התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רוצה לפרגן בענק לארנון, בעל מקצוע שמאוד מוערך בפורום, ובכלל



נימי
15-05-12, 11:10
אז נתחיל מהבעל מקצוע – ארנון ממוסך אינדורו

הסיפור המקוצר, ארנון פתר לי בעיה ששיגעה אותי, הוא עשה זאת בהיסתכלות על הג'יפ במשך לא יותר מ 10 שניות, הקטע היפה זה שלא סיפרתי לו שיש לי בעיה, הוא פשיט העיף מבט וישר ראה אותה.

הסיפור המלא, הגעתי ליום הדרכת חילוץ של עמותת העבירות ביום שישי האחרון, גם ארנון הגיע (ארנון ואני מכירים כבר כמה שנים), אחרי ההדרכה ארנון התקרב לג'יפ שלי והיסתכל על הסרן הקידמי, הוא קם מחייך ואומר לי משהו בסיגנון "איזה באסה זה שהג'יפ משייט", ברגע הזה נידלקתי, הג'יפ משייט לי כמה חודשים (אני בקושי נוסע איתו אבל עדיין זה משגע אותי) ואני לא מצאתי את הבעיה, בדקתי תפוחים, חיזקתי נדנדות, בדקתי שהששים לא סדוקים או משוחררים, גירזתי בולג'וינטים, כיוונתי את ה tou in ועוד הרבה דברים וכלום לא עזר (עברתי על כל כך הרבה שירשורים למצוא את הבעיה ולא מצאתי אותה) וארנון בשניה אחת ומבלי שאמרתי לו שהג'יפ משייט פשוט עלה על הבעיה, ואז הוא שואל אותי מתי החלפתי בולג'וינטים, התשובה שלי היתה שניה ליפני שהג'יפ התחיל לשייט (זאת גם הסיבה שחיפשתי בעיקר בעיה שקשורה בהתקנת הבולג'וינטים).
אז המסכנות של ארנון היו, שצריך לחזק במומנט הנכון את הטבעת הקונית שמתחת לאום בבולג'וינט (אם הבנתי אותו נכון) וגם שהקלינים ששמתי לאחר ההגבהה של הג'יפ הפוכים, אמרתי לו שלא נראה לי הגיוני (למרות שאני סומך על הידע שלו ב 100 אחוז) שהקלינים הפוכים כי אני נוסע ככה כבר 4 שנים ומעולם הג'יפ לא שייט, הוא התחיל רק אחרי החלפת הבולג'וינטים, כמובן שארנון שמע את כל מה שיש לי להגיד ובסוף אמר שזה יפה מאוד אבל הם הפוכים! דרור ברלי הציץ והסכים איתו, אמרתי לארנון שאת זה אני אסדר עוד באותו היום.
לאחר הסיבוב בחורשן הגעתי הביתה וסידרתי את הקלינים כמו שארנון אמר, יום ראשון על הבוקר התקשרתי לארנון סיפרתי לו שהפכתי את הקלינים ואמרתי לו שאני רוצה להגיע למוסך שלו שהוא יסדר לי את האום\טבעת הקונית לפי המומנט שצריך (מד מומנט יש לי אבל יש שם צורך בבוקסה מיוחדת שאין ברשותי), ארנון אמר לי שקודם אני אעשה סיבוב בג'יפ כי אולי לא יהיה צורך בכך, יכול להיות שסגרתי אותו טוב, זה כבר נראה לי ממש לא הגיוני, בכל זאת נסעתי ככה 4 שנים בלי שום בעיה והבעיה התחילה רק אחרי החלפת הבולג'וינטים.
היום נסעתי בג'יפ לעבודה, מרחק של 20 ק"מ +-, איך שהגעתי לעבודה הרמתי לארנון טלפון ופשוט בירכתי אותו, הג'יפ הפסיק לשייט, לא צריך להילחם בו כל הזמן, פשוט תענוג לנסוע בו.
אז ארנון, תודה רבה! פשוט איש מקצוע מדהים.

גילוי נאות כבר כתבתי איפשהו באמצע, אני מכיר את ארנון כבר כמה שנים

את ההודעה הזאת אני מעלה בשני הפורומים של כלי שטח שאני גולש בהם
http://www.cjclub.co.il/forum/index.php http://www.jeepolog.com/forums/forum.php

moshik999
15-05-12, 11:35
אכן בעל מקצוע מעולה ובן אדם מיוחד במינו.

גלדיאטור
15-05-12, 12:30
איזה כיף

רפי לין
15-05-12, 14:36
נהניתי לקרוא זאת ותענוג לראות שעוד יש מקצוענים בתחום הרכב.
תודה על העידכון.
בברכה - רפי לין

סופת המדבר
15-05-12, 17:51
וואי באמת מדהים (ואני לא צוחק) יפה לראות שנשארו עוד אנשים שלא ממצאים בעיות בשביל לעשות כסף

אבל אם תוכל לפרט לאיזה כיוון הקלינים היו? ולאיזה כיוון ''שכב'' הסרן

נימי
15-05-12, 19:30
הקלינים היו שהחלק הדק פונה קדימה והעבה אחורה,
שהתקנתי אותם חשבתי על הדרייבשאפט ולהחזיר אותו לזויות המקוריות שלו כלפי היוק ולא על הסרן

גלדיאטור
15-05-12, 19:38
מה הם קלינים.?

נימי
15-05-12, 19:50
זויות שבאות לתקן את הזוית הלא נכונה שנוצרת בסרן לאחר הגבהת הרכב

גלדיאטור
15-05-12, 19:52
המשולשים שבין הסרן לעלים?

סופת המדבר
15-05-12, 20:55
כן כמו מעצור לדלת
עכשיו מובן יענו החלק העליון של הסרן שכב לקדימה
אבל עכשיו מה קורה עם היוק?

נמרוד
15-05-12, 21:11
הדרישפט הקדמי יסתדר עם הזוית הגדולה יותר - הוא במילא עובד רק חלק קטן מהזמן ובמהירויות נמוכות.

זוית קסטר נכונה היא בעדיפות ברורה על זווית דרישפט קדמי.

דרור ברלי
15-05-12, 21:29
מה עוד חדש?
ארנון זה לא סתם תותח, זו ארטילריה כבדה.
עיניים חדות של מנתח, סבלנות בלי סוף...
הוא מכיר בעל פה כל מיני חתיכות פלסטיק ופח משניות שהוא מוצא זרוקות בשטח, שבחיים לא תדמיינו לאן הן שייכות בג'יפ...

six 4 life
15-05-12, 22:11
במקרה של סיקס עם לוקרים לא צריך קלינים במידה וזויות הקסטר תקינות והג'יפ לא מוגבה בקיצוניות (ברמת פיגור שיכלי)
תתחדש על החוסר שיוט :)

-->