PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מחזיר שמן בדנה 30 של WJ



eysham
20-06-12, 15:55
שלום,
בעקבות הזעה מסביב ל-יוק בסרן הקדמי שלי, אני רוצה להחליף מחזיר שמן.
לכאורה פעולה די פשוטה אבל מחיפושי ברשת מצאתי מידע לא אחיד...

מכאן: http://www.willysoverland.com/index.php/WO/parts_category/C93/late/

יש שרטוט:
http://www.willysoverland.com/images/product_catalog/AxleModel30WJ.gif



יש חיצוני 15 - שהוא סתם טבעת גומי
15 99/04 WJ Seal, Pinion OUTER for ALL 5012453AA

http://photos02.istore.pl/20639/photos/midi/3345029.jpg



ויש אטם פנימי 11 - הוא ממש מחזיר שמן מתכת/גומי

11 99/00 WJ Seal, Pinion INNER 1999/00 for ALL 5012454AA
11 01/04 WJ Seal, Pinion INNER for ALL 5066446AA


http://tajul.4wdtec.eu/assets/rp/5012454AA.jpg



כדי להחליף את הפנימי צריך ממש לפרק את הפיניון מהסרן או שאפשר מבחוץ?

אם זה מבפנים, ומצריך פירוק, מה עוד צריך? שרוול מעיכה חדש? אום? דיסקיות כלשהן?

*ראיתי הסברים וסרטונים איך שיש רק אטם אחד וזה מתבצע מבחוץ ב-TJ, ZJ וב-XJ ומשום מה כאן לפי השרטוט זה נראה שב-WJ עשו את זה שונה...

בקיצור, מישהו עשה את זה לאחרונה ב-WJ?


איל

השועל
21-06-12, 08:37
אייל,

1. פרק אום יוק.
2. הוצא דיסקית (שייבה).
3. שלוף את היוק.
4. הוצא מחזיר שמן (בדרך כלל מתכתי).
5. החלף טבעת מעיכה.
6. החזר מחזיר שמן (בזהירות).
7. החזר שייבה + אום.
8. נעל במומנט המתאים לפי הספר (חייב מוט מומנט ארוך, לא נסגר בקלות).
9. בדוק חופש, וודא מרווח מתאים.

זה הכל.
בהצלחה

zik5
21-06-12, 08:50
מה תפקיד חלק מ"ס 24?

eysham
21-06-12, 09:02
אייל,

1. פרק אום יוק.
2. הוצא דיסקית (שייבה).
3. שלוף את היוק.
4. הוצא מחזיר שמן (בדרך כלל מתכתי).
5. החלף טבעת מעיכה.
6. החזר מחזיר שמן (בזהירות).
7. החזר שייבה + אום.
8. נעל במומנט המתאים לפי הספר (חייב מוט מומנט ארוך, לא נסגר בקלות).
9. בדוק חופש, וודא מרווח מתאים.

זה הכל.
בהצלחה

דני,

כל מה שכתבת נכון ל-ZJ.
ב-WJ השרטוט שונה, השאלה היא האם גם בפועל זה שונה.
עשית את זה ב-WJ למישהו?

זיק,
באמת שאלה טובה... (נראה כמו חלק מטורבו...)

איל

נמרוד - מערד
21-06-12, 09:37
שלום
חלק 24 הוא המשאבה של הוורילוק.
נמרוד

השועל
21-06-12, 23:05
מה שכתבתי, נכון לWJ..

וגם לZJ.. למי שמעוניין.

אייל67
21-06-12, 23:23
שלום
חלק 24 הוא המשאבה של הוורילוק.
נמרוד

צודק!

אייל

נמרוד - מערד
22-06-12, 10:52
איל
ביום ראישון אני הולך לפרק את האקס הקידמי לגורמים, על מנת להחלף את מיסבי הפיניון, כך נוכל לדעת מה קורה בפנים.
נמרוד

eysham
22-06-12, 14:02
איל
ביום ראישון אני הולך לפרק את האקס הקידמי לגורמים, על מנת להחלף את מיסבי הפיניון, כך נוכל לדעת מה קורה בפנים.
נמרוד

יפה!
צלם, תעד ותן דיווח...

איל

נמרוד - מערד
24-06-12, 14:25
איל שלום,
העסק די פשוט, פתיחת הבורג, הוצאת היוק, הוצאה של מחזיר השמן הישן והחזרת החדש למקום. (לי לקח שלוש שעות להחליף את מיסבי המפיניון, שזה כולל פירוק לגורמים של האקס).
נמרוד

eysham
24-06-12, 15:07
איל שלום,
העסק די פשוט, פתיחת הבורג, הוצאת היוק, הוצאה של מחזיר השמן הישן והחזרת החדש למקום. (לי לקח שלוש שעות להחליף את מיסבי המפיניון, שזה כולל פירוק לגורמים של האקס).
נמרוד

מעולה!

אז מה לגבי האטם השני? הקטן. לא קיים אצלך?
הוא אמור להיות מייד מאחורי היוק.

איל

נמרוד - מערד
24-06-12, 15:50
לא קיים, לא נראה שיש לו מקום, גם לפי הספר רכב זה לא מופיע.
נמרוד

-->