צפייה בגרסה מלאה : עזרה ברנגלר /CJ-8
שלום,
רכשתי CJ-8S 1990 יד 7
המצב שמור מאוד וסגור בריזנט מקורי . הגה כח עם משאבה פורקת לחץ , תפוח גרירה
וכננת WARN חדשה .
המנוע 4300 הזרקת דלק וקלטצ' הידראולי .
נעילה מרכזית
יש לי כמה שאלות .
האם אלו הם הנתונים הסטנדרטים ל CJ-8S???
האם בהנחה והוא כזה הוא שווה 40,000 שקל?
קראתי את ההשוואה בין סיקס לסופה . האם הג'יפ שלי יותר נוטה ליכולות וליתרונות
של הסופה?
האם CJ-8 הוא הדגם הקצר ביותר ה CJ הקצר ביותר?
לגבי רנגלר , מאיזה מודל הוא מיוצר ? ומה יתרונו על הג'יפ שלי אם בכלל קיים
שלום,
רכשתי CJ-8S 1990 יד 7
המצב שמור מאוד וסגור בריזנט מקורי . הגה כח עם משאבה פורקת לחץ , תפוח גרירה
וכננת WARN חדשה .
המנוע 4300 הזרקת דלק וקלטצ' הידראולי .
נעילה מרכזית
יש לי כמה שאלות .
האם אלו הם הנתונים הסטנדרטים ל CJ-8S???
האם בהנחה והוא כזה הוא שווה 40,000 שקל?
קראתי את ההשוואה בין סיקס לסופה . האם הג'יפ שלי יותר נוטה ליכולות וליתרונות
של הסופה?
האם CJ-8 הוא הדגם הקצר ביותר ה CJ הקצר ביותר?
לגבי רנגלר , מאיזה מודל הוא מיוצר ? ומה יתרונו על הג'יפ שלי אם בכלל קיים
תתחדש
נשמע ג'יפ טוב , אתה יודע איזה הזרקה זו?
היתרון שיש לך זה שאתה יכול לעמוד בשיפועים חדים (כל זווית שתרצה ) מבלי שהמנוע יגרגר אפילו, כמובן שיש גם חסרונות לעניין ההזרקה .
מה זו המשאבת הגה כח הזו?(נשמע כמו הסתלבטות )
אגב גם שלי cj-8 s והבנתי שה s זה short זאת אומרת שהוא היה קצר מקורי .
40000 לג'יפ כזה נשמע טוב וסביר אם באמת מצבו כפי שאתה מתאר אותו ,
לגבי רנגלר , מאיזה מודל הוא מיוצר ? ומה יתרונו על הג'יפ שלי אם בכלל קיים[/quote]
תתחדש
נשמע ג'יפ טוב , אתה יודע איזה הזרקה זו?
היתרון שיש לך זה שאתה יכול לעמוד בשיפועים חדים (כל זווית שתרצה ) מבלי שהמנוע יגרגר אפילו, כמובן שיש גם חסרונות לעניין ההזרקה .
מה זו המשאבת הגה כח הזו?(נשמע כמו הסתלבטות )
אגב גם שלי cj-8 s והבנתי שה s זה short זאת אומרת שהוא היה קצר מקורי .
40000 לג'יפ כזה נשמע טוב וסביר אם באמת מצבו כפי שאתה מתאר אותו ,[/quote]
מעולה
אגב, לגבי שאלתי בעניין הרנגלר. יש לך מושג מאיזה מודל הוא יוצר ? מה ההבדלים בינו לבין ה CJ-8S (במודלים מקבילים)?
הרנגלר החליף את ה CJ7 משנת 88 אם אנני טועה למיטב הבנתי אין הבדל בין הרכבים.
מנוע 4300 עם הזרקה זו קומבינה, לא משהו מקורי.
CJ לא יוצרו בארה"ב מ87 . אז החל הייצור של הYJ- רנגלר, בלי הבדלי גרסאות ולכן גם אין מה לדבר ברנגלר על 5,6,7 או 8 . בהתחלה עם מנוע 4300 ומאייד ממוחשב, ומאוחר יותר בשנות ה90 עם מנוע 4 ליטר והזרקת דלק.
CJ8 יוצר בארה"ב ב86 . זהו.
בקיצור, ההודעה שלך לא ברורה.
שים תמונה של הרכב, זה יעזור להבין מה יש לך.
ב cj ישראלי סטנדרטי אין הזרקת דלק ואין קלאץ' הידראולי.
לגבי הביצועים - כמו שאמר קודמי - זה תלוי באיכות ובסוג הרכיבים, אם מדובר באלתור גרוע זה רע, אם מדובר במנוע מוזרק במקור (מנוע סופה) שהותאם כראוי זה טוב, כל דבר אחר זה באמצע.
אל תטריד את עצמך במינוחים ושמות דגם, כי לא מדובר בג'יפ אמריקאי מקורי אלא בקומבינה מחלקים של ג'יפ אמריקאי. הרכב הוא למעשה cj-7 מדגם ישן עם בסיס גלגלים מוארך , בגימור מקומי.
הג'יפ הזה היה שווה 40 אלף אם זה המחיר שבו הוא נקנה. היום הוא שווה בדיוק את המחיר שבו הוא ימכר על ידך (כל מספר החל מ 12 אלף ש"ח וצפונה).
אם היית שואל לפני הרכישה הייתי ממליץ לך לרכוש במחיר הזה סופה משופרת משנת 96.
אגב, ב"נעילה מרכזית" אתה מתכוון לנעילת דלתות,או לנעילת דיפרנציאלים? כי אם אתה מדבר על נעילת דיפרנציאלים, אז אין כזה דבר נעילה מרכזית בCJ .
לגבי המחיר? שוב, צריך להבין על מה אתה מדבר, כי הנתונים שנתת כאן, כמו שהבהרתי קודם, סותרים אחד את השני.
חנן תודה רבה על התגובה.
הג'יפ מופיע ברישיון הרכב כ CJ-8S שנת יצור 1990.
מנוע הזרקה , 5 הילוכים .
דבר אחד - אין 4X4 LOW
לגבי המרכב הוא קצר יותר מסופה קצרה.
סגור בבריזנט מקורישל JEEP.
יכול להיות שזהו רנגלר מיבוא שנרשם תחת שם אחר? לפי טענתך הרישיון שלי לא הגיוני (CJ-8 1990!!)
יש משאבת פריקת לחץ בהגה כח, דלתות חצי גובה עם פנים רנגלר ונעילה מרכזית של הדלתות.
בכל אופן , תודה רבה על העזרה. הג'יפ שמור ובאמת אשמח לדעת אם ברישיון אלו הם הנתונים אז מה זה בכלל?
אתה אומר שהמרכב קצר יותר מסופה קצרה, אז אם לא מדובר בהשתלה כלשהי, מדובר ברנגלר-YJ . למה רשום ברשיון CJ8 ? לאלוהי הפקידות במשרד הרישוי פתרונים.
גיר חמישה הילוכים זה גם לא משהו שהרכיבו בתע"ר (תעשיות רכב-בישראל ) .
אין LOW ? תמוה מאוד מאוד, אני מאמין שאתה טועה.
תמונה יש?
אני לא רוצה להלחיץ סתם, אבל:
הג'יפ מופיע ברישיון הרכב כ CJ-8S שנת יצור 1990
לגבי המרכב הוא קצר יותר מסופה קצרה
CJ8S אמור להיות בדיוק אותו האורך כמו סופה קצרה. יותר קצר זה רנגלר.
מנוע הזרקה , 5 הילוכים
אם המנוע 4300- זה מנוע של CJ שסידרו לו הזרקה. אבל אין גיר 5 הילוכים שמתאים למנוע הזה באופן פשוט... אולי זה מנוע 4 ליטר? גם המצמד ההידראולי תומך בסברה שזה מנוע 4 ליטר עם גיר מקורי של 4 ליטר (AX5 או AX15).
דבר אחד - אין 4X4 LOW
מה זה???? טוב, זה לא מתאים לכלום..
יכול להיות שזהו רנגלר מיבוא שנרשם תחת שם אחר? לפי טענתך הרישיון שלי לא הגיוני (CJ-8 1990!!)
יש משאבת פריקת לחץ בהגה כח, דלתות חצי גובה עם פנים רנגלר ונעילה מרכזית של הדלתות.
וכאן אני מגיע לקטע של להלחיץ אותך. ראיתי בעבר רנגלר שנגנב והוחזר לכביש על שלדה מקוצרת של CJ- אוטו מזוייף. לפי כל הפרטים שנתת- זה נשמע לי אוטו קומבינה כלשהו.
עניין המחיר לא קשור לכלום- שילמת- זהו. נגמר- אין מה לדבר על זה יותר.
אם אתה רוצה (ופנוי מחר להגיע אלי לתל אביב) אני מוכן לעזור לך לפתור את התעלומה.
אסף.
בכל אופן, אתה אומר שאם מופיע ברישיון שנת 1990 אז אין סיכוי שבעולם שזה CJ-8S כי לפי ידיעתך הופסק יצורם ב 1986?
אם כן ובאמת יש לי YJ - זה מסתדר עם הנתונים שנתתי?
כלומר 5 הילוכים והזרקה לא קיימים ב CJ-8S?
לגבי תמונות ... אני אשלח.
תודה.
אגב, הידית של ה 4X4 היא כמו בסופה , אין צורך לעצור בכדי לשלב או לשחרר ממצב 4X4
יש חיישן ונורית חיווי.
הידית עושה מהלך אחד קדימה בלבד לשילוב ל 4X4 ללא נקודת N באמצע....
אסף תודה על המידע , סה"כ כל הפנים הוא של רנגלר , החזית (פנסים וגריל) של סופה .
מלבד זאת ג'נטים מגנזיום וצמיגים 31" וכל האמור לעי"ל...על מתי אתה מדבר בעניין הרנגלר קומבינה? ואיזה מודל של רנגלר ?
בכל אופן , זה מהווה בעייה בשבילי?
מספרי המנוע ושילדה תואמים לרשיון.
CJ לא יוצרו בארה"ב אחרי 86. הם כן יוצרו בתע"ר בגירסאות של בסיס גלגלים 104 אינטש (לרנגלר יש 94 אינטש) , עם תחת ובלי תחת , ארוך וקצר בהתאמה .
אני עדיין חושב שאתה לא יודע לתפעל את הטרנספר. כנראה מדובר בטרנספר של הסופה, ואתה אמור, אחרי ששילבת ל4X4 , להזיז את הידית הצידה ולהמשיך למשוך אותה אליך ואז הLOW ישתלב (או שאולי אני מתבלבל בכיוונים, וזה לדחוף את הידית ולא למשוך, כבר ארבעה חודשים לא נהגתי בסופה) .
אני מעריך שפשוט יש לך רנגלר, עם מנוע 4 ליטר מוזרק, מצמד הידראולי וגיר חמישה הילוכים.
לא מסתדר עם המנוע 4300 והמודל, כי רנגלרים קיבלו את מנוע 4 ליטר ב91, אבל זה מה שנראה לי שיש לך.
הביצה של הסרן הקדמי בצד שמאל, נכון? ואין לך נועלי טבורים בגלגלים הקדמיים?
כן , זה מה שמופיע גם ברישיון - מנוע 4300 שנת 1990.
כתוב תוצר "א.מ" (מנוע)
לגבי השילוב ל 4X4 הוא משתלב בדחיפה קדימה ואז נדלקת מנורת החיווי ושוב אין שום משחק ימינה או שמאלה ....
סה"כ יש איזה שהו סימן מובהק שאני יכול לקבוע אם זה רנגלר או לא ואיזה שנת ייצור?
בסיס גלגלים למדוד?
יש לוקרים (נועלי טבורים) - אותם גוז'ונים בולטים בגלגלים הקדמיים.
תמונות: של הסרן הקדמי, של הסרן האחורי, של הטרנספר, של הגיר (מלמטה כמובן) של הגוף, של המנוע.
נועלי טבורים זה לא גוז'ונים. אלו מנופים במרכז הגלגלים הקדמיים, שניתן לסובב אותם ביד ימינה ושמאלה, וכך לשלב את הגלגלים לציריות או לנתק אותם, לטובת נסיעת כביש חסכונית יותר.
אגב הביצה ממוקמת כאשר אני יושב בג'יפ בצד שמאל בקדמי.
אני אצלם ואשלח
גם זה מחזק את ההערכה שיש לך רנגלר.
(ו99 אחוז שאין לך נועלי טבורים בסרן הזה. זה משהו שלא הגיע במקור, וזה עולה יותר מ700 דולר להרכיב את זה, כך שרוב הסיכויים שאין לך את זה ) .
אז חנן אני מדבר על אחד מהברגים שתופסים את הגלגל שהוא בולט ואמרו לי שזאת נעילה ידנית ???
טוב , מוזר כי יש מפתח מיוחד לזה ... אולי זאת לא נעילה אלא העברה ידנית למצב של 4X4???
אל אף שיש את הידית והכל....
בכל אופן אתה אומר ש CJ-8S ... הביצה צריכה להופיע באיזה צד בסרן הקדמי??? ובאחורי?
בCJ הביצה הקדמית בצד ימין.
הביצה האחורית באמצע. גם ברנגלר.
אני מניח שאתה מדבר על ברגי נעילה, הן נועדו למנוע מגנבים בלי המפתח המיוחד לגנוב לך את הגלגלים. זה הכול.
יש איזשהו זיהוי על המנוע לגבי רנגלר? אהה... אגב הסעפת גם כן יוצאת לצד שמאל ליד דלת הנהג...
הסעפות יוצאות בשני דגמי המנוע בצד נהג.
צלם את המנוע, אנחנו כבר נזהה אותו.
הצלחת להדיר שינה מעיני עכשיו....
ממש תעלומה שבא לי לפרק את הג'יפ לגורמים עכשיו ולעלות על העניין.... אבל שוב עניין הרשיונות....
טוב חנן המון תודה, אני אצלם אבל איך שולחים ???
מכל מה שאתה מתאר- ביצה בצד שמאל, אתה לא מוצא את הLOW, חזית רגלר ופנים של רנגלר, 5 הילוכים, מצמד הידראולי- יש לך רנגלר על רשיון של CJ (אוטו קומבינה). שוב, מחר, אם אתה רוצה, אני אעזור לך עם התעלומה.
אסף.
אני מניח שאתה מדבר על תמונות דיגיטליות.
כנס לפורום הכללי, ויש לך שם בהתחלה שרשור על "איך להכניס תמונות לפורום? " , לזאביק יש שם קישור טוב לאתר שמארח תמונות.
תודה אסף .... לא ייצא לי להגיע לתל אביב מחר אבל אם אתה צופה לטייל באזור ירושלים בקרוב , תן לי התראה..... 0523-267678
אשמח אם תעזור....
אני עובד בי-ם, בהר חוצבים.
אם אתה רוצה לבוא להראות לי את הרכב, תרים טל' :
0547647027
אסף תודה סידרת אותי .... באיזה שעה נוח לך?
חנן. לא אסף.
אם אנחנו מדברים על מחר, אז מ1000 עד 1400 , אני כנראה אצא אח"כ לטיול של סופ"ש.
אם ביום אחר... אז עד הערב.
סליחה .... חנן!
תודה, אני אהיה איתך בקשר בסביבות 10:00 -11:00
אז חנן אני מדבר על אחד מהברגים שתופסים את הגלגל שהוא בולט ואמרו לי שזאת נעילה ידנית ???
טוב , מוזר כי יש מפתח מיוחד לזה ...
מדובר על נעילה למניעת גניבת הגלגל.
מדובר על גוז'ון שלא ניתן לפתוח אותו ללא המפתח "המיוחד".
ככה אי אפשר להוריד את הגלגלים, ללא המפתח, לא הגנבים, ולא אתה אם אתה שוכח את זה איפשהו.
זה גם לא זה, זאביק. מדובר בסתם אומים ארוכים, שאפשר לפתוח אותם עם המפתח הרגיל, אחד בכל גלגל. לא ברור לי למה הרכיבו אותם.
סופה קצרה, עם רשיון של CJ8 מודל 90 .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.