צפייה בגרסה מלאה : איך מגרזים את הפעמונים באיפון ללא פירוק חצי רכב
razzamataz
23-05-12, 11:17
אז כמו בכותרת
נוכחתי לדעת עקב תקלה בלוקרים החראטומתיים שהגריז שעוטף את הציריות בפעמונים מזמן והתאדה.
השאלה שלי האם בשביל לגרז שם כמו שצריך, צריך לפרק את כל הבולגוינטים מהמשולשים, ואז לשלוף את הצירייה מהסרן!!! דבר שאני לא רוצה לנסות כי זה רק פתח לצרות
או שאפשר בדרך אחרת?
מה שכן את הלוקרים והמיסבים אני הולך לגרז בקרוב, וגם להחליף רפידות ברקס קידמיות, אז אם יש פרוצדורה קלה על הדרך אמרתי למה לא...
איציק - 4X6ZH
23-05-12, 14:57
יש אפשרות לשחרר את אחד הבנדים שמצמידים את הגומיה לציריה ( אפילו להחליף במידה והבנד נפגע בפרוק ) רצוי ללכת על הבנד הקטן !
ולהחדיר דקר גריז ופשוט להזרים גריז לחלל הפעמון .
איציק
razzamataz
24-05-12, 11:19
איציק
למה ללכת על הבנד הקטן?, בגדול אני יכול פשוט לדחוף גריז עם היד.... ולא צריך לרכוש מגרזת ודקר :(
יש משמעות לנקיון הגריז הישן אם ישנו?
motorica.net
24-05-12, 11:46
תנתק את הבנד הגדול.
אגב בנדים, מוכרים אזיקוני נירוסטה חד פעמיים במיוחד לציריות שלא דורשים מיכשור.
עולים בסביבות 7 שקלים לבנד, אבל שווים את הכסף.
איציק - 4X6ZH
24-05-12, 13:58
אתה רוצה לפתור את הבעיה ?
או שאתה רוצה ליצר סדרת בעיות חדשה ?
מאותה סיבה שאתה לא רוצה לפרק חצי מתלה . לא מפרקים את הגומיה מהצד הגדול .
זה לא אומר שלא תצליח
רכב ישן
גומי יבש בחלקו
לגומיה יש כבר אזורי שחיקה ( פנימי וחיצוני ) חלק אתה רואה בעין חלק אחר ממתין לך ללחיצה
אז בשביל מה לפתוח את הבנד הגדול .שנמצא בחלק שקשה להגיעה אליו
ונגיד שאתה פותח את הבנד הגדול ומושך את הגומיה וממלא \ ומנקה \ ומלקק את כל הסביבה
אתה חושב שתצליח להדק בנד חדש מנירוסטה במקום ( הידוק כמו שצריך ?)
ונגיד שתצליח איזה יופי
ונגיד שלא תצליח ... ואולי הבנד ( הגדול ) ישתחרר בנסיעה יש לך הרבה נסיון בסגירת בנדים כאלה ?
והבנד מתחיל להסתובב לו חופשי לוקח איתו את חיישן הABS או שבדגם שלך אין חיישן .... ואולי הוא לוקח את צינור הבלמים
אני יכול להמשיך ...
בסוף לכתוב ספר מה עשיתי בדרך לגרוז הציריה
איציק
razzamataz
24-05-12, 21:09
בשביל תגובות כאלו אני כאן איציק :)
הבנתי שיהיה קשה להחזיר את החלק הרחב חזרה, אז נלך על הצד הצר
דרך אגב אפשר להחליף את הבנד בבנד נירוסטה רגיל עם בורג?
ויש הנחיה כמה לגרז?
עכשיו רק נשאר למצוא מגרזת ודקר להשאלה...
בשביל תגובות כאלו אני כאן איציק :)
הבנתי שיהיה קשה להחזיר את החלק הרחב חזרה, אז נלך על הצד הצר
דרך אגב אפשר להחליף את הבנד בבנד נירוסטה רגיל עם בורג?
ויש הנחיה כמה לגרז?
עכשיו רק נשאר למצוא מגרזת ודקר להשאלה...
כוסות רוח למת...
למה אתה רוצה בכלל לגרז ?
אם התעסקת בלוקר, אין מצב שראית מה קורה בתוך הפעמון.
הגריז בפעמונים לא בורח אם הגומיה שלמה.
אם הגומיה קרועה אז כך אוכך צריך לפרק את הציריה כדי להלביש גומיה חדשה, ואז גם מנקים, בודקים וממלאים גריז חדש.
אם הגומיה שלמה, ואתה תוסיף עוד גריז, אין סיכוי שהגריז יכנס לתוך הפעמון, הגריז רק ימלא את הגומיה ויעטוף את הציריה, אולי כמות מזערית תכצליח לחדור לתוך הפעמון.
לעומת זאת, בפתיחת מתלהוהפניית הגה, הגריז ילחץ בגומיה וירצה לברוח החוצה.
בנד מים עם בורג אין לו מספיק מקום להסתובב. אפילו אזיקון פלסטיק גדול זה גבולי. שים בנד נירוסטה יעודי לציריות.
בקיצור, אם אתה רוצה לעשות כמו שצריך, פרק הכל ותעבוד על השולחן.
בברכה,טושי
razzamataz
25-05-12, 14:18
טושי
אז ככה, הגומיות שלמות אבל...
באחת הפעמים שהלוקרים ריצטו לו, קפצה הטבעת אבטחה על הצירייה וכל הצירייה זזה אחורה לכיוון הסרן
כלומר נוצר רווח בין הנאבה לפעמון החיצוני
כשהכנסתי אצבע לגשש מה המצב שם, היא חזרה יבשה - לא אמור להיות שם גריז?
תקנו אותי אם אני סתם מדבר שטויות או רואה שחורות או סתם משועמם :)
אם אני מבין אותך נכון, הכנסת אצבע וגיששת על השיני הזחה
לכיוון הלוקר. אם כן, לא הגעת עם האצבע לגריז שנמצא בלוקר.
razzamataz
25-05-12, 18:41
ההפך שמוליק
הכנסתי אצבע לפעמון לכיוון הסרן (הפעמון שצמוד לנאבה)
אהבתי את החתימה שלך :)
רז
אין אפשרות להכנס לתוך הפעמון בלי להוריד את הגומיה.
אתה נגעת בציריה החיצונית.
בכניסה לנבה מהצד הפנימי יש מיסב סיכות שממרכז את הציריה, הוא צריך להיות מגורז.
בקיצור, עזוב את הפעמון. בבוא הזמן תקרע לך גומיית ציריה, ואז תצטרך לעשות טיפול יסודי.
בברכה,טושי
razzamataz
25-05-12, 21:25
אוקיי טושי הבנתי
אני ארד מזה לבינתיים, הלוקרים הולכים לקבל ניקוי וגירוז בכל אופן אז
איך מגיעים למיסב סיכות המדובר?
אוקיי טושי הבנתי
אני ארד מזה לבינתיים, הלוקרים הולכים לקבל ניקוי וגירוז בכל אופן אז
איך מגיעים למיסב סיכות המדובר?
מוציאים את הציריה
בברכה,טושי
סוזי המשתוללת
28-05-12, 15:11
אתה רוצה לפתור את הבעיה ?
או שאתה רוצה ליצר סדרת בעיות חדשה ?
מאותה סיבה שאתה לא רוצה לפרק חצי מתלה . לא מפרקים את הגומיה מהצד הגדול .
זה לא אומר שלא תצליח
רכב ישן
גומי יבש בחלקו
לגומיה יש כבר אזורי שחיקה ( פנימי וחיצוני ) חלק אתה רואה בעין חלק אחר ממתין לך ללחיצה
אז בשביל מה לפתוח את הבנד הגדול .שנמצא בחלק שקשה להגיעה אליו
ונגיד שאתה פותח את הבנד הגדול ומושך את הגומיה וממלא \ ומנקה \ ומלקק את כל הסביבה
אתה חושב שתצליח להדק בנד חדש מנירוסטה במקום ( הידוק כמו שצריך ?)
ונגיד שתצליח איזה יופי
ונגיד שלא תצליח ... ואולי הבנד ( הגדול ) ישתחרר בנסיעה יש לך הרבה נסיון בסגירת בנדים כאלה ?
והבנד מתחיל להסתובב לו חופשי לוקח איתו את חיישן הABS או שבדגם שלך אין חיישן .... ואולי הוא לוקח את צינור הבלמים
אני יכול להמשיך ...
בסוף לכתוב ספר מה עשיתי בדרך לגרוז הציריה
איציק
איציק
עם כל הכבוד ויש כבוד סתם הפחדת את הבנאדם לחינם
דווקא באיפון כל העבודה הזו או אפילו החלפת הציריה כולה או פירוק הציריה לגורמים הם לא יותר ממשחק ילדים
באמת שלא דוקטורט ואגב בנדים - ממש לא חייבים בנדים מתכת
גם אזיקונים עבים מפלסטיק מאיכות טובה עושים עבודה מצויינת למשך שנים , ובאיכות הגרמושקות שמנכרות היום אתה מחליף גרמושקה הרבה לפני שהבנד נקרע מעצמו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.