PDA

צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור לרכב



mtntz
04-07-12, 00:49
אהלן,

למישהו יש המלצה לקומפרסור?

מה אומרים על מה שיש בל.כ.? עדיף את הצהוב או האדום??


מתן.

zviki
04-07-12, 03:37
למראית עין הצהוב והאדום נראים מבחוץ אותו דבר בדיוק ,ממש בדיוק ,תאומים זהים. אני לא ראיתי כל הבדל. הצהוב מתוצרת T-MAX , סיני כמובן והוא תותח. כאמור,שוב- אני לא ראיתי שום הבדל בין שני המדחסים בעלי הצבע השונה- מבחוץ. בשיחה שהייתה לי עם אחד מהשותפים בל.כ [צפריר] הוא אמר לי שהאדום הוא חיקוי של הצהוב ונמכר בסביבות ה-80 ש"ח פחות.--------
נכון ללפני מס' חודשים.

Jeep WRANGLER
04-07-12, 10:37
כמו שאמר zviki (http://www.jeepolog.com/forums/member.php?u=12584) . למראית העין הם נראים אותו הדבר.. (ספיקה כפולה). אני אישית קניתי את ה צהוב... בשביל עוד כמה שקלים... אני מעדיף מותג ולשלם על "השם".

מבסוט ממנו עד הגג!! מומלץ

mtntz
04-07-12, 10:57
אחלה..זוכר בכמה? סתם פשוט לא כתוב מחירים באתר...

למישהו יש ניסיון עם מותג אחר? אשמח לעוד המלצות.

תודה,

מתן.

zviki
04-07-12, 12:12
קבל עדכון מחירים מלפני 2 דקות. הצהוב 680 ש"ח, האדום 625 ש"ח. המחירים לא כוללים מע"מ. שניהם נמצאים במלאי.

קיים גם מדחס יותר קטן- האפור, ראש 1 במחיר 390 ש"ח לפני מע"מ, מדחס טוב....אבל אין מה להשוות בין הביצועים שלהם [מנסיון רב שנים]

raanan
04-07-12, 12:20
למישהו יש ניסיון עם מותג אחר? אשמח לעוד המלצות.
מצטרף לשאלה.
האם יש מוצר חזק (ספיקה) ואיכותי יותר באותו סדר מחיר פחות או יותר ?

רענן

zviki
04-07-12, 12:39
רענן, מאז ההיצף הסיני- ליצרנים המקומיים [אסולין למשל] לא משתלם להתעסק עם המדחסים לרכב. אגב,לא קשור, אבל זו גם הסיבה שחבר שלי סגר מפעל לציריות בחולון.
אין כיום מדחס לרכב על המדף במחיר ובביצועים של הT-MAX הצהוב.

raanan
04-07-12, 12:45
רענן, מאז ההיצף הסיני- ליצרנים המקומיים [אסולין למשל] לא משתלם להתעסק עם המדחסים לרכב. אגב,לא קשור, אבל זו גם הסיבה שחבר שלי סגר מפעל לציריות בחולון.
אין כיום מדחס לרכב על המדף במחיר ובביצועים של הT-MAX הצהוב.
תודה !
טוב אז כנראה שזה יהיה התחליף ל ARB שהיה לי בעבר.

רענן

zviki
04-07-12, 13:17
קבל מס' נתוני מפרט טכני של המדחס המדובר
.13.8 V
45 A
150 PSI
L. M 160

דגם-8016601

raanan
04-07-12, 13:29
קבל מס' נתוני מפרט טכני של המדחס המדובר
.13.8 V
45 A
150 PSI
L. M 160

דגם-8016601
אני מבין שזה נתוני הקומפרסור הצהוב. האמת אין לי מושג אם זה טוב או רע ליהודים ....
בקיצור, 4 גלגלים 31/10.5/15 מ 10PSI לנפח ל 35PSI , אפשרי ברציפות ? האם יש הערכת זמן כוללת (פחות או יותר) ?

תודה מראש
רענן

mtntz
04-07-12, 14:10
תגיד רענן איך הarb? ממה שזכור לי קצת גדול עליו לנפח גלגלים גדולים....

zviki
04-07-12, 14:11
עברו תחת ידיי הרבה מאד מדחסים כאלה ,כמו כן עשרות ניסויים של מהירות ניפוח.[על הסטופר] אני גם לא מסתפק בזה ולכולם הוספתי מיכל צובר, פרסוסטט, החלפת כבלי חשמל, צינורות אוויר יותר איכותיים. החלפת חיבורים פנאומטים לתקן ישראלי. הכל בהשקעה של עוד כ 300 ש"ח. כיום אני לא מתעסק בזה יותר.
בהחלט אפשר ברציפות, מ-10 ל-35 PSI בגלגל 31 כדקה וחצי . אבל זה עם מיכל צובר, לא ניסיתי בלי מיכל, אני מעריך שבלי מיכל כ-3 דקות. אפשר ברציפות את כל ארבעת הגלגלים. למדחס הזה יש מפסק טרמי המפסיק את פעולת המדחס אוטומטית בהתחממות יתר. מתוך 10 מדחסים 2 התקלקלו בממוצע כבר בשנה הראשונה. יש אחריות לשנה אם לא מבצעים שינויים או תוספות במדחס.

raanan
04-07-12, 14:16
תגיד רענן איך הarb? ממה שזכור לי קצת גדול עליו לנפח גלגלים גדולים....
היו לי צמיגים 215/75/15 , לנפח מ 10PSI ל 25PSI לקח 2 או 3 דקות לערך לכול צמיג .
בדיעבד, זה לא חכם להשתמש בקומפרסור הנעילות גם לצמיגים (בגלל המחיר שלו וגם במקרה שמתקלקל אין נעילות). אבל,
אני כמדיניות לא מוריד אוויר בשטח (חוץ מחול ים). כך שהשימוש לניפוח צמיגים היה מינורי אצלי.

רענן

mtntz
04-07-12, 14:48
מדיניות נוקשה.....חחחחח

אני נוסע בהיילקס עם 35psi, לא ממש חכם לנסות לטפס עם זה סלעים

מה האידיאולגיה מאחורי לא להוריד אויר? השיפור הוא תהומי...לא רק מבחינת הרגשה של הנוסעים ברכב אלא ממש בעבירות...

raanan
04-07-12, 15:50
מה האידיאולגיה מאחורי לא להוריד אויר? השיפור הוא תהומי...לא רק מבחינת הרגשה של הנוסעים ברכב אלא ממש בעבירות...
0 צביטות דופן ופאנצ'רים .
קשה יותר בשטח ? אז מה, מתאמצים יותר.

רענן

mtntz
04-07-12, 16:07
רק תגיד לי שהיית בשיריון....חחחח

סתם..

בכל מקרה ענייני קומפרסורים אני חושב שאלך על הצהוב...אני אבדוק לפני את ההיצע בחו"ל אם יהיה משהו מעניין אני אעדכן פה.

zviki
04-07-12, 20:13
עברו תחת ידיי הרבה מאד מדחסים כאלה ,כמו כן עשרות ניסויים של מהירות ניפוח.[על הסטופר] אני גם לא מסתפק בזה ולכולם הוספתי מיכל צובר, פרסוסטט, החלפת כבלי חשמל, צינורות אוויר יותר איכותיים. החלפת חיבורים פנאומטים לתקן ישראלי. הכל בהשקעה של עוד כ 300 ש"ח. כיום אני לא מתעסק בזה יותר.
בהחלט אפשר ברציפות, מ-10 ל-35 PSI בגלגל 31 כדקה וחצי . אבל זה עם מיכל צובר, לא ניסיתי בלי מיכל, אני מעריך שבלי מיכל כ-3 דקות. אפשר ברציפות את כל ארבעת הגלגלים. למדחס הזה יש מפסק טרמי המפסיק את פעולת המדחס אוטומטית בהתחממות יתר. מתוך 10 מדחסים 2 התקלקלו בממוצע כבר בשנה הראשונה. יש אחריות לשנה אם לא מבצעים שינויים או תוספות במדחס.
תיקון תיקון. "מתוך 10 מדחסים 2 התקלקלו בממוצע כבר בשנה הראשונה" כפי שנרשם- בטל
צ"ל- התקלקלו המפסקים הטרמיים [נשרפו] ולא המדחסים עצמם,

omri_t
04-07-12, 22:19
יש לי את המדחס האפור הפשוט, עושה את העבודה וזול יותר.
שוכב בג'יפ מאחור, מנפח רביעייה של 31 ברצף, לפעמים גם לעוד רכב.
איטי יותר מהTMAX כמובן, למרות שלדעתי זה לא ממש משנה (עוד דקה שתיים... לאן ממהרים..)
הוא זול, כך שגם אם ימות זה לא יכאב יותר מידי...

zviki
04-07-12, 22:53
כן ,המדחס הזה שלך שאתה מדבר עליו [ ראש אחד, האפור הפשוט] משמש את קורס נהגי/ת האמרים וסופות. ישבתי לא פעם בחורשה המסויימת עם המדריכים לפני כניסה ,יציאה מהדיונות. מדחס 1 משמש ל4 כלים. לא להאמין. לא פעם עזרתי להם בניפוח מהמדחס שלי- מדחס מזגן מובנה.לזירוז החזרה לבסיס. סה"כ מדחס מוצלח.

סופת המדבר
05-07-12, 08:52
לדעתי למי שיש אפשרות \ידע\ יכולת \מקום פנוי אין יותר טוב ממדחס של מזגן אצלי בגיפ כבר כמעט ממהתחלת הזוגיות
אחלה דבר מנפח 4 צמיגי 31 בכמה דקות ובמהירות ולפעמים לעוד כמה גיפים
בקיצור הההההההדבר

לירן.
13-07-12, 21:39
ראיתי את המדחס האפור הקטן במחסן טכני של המושב, רוצים עבורו 460 ש"ח.
אני שוקל לרכוש אותו.

מנגד, ראיתי את ה-T-MAX שמוכרים בל.כ הוא גדול ויקר יותר.
יש אותו בג'ימני ביטס במחיר של כ-541 ש"ח כולל משלוח ל-T-MAX צהוב רגיל וכ-714 ש"ח כולל משלוח לצהוב HEAVY DUTY.

אצל ל.כ זה הרגיל או ה-HD ?

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-portable-12v-compressor/prod_160.html

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-heavy-duty-portable-12v-compressor/prod_161.html

פומפוי
13-07-12, 21:59
אתמול חזרתי מ 3 ימים בצאלים לצורך צילומים פעמיים ביום נאלצתי להוציא ולנפח אויר ברשותי המדחס הצהוב של לכ עשה את העבודה ברצף כל צמיג בסביבות דקה וחצי אגב ברכב שלי צמיגים 33 והורדתי ל15

Jeep WRANGLER
14-07-12, 11:38
ראיתי את המדחס האפור הקטן במחסן טכני של המושב, רוצים עבורו 460 ש"ח.
אני שוקל לרכוש אותו.

מנגד, ראיתי את ה-T-MAX שמוכרים בל.כ הוא גדול ויקר יותר.
יש אותו בג'ימני ביטס במחיר של כ-541 ש"ח כולל משלוח ל-T-MAX צהוב רגיל וכ-714 ש"ח כולל משלוח לצהוב HEAVY DUTY.

אצל ל.כ זה הרגיל או ה-HD ?

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-portable-12v-compressor/prod_160.html

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-heavy-duty-portable-12v-compressor/prod_161.html

בל.כ זה הרגיל...

omri_t
14-07-12, 11:57
ראיתי את המדחס האפור הקטן במחסן טכני של המושב, רוצים עבורו 460 ש"ח.
אני שוקל לרכוש אותו.

מנגד, ראיתי את ה-T-MAX שמוכרים בל.כ הוא גדול ויקר יותר.
יש אותו בג'ימני ביטס במחיר של כ-541 ש"ח כולל משלוח ל-T-MAX צהוב רגיל וכ-714 ש"ח כולל משלוח לצהוב HEAVY DUTY.

אצל ל.כ זה הרגיל או ה-HD ?

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-portable-12v-compressor/prod_160.html

http://www.jimnybits.co.uk/shop/recovery/t-max-heavy-duty-portable-12v-compressor/prod_161.html


בדוק את המחיר של האפור הפשוט בל.כ למיטב זכרוני הרעוע הוא זול יותר שם.
ה TMAX שב ל.כ הוא הפשוט.ולא יפתיע אותי אם זה בדיוק אותו קומפרסור בעיצוב שונה.....

לדעתי: אם ההבדל סביב ה 100 ש"ח לך על ה TMAX, מעבר לזה, הפשוט מנסיוני עושה את העבודה מצויין.

לירן.
14-07-12, 14:28
הכי זול שמצאתי את האפור הוא ב-440 ש"ח באישטח.

נראה לי שהכי משתלם יהיה לרכוש את ה-T-MAX ב-540 ש"ח מ-JB.
בל.כ לפי מה שאני זוכר רוצים עבורו לפחות 750 ש"ח כולל מע"מ.

omri_t
22-12-13, 20:55
מקפיץ:

מישהו יודע לומר משהו על ההבדל ב הT-MAX לבין אחיו הזהה בצבע אדום?

הם נראין בדיוק אבל בדיוק אותו דבר.
הבדל של כמה עשרות שקלים.
אני יכול לנחש שיצאו מאותו מפעל בסין.

השאלה- האם הם זהים? או שמישהו הצליח למצוא בניהם הבדלים?

zviki
22-12-13, 21:46
עומרי,ראה בתחילת השרשור את מה שאמר לי צפריר מ-ל.כ. על ההבדלים בינם,ההפרש זניח. נראים אותו דבר בדיוק וזה באמת מטעה,לא חקרתי לעומק , אין את מי,לקחתי את הצהוב- לפחות בשביל ראש יותר שקט.

orenc
23-12-13, 00:15
עכשיו הזמנתי את המוצר הזה

http://www.jimnybits.co.uk/shop/reco.../prod_160.html

נראה מה יגיע :)

sos4u
23-12-13, 00:17
0 צביטות דופן ופאנצ'רים .
קשה יותר בשטח ? אז מה, מתאמצים יותר.

רענן
הדיון הזה מתמשך עד לימי אברהם אבינו עוד כשבכרכרות היו גלגלי עץ.
אבל הורדת אוויר משפרת לאין ערוך את העבירות, הופכת צמיג אבן לכלי עזר להתקדמות, מגדילה את שטח החתך ואת היכולת של הצמיג להתמודד עם תוואי שטח שונה ולא חלק כמו אספלט. מנגד, ההפסדים שוליים, והנזק בשל צמיג מנופח גדולים.
אבל זה צד שלי, בעניין. מנגד, יש כאלה כמו רענן שחושבים אחרת, ובטוחים שהצדק עימם.

raanan
23-12-13, 07:35
הדיון הזה מתמשך עד לימי אברהם אבינו עוד כשבכרכרות היו גלגלי עץ.
אבל הורדת אוויר משפרת לאין ערוך את העבירות, הופכת צמיג אבן לכלי עזר להתקדמות, מגדילה את שטח החתך ואת היכולת של הצמיג להתמודד עם תוואי שטח שונה ולא חלק כמו אספלט. מנגד, ההפסדים שוליים, והנזק בשל צמיג מנופח גדולים.
אבל זה צד שלי, בעניין. מנגד, יש כאלה כמו רענן שחושבים אחרת, ובטוחים שהצדק עימם.
אתה דוב גריזלי או משהו כזה ? ;) תגובה שלי מ 4/7/12
עכשיו התעוררת ? אפילו הדובים לא ישנים במערה שנה וחצי ....

בכול מקרה, כנראה שאני אשנה מדיניות (מתי לא יודע) ואתחיל להוריד אוויר . פשוט נסיעה כך בשטחים מסויימים מווברצת את כול הרכב והדשבורד בפרט.

רענן

ukiuki
24-12-13, 11:02
פיתרון יפה שראיתי
המרה של מטף . ממלאים אותו באויר דחוס או אפילו בחנקן. יודע להחזיק הרבה מאוד לחץ.
מטף רגיל / קטן יכול בקלות להספיק לכמה סבבים של ניפוח (כל סבב זה רביעיית צמיגים).
יותר מזה,ראיתי גם מקרה קיצוני יותר של המרת מגן חזירים למיכל לאיחסון לחץ אויר לצרכי ניפוח. כאן אני קצת בספק לגבי בטיחות הפיתרון במקרה של מכה במגן.

mugi8675
22-01-19, 12:29
ראיתי את הקומפרסור הנטען הזה (לינק עצום, מצרף הסוף). נטען לגביו שדוחס 30 ליטר בדקה ועובד מקסימום עשר דקות רצוף. זה חלופה סבירה למדחס רגיל בהנחה שהנתונים סיניים?

https://www.banggood.com/Audew-12V-130PSI-Cordless-Car-Tyre-Inflator-Handheld-Air-Pump-LCD-Digital-with-Rechargeable-Li-ion-p-1399556.html?version=2&utm_design=39&utm_source=emarsys&utm_medium=Mail_men297_email&utm_campaign=newsletteremarsys&utm_content=talis&sc_src=email_3449278&sc_eh=6ba9234674554dd21&sc_llid=550808&sc_lid=136881054&sc_uid=qBswGyLoQY&akmClientCountry=IL&cur_warehouse=CN

yscheiner
22-01-19, 14:25
ראיתי את הקומפרסור הנטען הזה (לינק עצום, מצרף הסוף). נטען לגביו שדוחס 30 ליטר בדקה ועובד מקסימום עשר דקות רצוף. זה חלופה סבירה למדחס רגיל בהנחה שהנתונים סיניים?

https://www.banggood.com/Audew-12V-130PSI-Cordless-Car-Tyre-Inflator-Handheld-Air-Pump-LCD-Digital-with-Rechargeable-Li-ion-p-1399556.html?version=2&utm_design=39&utm_source=emarsys&utm_medium=Mail_men297_email&utm_campaign=newsletteremarsys&utm_content=talis&sc_src=email_3449278&sc_eh=6ba9234674554dd21&sc_llid=550808&sc_lid=136881054&sc_uid=qBswGyLoQY&akmClientCountry=IL&cur_warehouse=CN

המוצר הנ״ל הגיע לאחרונה לדיון בקבוצת חברים.
1. הסכמנו שלא נוציא אותו כל שבועיים/שלושה לטעינה.
2. הסכמנו שזו לא הסוללה/חיבור לטעינה קבועה ברכב (פריקה וטעינה).
3. הסכמנו שהוא ״תמיד״ יהיה לא טעון דווקא כשנזדקק לו.
4. הסכמנו שגיבוי של חיבור כבלים לשקע מצית מחזיר אותנו לנקודת המוצא של קומפרסורים אחרים.

אבל...

למכשיר הנ״ל יש פיצ׳ר נחמד - אתה מגדיר לחץ, מחבר, מפעיל והמכשיר יפסיק לעבוד עצמאית בגמר הניפוח.

זו היתה השיחה אצלנו סביב בירה ונתח בשר [emoji16]

yuehuazz
14-02-19, 07:37
זה מדחס הילוך צהוב, איך לעשות את זה לעבוד בצורה יעילה יותר היא מקום קשה

חנן-ג'יפולוג
14-02-19, 08:36
מדליק. אפילו רובוטים גולשים כאן.

edish
14-02-19, 08:53
מדליק. אפילו רובוטים גולשים כאן.

מוזר שלא השאיר ‘שיקור׳

-->