צפייה בגרסה מלאה : הויטרה לא בולמת כמו פעם?
שלום.
אני שמתי לב שהויטרה לא בולמת בחדות כמו פעם. יש הרגשה של דוושה מעט ספוגית
כלומר מרגע הלחיצה, ישנה ירידה די רצינית של הדוושה עד שהיא נהיית קשה יותר.
התופעה מתרחשת לסרוגין ולאחר בלימה אחת או שתיים המצב משתפר(כמו פימפום)
בדקתי רפידות הם תקינות, הנוזל יחסית צלול, אני חושד בבוסטר או במשאבה המרכזית .
מה הבדיקות שעליי לעשות על מנת לבדוק זאת
אני מודע לכל הסכנות הכרוכות בהתעסקות עם הבלמים.
הכול נעשה בקפידה יתרה! ומה שלא יהיה ניתן לבצע לבד אני אפנה לבעל מקצוע(אז תהיו רגועים;) )
מפלס נוזל הבלמים ירד לאחרונה?
בדקת רטיבות/נזילות באזור המשאבות אופן מאחורה?
הרפידות מקדימה שחוקות בצורה סימטרית?
האם כוונת את ווסת הבלימה לאחר ההגבהה ?
החלפת צינורות הגומי בקצוות, בד"כ מבטלת את הספוגיות ומשפרת את תחושת החדות
רענן
אצלי הייתה אותה תופעה לאחר הגבהה, כוון הווסת פתר את הבעיה.
אין נזילות, השחיקה הכל הרפידות סימטרית,לא חסר נוזל בלימה המפלס ללא שינוי.
ביצעתי כיוון של הווסת אבל אין לי שום דרך לדעת האם ביצעתי כיוון טוב או לא.
ישנם כללים לכיוון הווסת?
איך אני מוודא שהבוסטר או המסטר צילינדר תקין?
תודה.
ראשית, הוצא את השסתום של הבוסטר ודחף פנימה, לכיוון הקרקעית, אזיקון. אם אתה מוציא אותו יבש,
אז שללת נזילה מהמשאבה המרכזית.
שנית, במנוע כבוי, לחץ מס' פעמים על דוושת הבלם, עד שהיא מתקשה.
החזק אותה לחוצה והתנע את המנוע. הדוושה אמורה לשקוע קלות. אם שקעה, בוסטר תקין.
לאחר מכן, לחץ והחזק את דוושת הבלם, ובדוק אם אינה ממשיכה לשקוע. אם לא שקעה,
משאבה מרכזית תקינה, אבל אם שקעה, לא בהכרח שהבעייה במשאבה המרכזית.
היכן ממוקם השסתום המדובר? מה תפקידו?
מחובר לגוף הבוסטר, אליו מחוברת צינורית ואקום.
תפקידו לתת ואקום לצורך עבודת הבוסטר.
שלום ישי אני מקווה שתקבל את ההערה הבאה בצורה הנכונה.
אני לא מכיר אותך ולא יודע מה רמת הידע שלך בבלמים אבל מקריאת השרשור הזה אני חייב לציין שאני לא ממש רגוע...
נראה שאתה לומד בלמים בהתכתבות. ואולי עדיף שתיגש למישהו שיראה לך מה ואיך לבדוק ולתקן.
אני לא מבין גדול בבלמים ונכון שהחלפתי שמן בלמים, רפידות, תיקנתי בוכנת בלם עם קיט שיפוץ וכו'. אבל תמיד עשיתי זאת בהשגחה של מישהו מנוסה שעמד לידי והנחה אותי.
יש פה מספיק אנשים שיודעים מה הם עושים במערכות בלמים ויכולים לעזור.
בהצלחה
דני
אני מודע לכל הסכנות הכרוכות בהתעסקות עם הבלמים.
הכול נעשה בקפידה יתרה! ומה שלא יהיה ניתן לבצע לבד אני אפנה לבעל מקצוע(אז תהיו רגועים;) )
דני אני מבין את מקור הדאגה, אבל מנסיוני הרע הפעמיים היחידות שהיו לי בעיות בבלמים
הן הפעמיים שהרכב עבר במוסך.
הפעם הראשונה הייתה בכיוון פרונט שהיה צריך לפרק קאליפר והמוסכניק שכך להדק את הברגים חזרה.
הפעם השנייה שמוסכניק החליף לי רפידות אחוריות ללא התיחסות לנזילת שמן בתוך התוף.
אני לא מבצע מה שאני לא יודע או מבין ב-100%
הכול בליווי ספרות טכנית
אני מעדיף להיות עירני ו"רגיש" לעניין הבלמים ולבדוק אותם אם צריך. מאשר שיהיה לי רכב ליסינג כל שהוא שאני לא אדע מה עובר עליו.
ישי,
לא אמרתי מוסך רק הצעתי שיהיה מישהו לידך פיזית שמכיר ויכול לעזור. ביחוד אם אתה שואל שאלות כמו היכן השסתום של הבוסטר? אולי יש יותר מאחד?
ושוב שיהיה בהצלחה
דני
ראשית, הוצא את השסתום של הבוסטר ודחף פנימה, לכיוון הקרקעית, אזיקון. אם אתה מוציא אותו יבש,
אז שללת נזילה מהמשאבה המרכזית. האזיקון יבש אבל כמעט ונשאר בפנים.. אני לא בטוח שהגיע לקרקעית הבוסטר.
שנית, במנוע כבוי, לחץ מס' פעמים על דוושת הבלם, עד שהיא מתקשה.
החזק אותה לחוצה והתנע את המנוע. הדוושה אמורה לשקוע קלות. אם שקעה, בוסטר תקין. ביצעתי ואכן תקין לפי הבדיקה הנ"ל
לאחר מכן, לחץ והחזק את דוושת הבלם, ובדוק אם אינה ממשיכה לשקוע. אם לא שקעה, לא שקעה
משאבה מרכזית תקינה, אבל אם שקעה, לא בהכרח שהבעייה במשאבה המרכזית.
ישנן עוד סיבות למצב שתיארתי או שככה זה רכב שמזדקן?!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.