PDA

צפייה בגרסה מלאה : העברת רכב לארה"ב



Bernard
08-05-12, 00:13
האמת, אני בכלל לא יודע מה הפורום המתאים לזה אבל.. שיהיה.

למישהו יש מושג (לכל האמריקאים. ג'ו, בולדוג..) איך להכניס רכב לארה"ב (חוקי ורשמי) ולהעביר רישויי, על מנת שניתן יהיה להשתמש בו שם?
יש מגבלות "גיל"/שנתון?
האם זה אפשרי בכלל?
האם יש מגבלה של הוצאת רכב מהארץ - זמן חזרה, לפני שהרישויי מבוטל (הקפאת רשיונות?)?

כל מידע יתקבל בברכה.

landY
08-05-12, 07:08
השאלה למה. עלויות של משלוח הלוך חזור יעלו כמו אוטו משומש קטן שם.

Bernard
08-05-12, 07:20
השאלה למה. עלויות של משלוח הלוך חזור יעלו כמו אוטו משומש קטן שם.

עזוב, לרגע, את עלויות המשלוח. לזה נדאג אח"כ.

tzagi
08-05-12, 08:00
עומר מזמן..........בחו'לון

תתחיל בלספר בדיוק מה את רוצה להביא, אם זה לא קיים פה, כלומר רכב בגירסה ארופאית ולא DOT שכח מזה לא יקרה,
כמובן שיש חריגים לכול דבר (קרא בין השורות) וגם ניתן להכניס רכב כתייר, חודש שעבר עקפתי איזה מרצדס קאמפר עם לוחיות גרמניות בכביש בין לס ואגס ללוס אנג'לס, ולא נזכיר את הרנו קליאו שישב ליידי בפקק על ה635 בדאלאס מצוייד בלוחיות זיהוי ארגנטינאיות..חולי נפש.

השאלה היותר טובה כנכתב מעלי...זה למה? במחיר ההובלה (כ3$K) אפשר לקנות עגלה לא רעה בכלל. ועוד למכור אותה בסוף הטיול בלי הפסדים.

Bernard
08-05-12, 08:09
עומר מזמן..........בחו'לון

???

נתחיל מהסוף - לא טיול. תקופה.

הרכב, בן 12, הוא NAS. קנדי במקור.
לא רוצה חריגים ולא בין השורות ולא בין הטיפות - לא רוצה להתעסק עם האמריקאים.

עזבו רגע את הכדאיות הכלכלית של ההובלה.

tzagi
08-05-12, 08:21
רכב קנדי תצתרך לשלוח לקנדה, תעבור את הגבול בנסיעה למינסוטה, או כול מדינה גבולית אחרת רחוקה מסיביליזציה, שם(בלבד) תוכל לרשום אותו חוקית.
שכח מניו יורק, פנסילווניה, אילינוי וכדומה, רק בסוף העולם. נעשה בעבר בהצלחה.

אבל אני מריח כירכרה נוטפת שמן וסולר....וזה מסבך אותך קשות.
על הצד החיובי, אם תצליח להכניס ולרשום....אתה תמצא מפגר שישלם לך קרוב למה שזה שווה בארה'ק.

Bernard
08-05-12, 08:27
....
אבל אני מריח כירכרה נוטפת שמן וסולר....וזה מסבך אותך קשות.
על הצד החיובי, אם תצליח להכניס ולרשום....אתה תמצא מפגר שישלם לך קרוב למה שזה שווה בארה'ק.
למה, למה האנרגיות השליליות האלה?
ואני בכלל שונא דיזלים. אלא אם הם אמריקאים, בעלי 400+ כ"ס..

חייב לרוץ..

tzagi
08-05-12, 08:29
זה מה שהרחתי,
לכן ביקשתי פרוט מדוייק.

Bernard
08-05-12, 10:29
זה מה שהרחתי,
לכן ביקשתי פרוט מדוייק.
הרחת לא טוב..

מדובר בריינג' רובר 4.6L בנזין, שנת 2000, יבוא אישי מקנדה. בלי נזילות בכלל.
השקעתי הרבה ולא כ"כ בא לי למכור.
לכן אני רוצה לבדוק את כל האפשרויות להביא איתי לארה"ב ולהחזיר לארץ אח"כ.

מינסוטה...
לא כ"כ ראלי בשבילי, אני חושב.
יש אפשרויות/פרוצדורות אחרות?

tzagi
08-05-12, 10:40
אפשר כמו שכתבתי,
למה שמישהו ירצה לעבור גהנום כזה? Beats me
ובשביל מה?
אני מבין שאתה רוצה לתמוך בכלכלה הרעועה שלנו ע'י סיפוק תעסוקה למכונאים ב$120 לשעה, שווה ערך ליבוא קרח לאנטרטיקה.
האופציה השניה זה להכניס כתייר, אבל יש הגבלת זמן כמו לויזה שלך, איפה כבודו מתכונן לשרוץ?

Bernard
08-05-12, 12:06
תראה, ג'ו.
אני מחזיק בדיעה שאם הכלכלה שלכם חזקה, לי יש רק מה להרוויח מזה - יותר סיוע/דולרים לישראל.
אז הנה תרומת שני הסנט שלי..:).

בקרוב אני אעלה את העבודה שלי על הגרוטאה, אז אולי תבין למה קשה לי להפרד (אבל אני בטוח שיהיה לך מה להגיד על "למה בכלל לעבוד על הגרוטאה, מלכתחילה").
אין, בשום מקום, ריינג' עם "ספציפקציות" כאלה - כמו שארז אמר פעם, שלנד רובר לא התכוונו לזה, כשהוציאו את הריינג'.
אם יש אפשרות לקחת את הגרוטאה איתי, זו האופציה המועדפת, על פני מכירה או השבתה לתקופה ארוכה.

לעניין ה-$120, יופי.
ככה אדע כמה אני חוסך, משום שאת הרוב המוחלט של הדברים/תיקונים/אחזקה/"שיפורים" אני עושה לבד.

אני מתכוון לשרוץ, ככל הנראה, בניו ג'רזי. לא רחוק מפילדלפיה.
הויזה לא תהיה של תייר.

ד"א.
לפני כארבע שנים קניתי בארה"ב RR שנת 2001 - יד ראשונה חדש לחלוטין! ממש לא להאמין.
עלה לי $9K והוא נרשם ע"ש של חבר שלי, שגר בניו יורק.
הכוונה היתה להביא אותו לארץ, כתייר, ולהחליף את כל החלקים האפשריים, עם הריינג' שהיה לי אז (1996) - לא כולל השילדה - ולהוציא חזרה.
הרעיון לא יצא לפועל רק משום שה-TITLE הקבוע שלו, לא הגיע בזמן ולא ניתן היה להעלות אותו לאונייה עם הזמני.
מאז, החבר שלי נוסע בו ללא כל תקלה (לפני חודשיים החליף קפיצי אויר (מקוריים!!) ואני שיפצתי לו את הקומפרסור), מבסוט עד הגג ולא מוכן להחליף אותו בשום רכב אחר.
בכל פעם שאני בארה"ב, זה הרכב שלי - לא איכזב מעולם (ואני יודע שעכשיו, אחרי שפתחתי את הפה...)
אה, כן.
גם אצלו לא נוזל/דולף/מטפטף שמן.. ויש. בדקנו.

זה ה-RR הניו יורקי:
591975919859199592005920159202

Bernard
12-05-12, 18:43
טוב.
בניגוד לסקפטיות של ג'ו (ושלי..), יש דרך חוקית ואפילו לא מסובכת מידי - מתי ילמדו בארץ, לא להקשות סתם...

http://www.eastcoastrover.com/imports.html

עכשיו נראה אם בכלל כדאי, כשלוקחים בחשבון, שההובלה לא עולה.
אני יכול לפרק את כל השיפורים/שינויים מהריינג' שלי (מראש בניתי הכל כ Bolt-On) ולהתקין בריינג' מהתמונות למעלה.
נראה..

tzagi
12-05-12, 19:04
תסביר בבקשה איך זה רלוונטי אליך?
יש ריינג' ברשימה, שנת 2004

Bernard
12-05-12, 19:28
אני דווקא לא הלכתי על הרשימה.
תקרא בהמשך, בחלק שכותרתו THE DETAILS.
רכב הוא קנדי במקור NAS ולא יזדקק לרישויי מיוחד.
אני גם לא מתכוון ל"ייבוא קבוע" אלא לזמני, רק שיהיה ליותר משנה-שנתיים.
העניין הוא שציך לפנות לחברה "מורשית" לצורך הבירוקרטיה וההליך וצריך לברר כמה זה יעלה ואם הם יהיו מוכנים להתעסק בזה ובכלל, כמה זה יעלה...

מה נראה לך, אם הרכב מגיע כתייר וצריך להוציאו תוך כך וכך (השאיפה, ליותר משנה. אחרת זה בילבול רציני..) זמן, מספיק לצאת למקסיקו ליום-יומיים ולחזור?

tzagi
12-05-12, 19:40
במקרה שלך קנדה...וכן,
אבל לא צריך, ברגע שהרכב בפנים אפשר לייצר לו ניירת בקלות,מהירות ובזול. בלי פינק,(טייטל) צריך רק את הברזל.

Bernard
12-05-12, 19:43
במקרה שלך קנדה...וכן,
אבל לא צריך, ברגע שהרכב בפנים אפשר לייצר לו ניירת בקלות,מהירות ובזול. בלי פינק,(טייטל) צריך רק את הברזל.

וואלה. קנדה. שכחתי לגמרי.

לא כ"כ הבנתי את השאר אבל לפני שאני מבזבז לך את הזמן, אני אתרכז בלעבור את המשוכה של SHMBO, שמשום מה, מתנגדת לכל המהלך (כמו לכל יתר הדברים שעשית עם האוטו, כולל הקנייה...)

shay_love_off_road
12-05-12, 22:20
אנשים מחפשים להביא משם רכבים אתה מחפש להכניס לשם?

YosSima
12-05-12, 23:47
טוב , אני אין לי קשר לשירשור הזה בכלל ואין לי מה להוסיף או לגרוע
חוץ מלהגיד שזה מעניין ושלמדתי מושג חדש : SHMBO
:)

shmil
13-05-12, 09:00
ענק, לא הכרתי
she who must be obeyed
:)

Bernard
13-05-12, 10:20
הנושא פשוט מאוד.
אני לא רוצה "להכניס" רכב לארה"ב - אני פשוט רוצה לקחת איתי, את הרכב שלי.
אחרי שנשרף הקודם ובדקתי מה לקנות ומצאתי שדווקא הריינג' מתאים לי, ואחרי כל מה שעשיתי ברכב, שכאמור, אין לו שום מוצר מדף, שניתן לקנות ולהרכיב, ואחרי שהכל (כמעט) עובד טוב והרכב במצב טוב (טפו, טפו ועוד פעם, טפו), חבל לי להפטר ממנו.
אם יש אפשרות סבירה/זולה לקחת אותו כמות שהוא, עדיף לי.
האפשרות השנייה היא למכור אותו והשלישית, להשאיר אותו אצל אחותי, למשמרת.

אני בטוח שגם אם לא ידעתם, שככה קוראים ל"זה", זה קיים בכל בית, לא?
אני מכיר את המושג עוד מימי "רמפול", סדרה אנגלית על עו"ד מזדקן - Rumpole of the Bailey - וזכיתי להיכרות ממשית (ולא רק מושגית), מיד אחרי שפרצה הזוגיות...

shmil
13-05-12, 10:28
אני בטוח שגם אם לא ידעתם, שככה קוראים ל"זה", זה קיים בכל בית, לא?
אני מכיר את המושג עוד מימי "רמפול", סדרה אנגלית על עו"ד מזדקן - Rumpole of the Bailey - וזכיתי להיכרות ממשית (ולא רק מושגית), מיד אחרי שפרצה הזוגיות...
לא, זה הכל עניין של איך אתה שואג - כמו נמר או כמו חתול.
רק זכור - בכל מקרה, זה יהיה מתחת לשולחן...
:)

Bernard
13-05-12, 10:33
לא, זה הכל עניין של איך אתה שואג - כמו נמר או כמו חתול.
רק זכור - בכל מקרה, זה יהיה מתחת לשולחן...
:)

נו. כמו שאמרתי...:)

-->