eysham
14-05-12, 08:14
ההשתלשלות היא כזו:
עד לאחרונה ההיגוי היה ללא משיכות או סטיות בנסיעה בכביש ישר. היה מקרה של DEATHWOBBLE שבעקבותיו עשיתי כיוון פרונט ולאחריו ההיגוי היה טוב.
בטיול רגוע לפני שבוע הצלחתי לעקם 2 ג'נטים ולחתוך דופן של צמיג אחר (קומהו MT). בקיצור נדרשתי לאוברול גלגלים...
בדרך הביתה מהדרום, כולל כל כביש 6, עם הספייר, ג'אנט אחד שיישרנו והצליח להחזיק אוויר והרכבת הצמיג מהג'אנט הדפוק על הג'אנט עם הצמיג החתוך... ובשורה התחתונה הג'יפ נסע מעולה ללא בעיות היגוי.
מצאתי מישהו שמכר סט BF AT במחיר טוב. הג'אנטים היו עם קילופי צבע אז לקחתי אותם לצביעה ובהרכבה בוצע איזון גלגלים, והרכבתי על הג'יפ.
עד כאן הכל טוב, אבל מה, מאז ההגה מושך ימינה. לא משהו היסטרי אבל מצריך תיקון תמידי כדי להישאר בנתיב.
בדקתי ברקסים, לא מתחממים אחרי נסיעה והיגוי לא מושפע מלחיצה עליהם.
עיקומים, חיזוקים וכו', לא מצאתי כלום לא במקום.
עוד רעיונות?
יכול להיות משהו בג'אנט/גלגל שגורם למשיכה?
אולי סתם הג'יפ נעלב שקיבל AT במקום ה-MT....
איל
עד לאחרונה ההיגוי היה ללא משיכות או סטיות בנסיעה בכביש ישר. היה מקרה של DEATHWOBBLE שבעקבותיו עשיתי כיוון פרונט ולאחריו ההיגוי היה טוב.
בטיול רגוע לפני שבוע הצלחתי לעקם 2 ג'נטים ולחתוך דופן של צמיג אחר (קומהו MT). בקיצור נדרשתי לאוברול גלגלים...
בדרך הביתה מהדרום, כולל כל כביש 6, עם הספייר, ג'אנט אחד שיישרנו והצליח להחזיק אוויר והרכבת הצמיג מהג'אנט הדפוק על הג'אנט עם הצמיג החתוך... ובשורה התחתונה הג'יפ נסע מעולה ללא בעיות היגוי.
מצאתי מישהו שמכר סט BF AT במחיר טוב. הג'אנטים היו עם קילופי צבע אז לקחתי אותם לצביעה ובהרכבה בוצע איזון גלגלים, והרכבתי על הג'יפ.
עד כאן הכל טוב, אבל מה, מאז ההגה מושך ימינה. לא משהו היסטרי אבל מצריך תיקון תמידי כדי להישאר בנתיב.
בדקתי ברקסים, לא מתחממים אחרי נסיעה והיגוי לא מושפע מלחיצה עליהם.
עיקומים, חיזוקים וכו', לא מצאתי כלום לא במקום.
עוד רעיונות?
יכול להיות משהו בג'אנט/גלגל שגורם למשיכה?
אולי סתם הג'יפ נעלב שקיבל AT במקום ה-MT....
איל