PDA

צפייה בגרסה מלאה : עצות לגבי טסט יתקבלו בברכה מה צריך דגש, למה לשים לב



מורנו
22-02-05, 12:49
ברוך בואי שוב!
עצות לגבי טסט יתקבלו בברכה מה צריך דגש, למה לשים לב
תודה :lol:

חנן א.
22-02-05, 12:54
לא כדאי לך , לטעמי, ללכת עצמאית. הבוחנים יחפשו אותך (ואם אתה עם CJ הם גם ימצאו) וינסו להשלים את מכסת הכשלונות שלהם על הגב שלך. הם חייבים למלא את מכסת הכשלונות הזו, כי למכרים שלהם, למוסכניקים שעובדים איתם, ולאלה שמשלמים להם שוחד הם מעבירים את הרכבים בלי בעיות.

חפש מוסך ש"מעביר טסט" , הוא מקושר נכון.
סכם איתו שהוא לא מתפשר על תקלות בטיחותיות, שלם לו כמה שהוא יבקש, ותצא מזה כמו שצריך.



הבהרה: הכללתי בצורה גורפת. יש מן הסתם גם בוחנים שהם בסדר, פשוט לא יצא לי להיתקל בהם אף פעם. מדובר גם בדעה אישית, לא בעובדות.

UNIX
22-02-05, 13:15
חנן צודק אבל אם בכל זאת תתעקש ללכת לבד אז :
בלי להכיר את האוטו
רוב הסיכויים שתיכשל על תפוחי הגה אבל גם אם הם יהיו חדשים תיכשל ותצטרך אישור מוסך על החלפה וכו' ואז בכל זאת תצטרך ללכת למוסך .

ניר ל
22-02-05, 14:11
לא נעים להודות,
אבל רוב הג'יפים או באופן כללי יותר - מכוניות רבות מהשנתונים האלה, לא ממש ראויים לנסיעה.
אני לא מדבר על כל מיני הגבהות משונות וצמיגי טרקטור, אלא על פחי זבל על גלגלים.
מה לעשות, מס הקנייה במדינת העולם השלישי שלנו כל כך גבוה ורכבים שבכל מדינה מערבית היו הולכים למחזור עדיין נסחרים ועולים על הכביש.
אני אישית לא חוסך באמצעים לתחזק את הג'יפ שמסיע אותי ואת ילדיי, הוא גם עובר בדיקות תכופות ואני סומך על מצבו ב 100% . יחד עם זאת אני מודה שלשרוף יום עבודה בהמתנה בתור לטסט, המתנה בתור במוסך (אישור בלמים), המתנה נוספת במכון הרישוי לצורך בדיקה חוזרת, והחשש מפני איזה בוחן אדיוט שהתווכח איתי על מיקום הקפיצים ביחס לסרן (טען שהם צריכים להיות מעליו ושהנדנדות(המקוריות) הם ארוכות מדי) - אלו דברים שאני מעדיף לשלם כדי להימנע מהם. אני אישית מעדיף לגשת למוסך, לעבור עם המכונאי על כל המכלולים ולתקן אם צריך ואז לשלוח אותו עם הרכב לטסט. מכונאי הם לא מכשילים על בעיות פרי דמיונם.
אגב יש מכונים ובוחנים שהם בסדר ורכב תקין יעבור את המסלול בלי בעיות, הסיבה שמכשילים על תפוחים ובלמים אחוריים היא כי בד"כ הם באמת לא תקינים. יש גם מעכרים שיעבירו רכב טסט בלי הרכב, אלו הם פושעים לא פחות מאלו שנעזרים בהם.

מורנו
22-02-05, 15:07
קודם כל תודה
לאיזה מוסך/מכונאי כדי לפנות כזה שאפשר לסמוך עליו ובערך כמה הם גובים על טסט כזה?

חנן א.
22-02-05, 15:19
100-300 ש"ח .

לגבי מכונאי ספציפי, אני מעדיף שעל השאלה הזו לא תתקבל תשובה בפורום, מסיבות ברורות.

ניר ל
22-02-05, 20:10
לגבי מכונאי ספציפי, אני מעדיף שעל השאלה הזו לא תתקבל תשובה בפורום, מסיבות ברורות.


אני לא חושב שיש בעיה אם ימליצו לך על מוסכים, לא מדובר במעכרים או בתשלום שוחד, מדובר על מכונאי שמסכים תמורת תשלום לגשת במקומך לטסט. אם יש בעיה שמונעת מהרכב לעבור טסט, הוא יתקן אותה ויגבה ממך תשלום. לכן הייתי ממליץ לך לקבל המלצות על מוסכים באיזור מגוריך, לגשת למוסך ולשאול אם הוא מוכן לבצע שירות כזה, אם כן אז לבקש בדיקה לפני הטסט - במקרה כזה תוכל לקבל ייעוץ או לפנות לחוות דעת נוספת אם לא יראה לך שנחוץ תיקון. אחרי שעברת הכנה לפני הטסט אתה יודע שהמוסך לא ינסה לעשות עליך קומבינות.
על קומבינות ומעכרים לא הייתי ממליץ לך, לא בהודעה פרטית ולא בשום דרך אחרת.

מורנו
22-02-05, 23:07
מקווה שלא קיבלתם את הרושם שאני מחפש איזה שהוא מאכר - כי אני קיבלתי את הרושם שאתם קיבלתם את הרושם הזה :evil:
לא זו הייתה הכוונה שלי ממש לא, גם לא הייתה לי קמצוציה של מחשבה שהרכב יעבור טסט על חשבון בטיחות(אומנם אין לי ילדים אבל עדיין אני נוסע איתו) לכן ממש לא הבנתי את החשאיות בדבר
אני סך הכל מחפש(כמו שניר אמר) מוסך שתמורת תשלום יעשה הכנה לטסט ואם בשירותיו גם להתלוות לטסט- הכל תמורת תשלום כשר וחוקי
אשמח לתגובות במיוחד כאלה שלא עוקפות את הנושא

shmil
22-02-05, 23:18
היכן אתה גר?
אם באיזור השרון - מכיר מוסך כזה.

asafk
22-02-05, 23:40
אני ממליץ, כקודמי- לתקן מה שאתה יודע שדורש תיקון, ואז לגשת למוסך (שממילא צריך לתת לך אישור בלמים על רכב בן 15 שנה ומעלה), לבקש ממנו שיכין את האוטו לטסט (והוא יודע לעשות את זה יותר טוב ממך, אפילו שכבר תיקנת מה שאתה חושב שהיה צריך), ייתן אישור בלמים וייגש עם הג'יפ לטסט.
זה שירות שכל מוסך במטפל בג'יפים נותן, ולא צריך מעכרים ולא שום דבר לא חוקי. רכב תקין עובר טסט, רק שאם אתה הולך לבד, יטרטרו לך את הנשמה בדרך, ואם ניגש מכונאי, הם לא מנסים לערבב אותו (למרות שבטסט של הדיפנדר, הבוחן התעקש עם המכונאי שחייב להיות מייצב. לא עזרו כל ההסברים- שמייצב זה תוספת, שיש רק בHD או בקאונטי... בסוף נתנו לו לדבר בטלפון עם מנהל השירות של חברת המזרח, וגם אז הוא עשה פרצוף, אבל העביר את האוטו. זו דוגמה לחוסר התמצאות בסיסי של בוחן, שאם הייתי הולך לבד, לא היה מעביר את האוטו, גם אחרי השיחה עם החברה)

אסף.

-->