AUTOGO
04-05-12, 10:32
המצב בבית הוא כזה:
ישנה אחת מיצובישי לנסר ליסינג 2011 שעושה את רוב הנסיעות וסביב 35,000 ק"מ בשנה, אחת יונדאי גטס 2008 ידנית ופרטית שלנו, שעושה פחות מ-10K בשנה, בעיקר נסיעות באיזור, ילדים לגן, קניות, כיבוי שריפות וכדומה...
חשבנו (עלק... אני חשבתי כמובן, לה "זה לא משנה"...) להחליף את הגטס במשהו טיפה יותר עביר. התקציב הוא 20-25 אלף שקלים עם נטייה לנמוך יותר.
תמיד חשבתי שטנדר זה מגניב, היו לאבא שלי פעם כאלה, זה נוסע בשטח ואפשר להעביר דירה קטנה בארגז או לזרוק שם את הגלשן בקיץ וליסוע עד (100 מטר ליד) הים. אני מכיר את המאזדה, כי היה לאבי כזה, הוא היה בזמנו עגלה לא נוחה אבל מאובזרת (4 חלונות וזה) ונסע בכל שטח כולל מעלה מסויים ליד עין נטפים (לא זוכר את שמו, הייתי טרי רשיון אז), היה לו איזה מדמה נעילת דיפרנציאל שעשה את העבודה כמדומני. הבנתי שהם די אמינים גם. היה לנו גם איפון שהיה נוטה לתפוס זוויות בטן ולהשאר תלוי באויר, אז הוא לא אופציה וכמובן שהיילקס יקר מדי, אז המאזדה נשאר הפייבוריט שלי בהתלבטות.
ומהצד השני, ישנו ג'יפ, שנראה נכון, יש לו בסיס גלגלים קצר יחסית לחמש דלתות, סמל של טויוטה על הגריל וגיר אוטומטי טיפש. לא נסעתי עליו אבל אומרים שהוא נח, כמובן שאפסיד את הארגז אבל ארוויח נוחות פנימית של פרייבט. לחלקם (ראיתי ביד2) הורכבה נעילת ARB אחורית שמסייעת... בקיצור מפתה. מצד שני שמעתי שראשי המנוע נוטים להאכל, לא בריא.
יש לי הרבה נסיון בשטח קשה, מעבר למה שציינתי ואני שואל את עצמי האם המאזדה לא יתקע אותי בפעם בשנה שאקח אותו לאתגר של הטיול ההוא שאורגן חודשים מראש?
מה דעתכם?
ישנה אחת מיצובישי לנסר ליסינג 2011 שעושה את רוב הנסיעות וסביב 35,000 ק"מ בשנה, אחת יונדאי גטס 2008 ידנית ופרטית שלנו, שעושה פחות מ-10K בשנה, בעיקר נסיעות באיזור, ילדים לגן, קניות, כיבוי שריפות וכדומה...
חשבנו (עלק... אני חשבתי כמובן, לה "זה לא משנה"...) להחליף את הגטס במשהו טיפה יותר עביר. התקציב הוא 20-25 אלף שקלים עם נטייה לנמוך יותר.
תמיד חשבתי שטנדר זה מגניב, היו לאבא שלי פעם כאלה, זה נוסע בשטח ואפשר להעביר דירה קטנה בארגז או לזרוק שם את הגלשן בקיץ וליסוע עד (100 מטר ליד) הים. אני מכיר את המאזדה, כי היה לאבי כזה, הוא היה בזמנו עגלה לא נוחה אבל מאובזרת (4 חלונות וזה) ונסע בכל שטח כולל מעלה מסויים ליד עין נטפים (לא זוכר את שמו, הייתי טרי רשיון אז), היה לו איזה מדמה נעילת דיפרנציאל שעשה את העבודה כמדומני. הבנתי שהם די אמינים גם. היה לנו גם איפון שהיה נוטה לתפוס זוויות בטן ולהשאר תלוי באויר, אז הוא לא אופציה וכמובן שהיילקס יקר מדי, אז המאזדה נשאר הפייבוריט שלי בהתלבטות.
ומהצד השני, ישנו ג'יפ, שנראה נכון, יש לו בסיס גלגלים קצר יחסית לחמש דלתות, סמל של טויוטה על הגריל וגיר אוטומטי טיפש. לא נסעתי עליו אבל אומרים שהוא נח, כמובן שאפסיד את הארגז אבל ארוויח נוחות פנימית של פרייבט. לחלקם (ראיתי ביד2) הורכבה נעילת ARB אחורית שמסייעת... בקיצור מפתה. מצד שני שמעתי שראשי המנוע נוטים להאכל, לא בריא.
יש לי הרבה נסיון בשטח קשה, מעבר למה שציינתי ואני שואל את עצמי האם המאזדה לא יתקע אותי בפעם בשנה שאקח אותו לאתגר של הטיול ההוא שאורגן חודשים מראש?
מה דעתכם?