צפייה בגרסה מלאה : גל הינע קדמי
שלום לכולם ! האם אמור להיות חופש בגל הינע קידמי בדיסקברי 1996 דיזל ? והאם יכול להיות שנשמעת חריקה במהלך נסיעה בעקבות חופש גדול באזור זה ?
נידפק לך כניראה אחד מהצלבים , שהם חלק מגל ההינע.
חריקה זה אומר שכבר סופו קרוב ,
תחליף לפני שיתפרק לך על הכביש ...וזה יכול להגמר לא טוב.
הצלבים נראים בסדר , החופש בערך 50 מ"מ , יכול להיות שזה משהו יותר פנימי במערכת ?
החופש הוא רק בדרייב שאפט עצמו ?
כלומר אתה תופס צד אחד שלו , וצד שני שלו , ויש להם חופש סיבובי אחד כלפי השני ?
או שאתה תפסת את הדרייב שאפט , ופשוט ניסית לסובב אותו קצת לצד אחד וקצת לצד שני ?
אם זה דרייב שאפט עצמו - צריך לשפץ אותו או להחליף אותו.
אם פשוט תפסת אותו וניסת לסובב , החופש הוא במערכת ההינע - למשל לחלק מהנעילות יש חופש מובנה , יש חופש בטרנספר שהוא תקין וכו'
ניסיתי לסובב אותו קצת לצד אחד וקצת לצד שני, הוא נע בערך 50 מ"מ של חופש, אז היכן הבעיה ?
מכיוון שתפסת את הדרייבשאפט עצמו ,
וניסית לסובב אותו ,
זה עדיין לא אומר כלום , כי כמו בכל לנדרובר , יש חופש מובנה במערכת ההינע וזה בסדר (כניראה עוד מהמפעל :) )
אם אתה רוצה להיות רגוע לגמרי ,
את יכול לתפוס את הדרייבשאפט עצמו בשתי ידים , כל יד מצד אחר של הצלב - יש שני צלבים על הדרייבשאפט ,
ונסה לסובב כל יד לכיוון שונה - לא אמור להיות חופש בכלל.
אם יש חופש צריך להחליף את הצלב הדפוק.
מעבר לזה , כדי לדעת אם יש חופש מוגזם במערכת , תן למישהו עם קצת ניסיון , להרגיש - ויוכל להגיד לך אם יש מקום לדאגה או לא.
אתה יכול גם להתחיל לפרק דברים ולבדוק ,
אבל ממש אין טעם לעשות את זה אם זה חופש לא גדול.
אם אתה עובר באיזור חוף הכרמל - שלח ה"פ ואוכל לעזור לך לבדוק אם יש בעיה או לא.
תודה לך אמיר, עזרת לי מאוד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.