התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חברה צריך עזרה עם ה4*4



תום
13-05-12, 20:17
היום יצאתי לסיבובון (הג'ימני חדש אצלי שנת 99 ידני) וה4*4 לא השתלב לי.. בתור התחלה לא ראיתי שום חיווי של מנורה לאחר מכן היא הבהבה ואחרי קצת מאבקים עם הידית ( הכנסה הוצאה וכו)הוא השתלב והמנורה הפסיקה להבהב והייתה קבועה...

ניסיתי פעמיים את כל התהליך ולא נכנס בקלות

( דרך אגב כשה4*4 השתלב עליתי עלייה לא פשוטה בכלל בקלות האוטו חייה)

יש למישהו רעיון לבעיה ?? מה יכול להיות מקור הבעיה?? לפני שאני רץ למוסך

תודה !!
תום

eldadarnon
13-05-12, 20:44
נשמע כמו מערכת וואקום דולפת.
בדוק צינוריות וואקום ותחליף את היבשות/קרועות
בהצלחה...

רון נחמן
13-05-12, 21:31
לחילופין יכול להיות שפשוט לא ניסית לשלב כמו שצריך -
הידית השתלבה בקלות? אם כן, אכן החשוד המיידי הוא הלוקר ("נועל תבור"), ובאופן יותר ממוקד מערכת הוואקום שנועלת אותו.
אם לא הצלחת לשלב את הידית עצמה ב4*4, תנסה לשלב בנסיעה בקו ישר (עד 40 קמ"ש).

כמובן שהדבר לא נכון לשילוב 4*4 Low!!!

וכמובן -
תתחדש, וברוך הבא למועדון :) תתכונן להיות מופתע לטובה עוד פעמים רבות.

foty
13-05-12, 21:33
תום ,
תנסה לשלב ל4X4 בנסיעה (מהירות אפסית!!!! משו כמו 2 קמ"ש )
ככה אצלי בכל רכב שהיה לי עשיתי ועבד פלאים! הידית נכנסת כמו חמאה למקום שלה.

סמי

עריכה :
אני מחזק את רון רק עכשיו ראיתי שהקדמת אותי

תום
13-05-12, 22:16
תודה על התגובה מהירה...
יש סיכוי שאין לי לקרים?? לא נראה לי שיש לי מההבנה שלי...

foty
13-05-12, 23:59
תודה על התגובה מהירה...
יש סיכוי שאין לי לקרים?? לא נראה לי שיש לי מההבנה שלי...

לוקרים אני בטוח ב100 % שכן יש לך...
הלוקרים נמצאים באמצע הג'אנטים הקדמיים.. יש לך שם יכולת סיבוב בכדי לנעול את הציריות...

סמי

עריכה:

מצאתי לך הסבר יותר מפורט
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1205-jeepolog-archive (http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1205-jeepolog-archive)

תום
14-05-12, 00:59
אני יודע מה זה לוקר ויכול להיות שיש לי אוטומטי כי ה4*4 כן השתלב לי בעבר בלי שנגעתי בכלום... יש לי גנט עם כיסוי שמכסה את המיקום של הלוקר וכדי לראות אותו אני צריך לפרק את הג'נט בגלל זה זה נראה לי מוזר (ככה קניתי את האוטו)

זה עושה רעש של חצי נכנס למקום כזה כי כשאני מנתק הנסיעה שקטה יותר.

צינורות ואקום זה הצינורות השחורים שמגיעים לחלק הפנימי של הגלגל? אם כן מאיפה הם אמורים לצאת?

foty
14-05-12, 01:47
צודק צודק טעות שלי.... אין לך לוקרים ידניים.
תפתח מכסה מנוע , ותחפש צינורות מנותקים .

סמי

תום
14-05-12, 19:48
עשיתי הכל חיפשתי משהו מנותק ולא מצאתי כלום... אבל יש חופש בידית העברה ורעש מהטרנספר כשאני מזיז אותה (משהו שלא נשמע תקין) כנראה שאקפוץ למוסך נקווה ששום דבר שם לא שבור בתוך הטרנספר...

foty
14-05-12, 19:53
מחזיק לך אצבעות!
תעשה רגע בדיקה , תרד מתחת לרכב לאזור הטרנספר וחפש
1.הזעת שמן
2.משו רופף
3. גשר טרנספר
אם נמצא משו אנא צלם כדי שנוכל להבין גם
סמי

תום
14-05-12, 19:58
בדקתי הכל נראה תקין למעט הרעש של החופש בתוך הטרנספר... מקווה שהנזק לא כבד... החלפתי לג'ימני בשביל להוזיל עלויות ובינתיים לא כל כך עובד לי עם זה יש לי בעיה גם של טורים רועדים שאני לא מצליח לפתור ... יהיה בסדר סבלנות והכל יהיה טוב

תום
26-05-12, 16:10
חברים יקרים עדכון..
ה4*4 תקין הצינור ואקום היה משופשף לחלוטין ולכן לא השתלב לי... ממה שהבנתי זה המקור ל99 אחוז מהבעיות ב4*4 בג'מיני

-->