התחברות

צפייה בגרסה מלאה : תגובות למאמר: סקירת שוק: טנדר 4X4 משומש ב40,000 שקלים



אייל
22-06-12, 09:00
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2537-׳¡׳§׳™׳¨׳×-׳©׳•׳§-׳˜׳*׳“׳¨-4X4-׳ž׳©׳•׳ž׳©-׳‘40-000-׳©׳§׳œ׳™׳

barak4*4
22-06-12, 10:51
יופי של סקירה, רק הערה קטנה ברשותכם,
למאזדה BT50 יש נעילה אחורית המתאימה הישר מן המדף, בין היתר, בקטלוג של ARB.

איתמר_DRZ
22-06-12, 12:57
כמה תיקונים לגבי המאזדה, הBT-50 יצא ב2007 ככה שב40K אפשר לקנות B2500 משנתון 02-03
ועוד משהו לBT-50 עם המנוע 2.5 יש 143 כ"ס, והוא מרגיש מודרני וחזק בהרבה מכל הרכבים האחרים המדוברים פה אבל גם יותר יקר.

omri_t
22-06-12, 13:47
כתבה מצויינת!
הטנדרים באמת הופכים כרגע לאופציה מאוד אטרקטיבית.
כשהג'יפים הקלאסיים החלו להזדקן, ומחיריהם לא ממש יורדים- טנדר יפני זה באמת פתון מושלם.

shay_love_off_road
22-06-12, 18:34
עם כל הכבוד למתלים ולכדאיות אין כמו סרן,

הייתה לי איפון 2001 בדגם האוטומאטי וה"מפואר" (עאלק)
ומה שהטנדר הנוחכי שלי נותן כיום שום איסוזו לא חלמה לתת,

למרות הכוח, למרות העוצמה, הסרנים החיים בחזית ומאחור אומרים את שלהם,

boaz avrahami
22-06-12, 23:56
פעם אחת לפני שנים רבות, היה לי ווינר 98 .(לדעתי הופיע כבר ב 97)
מרווח הגחון שלו מצויין ואין לו בליטות טרנספר כמו שיש לטויוטה או גרוע מכולם לאיסוזו.
מהלכי המתלה גם לא מביישים את הקטגוריה כלל ועיקר.
המגרעות שלו לדעתי נמצאות דווקא בזווית גישה נחותה ממרבית הטנדרים (הגלגלים הקידמיים לא בקדמת הרכב מספיק).
הרכב היה אצלי 5 שנים מלאות שבבהם טיילתי המון - כולל מסלולים ברמה בינונית פלוס והוכיח אמינות נהדרת על פני 180000 ק"מ. ממש אפס תקלות מכניות!

ד ו ר ו ן
23-06-12, 10:15
אייל,
כמו שכתבת, המחירון מייצג את המחירון- לא את השוק.
בנוגע להיילקס, בסכום הזה אתה מגרד בקושי היילקס 97 מסודר (קפיצים בולמים ואולי מנוע טורבו).
שלא לדבר על מגנום במחירים נמוכים מהמחירון.

אבנר ברוך
24-06-12, 07:23
אייל - שכחת את הטנדר האולטימטיבי היחיד בדורו - סובארו 4x4...

boaz avrahami
24-06-12, 09:27
סובארו כבר בקטגוריה אחרת כיום... נסה תחת חלקים לבאגי

דניאל מאירי
24-06-12, 09:37
יופי של כתבה.
אכן האופציה הכלכלית ביותר.
יכול להוסיף גם שמירת ערך, לדוגמא רכב מחברת החשמל שנרכש ב-55 לפני שלוש שנים יכול להימכר היום ללא קושי ב-70. כמובן שמדובר בטויוטה.
דניאל

sony
27-09-12, 14:00
יופי של כתבה בהחלט! שמח לדעת שאני לא המשוגע היחידי שאוהב את הקטגוריה...
הערה קטנה, כפי שכתב גם בועז, אני מטייל כבר 5 שנים עם ווינר 2000. בולמי בילשטיין + קפיצי ספירלה של דיסקו מאחורה, אני נוסע איתו בכל מקום ובדרך כלל עם הקבוצה הקבועה שלי שכוללת דיפנדרים, דיסקויים, היילקסים ושאר ירקות, ומעטים מאוד המקומות בהם הייתי צריך עזרה! וכל זאת באמינות גבוהה ונוחות סבירה בהחלט (לספסל הקדמי...) חג שמח!
טל

עודדוש
10-10-12, 21:14
אחלה סקירה .
האם יש הערכה לצריכת דלק ממוצעת (אפילו גסה) של כל אחד מהדגמים?

עודד

AUTOGO
11-10-12, 09:14
אחלה סקירה .
האם יש הערכה לצריכת דלק ממוצעת (אפילו גסה) של כל אחד מהדגמים?

עודד

האיפון הידני שלי (מוגבה) עושה 500 ק"מ על 55 ליטר דלק = 1:9

נמרוד
11-10-12, 10:16
כולם יכולים לתת צריכת דלק ממוצעת בין 8 ל10 קילומטר לליטר. ההשפעה של סוג הרכב על הצריכה קטנה - כולם בנויים אותו דבר, בערך אותו משקל, הטכנולוגיה דומה, אין הבדלים משמעותיים. מה שמשפיע על צריכת הדלק בפועל זה משתנים אחרים - אופי הדרך, סגנון הנהיגה, עד כמה הרכב עמוס, שיפורים, מצב תחזוקה...

oferatias
09-07-17, 14:32
שלום.
הנני במרדף אחר קניית טנדר לשטח. המרדף לא קל , יש חיובי ושלילי בכל סוג או שנת ייצור.
אך דבר אחד מטורף בטוח - למה טויוטה הילקס כזה מבוקש עם מחיר כל כך יקר (משומש) ?

גלעד .ג.
09-07-17, 19:29
היילקס עד 97 בעל זוג סרנים חיים וחסונים...

בנוסף יש אומרים שזה רכב אמין מאוד (לפחות היה כזה)...


Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
09-07-17, 23:56
התשובה לכל שאלה של מחיר בשוק חופשי היא ביקוש והיצע. יש להיילקס ביקוש גבוה הרבה יותר מאשר לטנדרים האחרים. למה?

כנראה שרוב הקונים חושבים שהוא יותר טוב.

אני בינהם.

(יש לי היילקס, השני שלי).

-->