PDA

צפייה בגרסה מלאה : כמה אמפר מצבר לדיפנדר?



torchak
27-06-12, 11:11
בהמשך להודעה הקודמת שלי, אני צריך לרכוש מצבר חדש לדיפנדר.
הקודם שלי היה של "שלו", 95 אמפר, החזיק שנתיים וקצת ואין לי טענות מיוחדות. אין לי כוונה לרכוש מצברים יקרים (דוגמאת אופטימה/קטרפילר) אלא מצבר שיתאים לרכב, יניע אותו ויספיק לי שנתיים של ראש שקט....
השאלה אם מישהו יודע כמה אמפר מגיע ב"אורגינל" עם הרכב. באמת צריך כל כך הרבה בהתחשב שברכב אין שוב רכיב חשמלי מיוחד (כננות למשל) ?

תודה.

shachar
27-06-12, 11:12
המקורי הוא של 70 אם אני לא טועה.

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk

itayt
27-06-12, 11:23
המקורי הוא 95 אמפר (ב 110 לפחות)

Tourist
27-06-12, 13:47
לא יודע מה המקורי.
עכשיו החלפתי מצבר וולטה של 55 אמפר שהחזיק 4.5 שנים.
החדש גם הוא וולטה - 72 אמפר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אמיר ב.א
27-06-12, 14:18
המקורי הוא 64~72 ב110
לפחות בדגמים TDI200 - TDI300

idanw
27-06-12, 14:54
לא יודע מאיפה הנתונים... המצברים המקוריים בדיפנדר TDI300 הם Varta 74 אמפר.

99% מהדיפנדרים בארץ נוסעים עם 90-110 אמפר. למה? כי אנחנו ישראלים ואוהבים את זה גדול... :)

shachar
27-06-12, 16:12
ולמה רק גדול שאפשר גם כפול :-)


Sent from my GT-I9100T using Tapatalk

yoni 110
28-06-12, 02:02
אני מכיר אחד שנוסע גם עם 3 :)

GodsFather
28-06-12, 06:18
נעם, למה לא ללכת שוב על "שלו" ?

torchak
28-06-12, 08:47
נעם, למה לא ללכת שוב על "שלו" ?

בכלל לא אמרתי שלא. רק רציתי לדעת כמה אמפר. בסופו של דבר אכן רכשתי משלו. 105 אמפר. המצבר הקודם היה 95 (אמרתי לעצמי נלך על מה שהיה) ושלו נתו לי את ה 105 במחיר של ה 95. אז למה לא.....

תודה לכולם.

itayt
28-06-12, 09:05
כמו שאמרתי - המקורי הוא 95 אמפר ואת זה אני קובע כי יש לי מצבר מקורי. מה שלא אמרתי שהדיפנדר שלי הוא Puma ואולי יש הבדל בין Puma ל TD5 או tdi200/300.
בכל מקרה - בוודאות - מקורי ב Puma 110 הוא 95 אמפר. (ולא בגלל שאני ישראלי...)

איל מ
06-07-12, 13:51
אני לא יודע מי זה שלו ולבוא עם עצות בדיעבד זה די מבאס אבל אם המצבר הקודם שלך היה ממנו והוא החזיק רק שנתיים, אני הייתי חושב על כיוונים אחרים. יש לי נסיון מר עם מצברים בזול שמחזיקים לא הרבה (ושל חברות מוכרות -וולטה, שנפ ודומיהן).
אצלי היה מותקן מצבר 105 שהחזיק לפחות 4 שנים ואולי מחזיק עד היום - הרכב נמכר אז לא יודע.
השיקול למצבר חזק יותר היה שאם ארצה להוסיף כננת, או צרכני חשמל לטיולים (גרלנדה, מקרר מפוח וכו'.. ידע להתמודד יותר טוב).

shachar
06-07-12, 15:00
אייל,
בימיינו כנראה שאין ערך לנסיון.
מה שהיה לפני 4 שנים לא רלוונטי כי את הדגמים הבאים בטח ניסו לעשות יותר זול.
יותר קל להניח שמצבר יחזיק יום לאחר תום האחריות :-)

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk

idanw
06-07-12, 15:45
מבאס אבל אם המצבר הקודם שלך היה ממנו והוא החזיק רק שנתיים, אני הייתי חושב על כיוונים אחרים. יש לי נסיון מר עם מצברים בזול שמחזיקים לא הרבה (ושל חברות מוכרות -וולטה, שנפ ודומיהן).


לפי הודעה קודמת של נועם, הרכב שלו עמד 3 חודשים ללא התנעה.
מצבר בן שנתיים שעומד 3 חודשים ללא חיבור למטען, אמור ללכת לעולמו - לא יהיה נכון להאשים את המצבר במקרה הזה.

אגב, שלו הוא שם של חנות מצברים (שבעבר גם ייצרו מצברים) היום הם לא מייצרים מצברים כלל, המצברים שלהם היום, עד כמה שידוע לי מגיעים ממקורות שונים. (זה יכול להיות וולטה, שנפ או יבוא כזה או אחר) לכן אי אפשר להעיד על איכות מצבר היום לכזה שנרכש לפני שנתיים.

עידן

GodsFather
07-07-12, 12:20
עידן, שלו מוכרים מצברים עם מדבקה שלהם. והשירות שלהם טוב מאד מנסיון שלי איתם.

בכל מקרה, בעניין הנוכחי - הבחור כבר קנה, ימים יגידו אם עשה בשכל.

idanw
07-07-12, 12:21
לא אמרתי שלא. להיפך - הם על הכיפאק.
פשוט לא מייצרים מצברים.

yoni 110
07-07-12, 21:54
עידן, יש לי נסיון טוב מאוד עם קטרפילר שעמד קרוב לחצי שנה, התעורר לחיים כמו גדול
לא סתם אומרים שזול זה יקר

-->