PDA

צפייה בגרסה מלאה : פגיעה אחורית וקיפול הוו גרירה מי יכול להעריך נזק?



ירון גל
19-05-12, 21:21
שלום רב
לפני כשבוע החלתתי בגלל שלא יוצא לי לנסוע בגיפ יותר מידיי ואני מתחיל לשלם הרבה כסף בגלל זה (פה מצבר, שם גז למזגן וכל מיני תקלות שקורות שרכב עומד)
ולאחר שמחיר ראלי ששווה בשבילו למכור את הגיפ אף אחד לא רוצה לתת
לתת את הגיפ "במתנה" לאחי הצעיר הוא משלם ביטוח וטסט אני יכול להשתמש מתי שאני רוצה כולם מרוצים
יצא אחי גאה לעיר הגדולה נעמד לפני מעבר חצייה ואמבולנס כבר לא הגיעה ליעדו
האמבולנס התקצר השאיר רדיאטור טמבון ועוד כל מיני חלקים על הכביש
הגיפ קיפל את הוו גרירה ועיקם את הקורה שאליו הוא יושב (חלק מהשאסי של הגיפ)
עכשיו השאלה מי יכול לתת הערכת מחיר לתיקון שאני יוכל לתבוע את הביטוח?
ללכת לשמאי של הביטוח? כי אני לא מאמין שהוא יכול לתת הערכת נזק אמיתית לדבר כזה
ללכת למוסך שיפורים?
מוסך מורשה?
והתביעה תהיה מול מד"א אז אני מניח שהם לא יהיו קלים יותר מידי
מדובר על דיסקברי 96

shmil
19-05-12, 21:41
הבעייה היא מחיר המחירון הנמוך, שעשוייה להפוך את התיקון ללא כדאי.
יש שמאי שאני סומך עליו, גם בנושאים כאלו, אבל הוא באזה"ת נתניה.

asafk
19-05-12, 21:56
הבעיה היא שזה תיקון שלדה.
ובמקרה כזה עם תג המחיר שקשור אליו שמתחיל בכמה אלפי שקלים - אתה בסכנה אמיתית שהג'יפ יוכרז טוטאל לוס.

אסף.

ירון גל
19-05-12, 23:51
מ"טוטל לוסט" אני לא פוחד כי זה לא הגדרה מחייבת
למה אני מתכוון אין נזק בטיחותי או שפוגע במשהוא באיכות הנסיעה
והגדרת הטוטל לוסט נועדה במקור בשביל לעזור לנו האזרחים שמעל נזק מסויים אנחנו זכיים לקבל את מלוא ערך הכסף
אבל במידה ואנחנו לא רוצים לקבל את התמורה המלאה לקבל הפיצוי בעבור הנזק
ואת זה אני יודע "על בשרי" שאני מהצד הפוגע (סמיטרלר מול מיציבושי לנסר מודל 90 אתם יכולים לשאר מה מאזן הכוחות)
והנהגת למרות שהייתה אשמה תבעה אותי בשנת 2005 על נזק של 12,000 ש"ח ברכב שמחיר המחירון שלו היה 10,000 ש"ח עם אני לא טועה
ובשום שלב לא דובר על הורדה מהכביש
סתם לידעה בסוף הבעל בית שלי הציעה ל 1000 ש"ח (כן אלף) ולסגור את העניין והשופט אמר לה שמאוד כדאי לה להסכים כי זה הרבה יותר ממה שהוא רצה לפסוק

-->