התחברות

צפייה בגרסה מלאה : הוראות לחיבור וכיוון כבל שילוב יורד (קיקדאון) בדיסקברי



שלומי
15-05-12, 22:06
מורכב אצלי בדיפנדר גיר דיסקברי.
בעבר חיברתי את הכבל לחור הקרוב ביותר לציר וכיוונתי לפי הרגש.

מה הפרוצדורה ולאיזה חור אמורים לחבר את הכבל לפי הספר ?

צירפתי תמונה של הברקט לטובת שפה משותפת.

59380

לטובת מי שיתקל בנושא בעתיד -
ככל שהכבל מתוח הגיר "מושך" הילוכים והילוך "PARK" תופס בקלות.
ככל שהכבל משוחרר הגיר לא מושך ואם הוא ממש משוחרר "PARK" לא נתפס ובמקום זה מקבלים רעש של ריצ'וט.

אם מישהו יודע מדוע יש קשר בין הכבל ל PARK אשמח להחכים.

Gershon
19-05-12, 08:51
מורכב אצלי בדיפנדר גיר דיסקברי.
בעבר חיברתי את הכבל לחור הקרוב ביותר לציר וכיוונתי לפי הרגש.

מה הפרוצדורה ולאיזה חור אמורים לחבר את הכבל לפי הספר ?

צירפתי תמונה של הברקט לטובת שפה משותפת.

59380

לטובת מי שיתקל בנושא בעתיד -
ככל שהכבל מתוח הגיר "מושך" הילוכים והילוך "PARK" תופס בקלות.
ככל שהכבל משוחרר הגיר לא מושך ואם הוא ממש משוחרר "PARK" לא נתפס ובמקום זה מקבלים רעש של ריצ'וט.

אם מישהו יודע מדוע יש קשר בין הכבל ל PARK אשמח להחכים.


pic

שלומי
19-05-12, 22:35
גרשון תודה,

1. אצלי הברקט עם 4 חורים בצג של הכבל קיקדאון , לאיזה מהם אמורים להתחבר ?
2. אם אני מבין נכון מכוונים בתהליך (סעיף 7) גם את המצב מינ' של המשאבת הזרקה ?
3. לפי השם של הקובץ מדובר ב TD5 אני צריך לכוון TDI300 , התהליך והנתונים המספריים זהים ?

שלומי

Gershon
19-05-12, 23:15
1.באמצע
2.נכונ
3.בשביל TDI300

-->