Tourist
22-06-12, 12:48
לאחרונה רכשתי 4 צמיגים חדשים של פירלי - סקורפיון מד.
כשקניתי, המליץ לי בעל העסק למלא ל.אויר עפ״י טבלת היצרן לצמיג ספציפי זה ולרכב ספציפי זה, או בקיצור... לנדרובר דיפנדר 110 עם ג׳אנט מקורי וצמיגי פירלי שטח מלא צריך 28psi מקדימה ו-48psi מאחורה...
לציין שעד היום, עם צמיגי שטח מלא, הייתי ממלא 31psi בכל הצמיגים.
מאז השינוי לפני כשבוע אני מרגיש שההיגוי מגיב לאט יותר ומדויק פחות וכי יש קצת תחושת ׳שיוט׳.
בסיבובים אני מאט יותר מהרגיל (וגם קודם לא בדיוק ׳טסתי׳ בסיבובים....) כי זה מפחיד.
האם השינוי נובע מלחץ האויר השונה ?
האם זה שינוי חיובי ועלי רק להתרגל אליו ?
האם לחץ האויר הקודם היה הנכון ?
אולי יש בעיה אחרת ?
תודה מראש ושבת שלום
Sent from my iPhone using Tapatalk
כשקניתי, המליץ לי בעל העסק למלא ל.אויר עפ״י טבלת היצרן לצמיג ספציפי זה ולרכב ספציפי זה, או בקיצור... לנדרובר דיפנדר 110 עם ג׳אנט מקורי וצמיגי פירלי שטח מלא צריך 28psi מקדימה ו-48psi מאחורה...
לציין שעד היום, עם צמיגי שטח מלא, הייתי ממלא 31psi בכל הצמיגים.
מאז השינוי לפני כשבוע אני מרגיש שההיגוי מגיב לאט יותר ומדויק פחות וכי יש קצת תחושת ׳שיוט׳.
בסיבובים אני מאט יותר מהרגיל (וגם קודם לא בדיוק ׳טסתי׳ בסיבובים....) כי זה מפחיד.
האם השינוי נובע מלחץ האויר השונה ?
האם זה שינוי חיובי ועלי רק להתרגל אליו ?
האם לחץ האויר הקודם היה הנכון ?
אולי יש בעיה אחרת ?
תודה מראש ושבת שלום
Sent from my iPhone using Tapatalk