צפייה בגרסה מלאה : מיקום סרן אחורי.
בבדיקה של מרחק סרן אחורי יחסית לנקודת יחוס על השילדה אני מבחין בכ 3 ס"מ הבדל בין שני הגלגלים, כמו כן אני מבחין באורך שונה של כבל בלם היד.
אבקש את עזרת המומחים:
1. מה המרחקים הנכונים עבור סופה 95 ארוכה (מרחק סרן אחורי מהזנב, מרחק בין סרנים וכול מידה שיכולה לעזור).
2. האם ניתן לכוון באמצעים בתיים, אם כן איך, האם יש טיפים מעשיים.
בתודה מראש
דני חנן
חנן-ג'יפולוג
15-06-03, 12:51
משהו במה שכתבת לא נשמע לי סביר.
אם השילדה לא עקומה ותותבי הגומי בעיניים הקדמיות של הקפיצים שלמים אז אין מצב כמו שתיארת.
אפשרויות שונות אחרות הן שיש לך בשני הצדדים עלים באורכים שונים, או שהחור המרכזי בהם לא קדוח בצורה סימטרית בשניהם או שבורג המירכוז של העלים שבור והסרן לא יושב במרכז העלה.
אורך כבל בלם היד בצד הנוסע ארוך מהכבל בצד הנהג .
בהמשך לנושא מרחק הסרנים:
בדקתי את המרחק בין ג'נט גלגל קדמי לג'נט גלגל אחורי והבחנתי ב כ 3 סמ הבדל בין הצדד ימין לצד שמאול.
האם הבדיקה של נכונה?
האם יש דרך טובה יותר ?
מה המשמעות של 3 הסמ הנ"ל
בהמשך נעזרתי בנקודת ייחוס בניסיון לראות את מקור ההפרש ונראה לי שזה ממיקום סרן אחורי.
בתודה מראש
בספר הטיפולים העברי של הסופה יש שרטוטים וכתוב איך בדיוק לבדוק את השלדה לעיקומים. אבל לפני שאתה נכנס לפניקה, מה שנשמע לי הכי סביר זה בורג המרכוז של הקפיצים. הדברים האלו נשברים, ואז הסרן זז קצת על הקפיץ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.