל קודם תגיע לשיפועים הללו ואחר כך תבדוק האם זה באמת מפריע לך..
אגב גם עם השיפועים יש אנשים שחיים טוב מאוד איתו.
מבחינת צריכת דלק לא תקבל מתחליפי יותר טוב.
יתכן והרכב יסע יותר טוב, אבל הצריכה תהיה כמעת זהה.
סע קצת עם הרכב ואחר כך תחליט אם אתה רוצה לקנות תחליפי או חדש

shmil
01-05-12, 11:29
קרבורטור של נ"נ ממש לא יתאים לך, אם יש לך סעפת עם לוע כפול.
גם אם במקרה יש לך סעפת של מנוע 3800 הישנה, עם לוע בןדד, קרבורטור של נ"נ לא יוציא ממנו את המיטב.
גם אני חושב שעדיף לך לקנות אצל ינוביץ סט שיפוץ, לשפץ, לנסוע ואח"כ להחליט אם להחליף ל-MC2100, שמידי פעם יש כאן בלוח המודעות מישהו שמוכר.

לצערי יש בין חברי הפורום גם כאלו שאינם בוחלים בדבר כדי למכור את הזבל שלהם. התנצלותי בשם המערכת.

sagvak
01-05-12, 11:48
תודה על התגובות !
הבעיה היא שממש קשה להניע את הכלי , שלא לדבר על לנסוע איתו .. :confused:
אני מזכיר שאני עם ידע מועט בתחום .. מה אני עושה ?

shmil
01-05-12, 11:55
אתה מפרט ומסביר מה זה קשה, גם בהנעה וגם בנסיעה.
אולי משהו שכיוון הצתה וכיוון קרבורטור יפתור?
זה יכול להיות הרבה דברים, והפתרונות יהיו בהתאם לסימפטומים שתפרט.

sagvak
01-05-12, 11:58
תודה שמיל ,
אני אעשה בדיקה לגבי כיוון ההצתה והקרבורטור ואחזור עם תשובות .

מכירים מישהו שנמצא באזור ב"ש והסביבה שיהיה מוכן להגיע לתת חוות דעת מכנית מקצועית ? בתשלום כמובן ....

ניר ל
01-05-12, 12:25
כל כמה זמן אתה מניע אותו ? האם התנעה זמן קצר אחרי הכיבוי היא קלה יותר מהראשונה ?

כל הבעיות שייכולות לצוץ ברכב הזה הן פתירות בקלות עם מאגר הידע הקיים כאן, אל תתחיל עם בעלי מקצוע ...

גלדיאטור
01-05-12, 12:53
קרבורטור של נ"נ ממש לא יתאים לך, אם יש לך סעפת עם לוע כפול.
גם אם במקרה יש לך סעפת של מנוע 3800 הישנה, עם לוע בןדד, קרבורטור של נ"נ לא יוציא ממנו את המיטב.
גם אני חושב שעדיף לך לקנות אצל ינוביץ סט שיפוץ, לשפץ, לנסוע ואח"כ להחליט אם להחליף ל-MC2100, שמידי פעם יש כאן בלוח המודעות מישהו שמוכר.

לצערי יש בין חברי הפורום גם כאלו שאינם בוחלים בדבר כדי למכור את הזבל שלהם. התנצלותי בשם המערכת.

הודעה נשלחה למערכת!!

sagvak
01-05-12, 12:59
כל כמה זמן אתה מניע אותו ?

אחרי שאני "דוחף" יותר גז הוא נכבה ואז אני מניע ..

האם התנעה זמן קצר אחרי הכיבוי היא קלה יותר מהראשונה ?

ההתנעה לאחר הכיבוי קלה יותר..

shmil
01-05-12, 18:59
יש לך שם? כי קצת קשה לקרוא לך סגווק.

תשובתך לא ברורה מספיק.
בדוק שאתה משתמש בפלאגים הנכונים, בצע כיוון הצתה וכיוון קרבורטור, ויש גם את ספר הרכב במדור ההורדות שבאתר.
אחרי הכיוונים, פרט שוב.

sagvak
01-05-12, 19:27
שגיא .
הבעיות בבדיקה , אעדכן בהמשך תודה .

סופת המדבר
01-05-12, 21:45
לפי מה שאתה מתאר נראה כמו סתימות דלק
מניע כי יש דלק
מתכבה כי הדלק נגמר
ואז שוב מניע כי הצליחו לחדור עוד כמה טיפות לקרב'
אבל שאתה נותן גז הוא ''בולע'' את הדלק שיש לו ועדיין לא מגיע דלק חדש אז הוא מתכבה

גלדיאטור
02-05-12, 08:47
לפי מה שאתה מתאר נראה כמו סתימות דלק
מניע כי יש דלק
מתכבה כי הדלק נגמר
ואז שוב מניע כי הצליחו לחדור עוד כמה טיפות לקרב'
אבל שאתה נותן גז הוא ''בולע'' את הדלק שיש לו ועדיין לא מגיע דלק חדש אז הוא מתכבה

נסה להזין את המשאבת דלק מבקבוק או כלי אחר, אם הרכב עובד יפה, יש סתימה בדרך בין המיכל למשאבת דלק. לוקח 10 דקות לעשות זאת ויתן לך אינדיקציה אם זה שם.

**החלפת צינורות דלק הגומי הם עניין זעום שמשתלם בעתיד.

sagvak
02-05-12, 10:34
מעולה , ייבדק . תודה !

shmil
02-05-12, 11:39
לפע התיאור שלך הבעייה לא בסתימות דלק אלא בכיוונים.

tzagi
15-06-12, 04:36
אחרי שאני "דוחף" יותר גז הוא נכבה ואז אני מניע

התאור....דורש תאור
אם הבנתי נכון, אתה נותן זג והוא נכבה או רוצה למות?
נשמע כקומבינציה של צ'וק לא פעיל או לא מכוון ו-או משאבת תאוצה גמורה או סתומה.
אתה יכול לקנות קיט ולנסות לשפץ...זכותך, לדעתי זה בזבוז כסף במיוחד כשקיימות אופציות הרבה יותר טובות.

-->