צארלי
06-05-12, 13:28
שלום,
יש לי ליברטי שנת 2004 מנוע דיזל 2800.
הרכב התחיל להיכבות כיבוי פתאומי כל 10 דקות בערך.
כאשר המנוע עובד הכל עובד טוב, מגיע לטורים גבוהים אין עשן שחור מנוע לא נחנק וכו....
יש שמן מנוע, דלק, מים, טמפ' עבודה תקינה וכל שאר השמנים לא חסרים.
אין שום מנורה שנדלקת שנותנת חיווי לתקלה.
הפעולות שנעשו:
1.נותקו כל מערכות האזעקה הקודנית והאיתוראן- לא עזר.
2. חיבור הרכב למחשב תקלות המוסך מורשה- מתריע על תקלה בסנכרון של חיישן גלגל זיזים- הוחלף חיישן, לא עזר.
3. נבדקה ההזרקה של המנוע( 4 צילינדרים מסילה אחת) ונמצא שאינגקטור 4 נוזל ומוציא יותר מדי דלק לעודפים- ההשערה של המכונאי היא שהנזילה מורידה את לחץ הדלק במערכת והבקרה של המנוע מדמימה את המנוע.
המלצת המוסך הייתה להחליף את אינגקטור 4 בשלב ראשוני אם לא יעזור להחליף את 1 שגם מטפטף קצתו ואם לא יעזור להחליף בית פילטר דלק וגם אם אז לא תיפתר התקלה להחליף את אינגקטורים 2 ו3 .
כל אינגקטור במורשה עולה 4500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה- מחיר פסיכי לגמרי.
השאלה היא האם מישהו נתקל בתקלה דומה ומה היה הגורם לזה והאם כדאי לשפץ את האינגקטורים ואיפה?
תודה
ניר
יש לי ליברטי שנת 2004 מנוע דיזל 2800.
הרכב התחיל להיכבות כיבוי פתאומי כל 10 דקות בערך.
כאשר המנוע עובד הכל עובד טוב, מגיע לטורים גבוהים אין עשן שחור מנוע לא נחנק וכו....
יש שמן מנוע, דלק, מים, טמפ' עבודה תקינה וכל שאר השמנים לא חסרים.
אין שום מנורה שנדלקת שנותנת חיווי לתקלה.
הפעולות שנעשו:
1.נותקו כל מערכות האזעקה הקודנית והאיתוראן- לא עזר.
2. חיבור הרכב למחשב תקלות המוסך מורשה- מתריע על תקלה בסנכרון של חיישן גלגל זיזים- הוחלף חיישן, לא עזר.
3. נבדקה ההזרקה של המנוע( 4 צילינדרים מסילה אחת) ונמצא שאינגקטור 4 נוזל ומוציא יותר מדי דלק לעודפים- ההשערה של המכונאי היא שהנזילה מורידה את לחץ הדלק במערכת והבקרה של המנוע מדמימה את המנוע.
המלצת המוסך הייתה להחליף את אינגקטור 4 בשלב ראשוני אם לא יעזור להחליף את 1 שגם מטפטף קצתו ואם לא יעזור להחליף בית פילטר דלק וגם אם אז לא תיפתר התקלה להחליף את אינגקטורים 2 ו3 .
כל אינגקטור במורשה עולה 4500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה- מחיר פסיכי לגמרי.
השאלה היא האם מישהו נתקל בתקלה דומה ומה היה הגורם לזה והאם כדאי לשפץ את האינגקטורים ואיפה?
תודה
ניר