התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איבטוח ארגז מגרות בגרנד



מאיר רוטברג
09-07-12, 10:01
לא ניטחן את נושא בניית הארגז דבר זה ניטחן עד דק , וכל האופציות נתונות ,
הכי חשוב לי זה נושא האבטחה של המטען,
חס וחלילה בהתהפכות איך הכי טוב לאבטח אית הארגז ברכב, נכון יש 4 תפסים אבל הארגז יישב על 2 האחוריים והקידמיים רחוקים מדי ,
רעיונות רבותי רעיונות

אפיז
09-07-12, 10:16
תחליף את הברגים של האחוריים לארוכים יותר תוציא את המגירות תחזק עם ולמה שצריך ותחזיר את המגירות ,,זו אבטחה מספיקה
אם אתה רוצה את הקידמיים גם כן , תקנה 2 פלחים מגולונים (גרושים ) תקדח חורים בדיוק לפי המידה של התפסים רצוי לאורך הרכב /קידמי ואחוריי כך תוכל לחבר בכל נקודה שתרצה (יהייה לך פס רציף בין הקידמי לאחורי ) זה פשו ט לישום עצמי רק מקדחה ופלח שעולה מקס' 40 ש'ח

נמרוד
09-07-12, 10:58
מאיר, מותר לקדוח את האוטו או אסור?

מאיר רוטברג
09-07-12, 17:53
בלי קידוחים.

עידו לוריה
09-07-12, 19:21
בלי קידוחים.

אז תרתך אותו לתחתית ;)


עידו

sos4u
09-07-12, 19:55
פס אלומיניום תעופתי, על החורים הקיימים של האוטו
תעגן לזה כל מה שאתה רוצה

את הפס והעוגנים תמצא ב ... נועה פרזול.

עידו לוריה
09-07-12, 21:50
עם אתם חושבים שהעוגנים המקוריים יחזיקו משקל של ארגז כזה בהתהפכות של הרכב חס וחלילה אז אתם טועים ולא משנה עם זה עם פסים תעופתיים מזכוכית מנירוסטה משוויץ (ויוסי זה לא שאני נגדם גם אני משתמש אייתם במוצרים שלי אחלה מוצר ) , לפחות ארבעה ברגים עם פלטות פזור עומס בשטח של 50X50 מ"מ בכול בורג .
כל דבר אחר זה רק קוסמטיקה / לסמן ווי .
ומאיר לפני שאתה לא קודח תשים לב שאתה לא קודח את מיכל הדלק ;)


עידו

נמרוד
09-07-12, 22:08
בלי לקדוח זה יותר קשה כי זה דורש מחשבה. אבל בכל באגאז' של כל רכב יש איפשהו חורים מקוריים, או נקודות עיגון שאפשר להשתמש בהן בצורה חכמה. בXJ הישנים יש את נקודות החיבור של הגלגל הרזרבי במיקומו המקורי בצד שמאל של הרכב - אליהן אפשר להתחבר חזק מאד. ברכב חדש - חיבורי איזופיקס למושבי הילדים . בכל רכב - נקודות החיבור העליונות של חגורות הבטיחות האחוריות. אפשר לעגן מבנה גם כלפי מעלה, אליהן, בעזרת מוטות או זרועות קשיחות כלשהן. אפשר לשלב את זה יפה עם מוט עליון שיחזיק גם את רשת ההפרדה בין תא הנוסעים לתא המטען. תמיד יש גם את נקודות החיבור התחתונות של חגורות הבטיחות של המושבים האחוריים, צריך לחפור טיפה כדי להגיע אליהן מתחת למושב האחורי אבל הן שם, ואפשר להגיע אליהן עם איזשהו פלאח מכופף. בקיצור, צריך להתלבש על הבאגאז' עם דמיון ולחפש.

אפיז
10-07-12, 02:34
חוזר לזול פלח 6X50 בחיבור ל4 נק' עיגון המקורי יחזיק בקלות 500 ק''ג בהתהפכות בהנחה שנקודות העיגון עם ברגים 3/8 זה בדוק ועבר מיבחן מעשי (למזלי לא שלי )

מאיר רוטברג
10-07-12, 17:38
כל התובנה הזו נולדה רק מהפעילות שלי ביחידה לחלוץ וטיפול ברכבים הפוכים. רכב שמתהפך פחד אלוהים וסכנת מוות ממשית מהחפצים שמתעופפים ברכב

sos4u
11-07-12, 08:52
כל התובנה הזו נולדה רק מהפעילות שלי ביחידה לחלוץ וטיפול ברכבים הפוכים. רכב שמתהפך פחד אלוהים וסכנת מוות ממשית מהחפצים שמתעופפים ברכב

אתה צודק. זה באמת מסוכן. אבל הפתרון במקרה זה צריך לבוא בדמות הפרדה ( רשת? ) בין תא הנוסעים למטען, לאו דווקא עיגון של הארון בצורה חזקה יותר.
ואת זה אתה יכול בקלות לעגון על הברגים והעוגנים הקיימים ברכב

eysham
11-07-12, 09:05
יוסי,
אצלך פשוט כלכך דחוס שלא צריך עיגון... שום דבר לא זז...

sos4u
11-07-12, 11:22
יוסי,
אצלך פשוט כלכך דחוס שלא צריך עיגון... שום דבר לא זז...

זה גם דרך לפתור את העניין. אם ארון המגרות שלך מגיע עד לגג מאסיבי ובצורה שהוא לא יכול להתהפך, אז באמת עניין העיגון פחות חשוב. עדיין אתה רוצה למנוע ממכסה של פוייקה לטוס לך בתוך האוטו

ולכן חשובה הפרדה בין המטען לתא הנוסעים.
את חטאי אני מזכיר היום [ כמאמר יוסף בן יעקב בספר שמות ... ] ואני יכול להעיד שהאובססיה לעיגון והפרדה נולדה אצלי לאחר שבאחד הטיולים קרסה האדמה תחת הגלגלים הקדמיים ונפלתי חרטום קדימה לערוץ של נחל בעומק 2 מ' בערך. התוצאה בתוך האוטו הייתה כאוס מוחלט[ זה היה עוד לפני עידן הארונות וההפרדה ] ורק בנס, הצידנית שלי [ זה מהתקופה שלפני המקרר .. ] שעפה כמו טיל בליסטי מתא המטען לאיזור הנוסעים מאחורה, ופספסה את הבת הקטנה שלי שנחתה בין הכסאות.
אתם יכולים להאמין שקרקעתי את האוטו עד שנמצא הפתרון המתאים. בדמות ארון מעוגן לרצפה, שמגיע עד לגג ויחד עם זה רשת מגן שמחוברת בין הקורות של הדלתות האחוריות [ באדיבות, ובתיכנון מדהים - וללא קידוחים של סמואל מטריפנט (http://www.tripnet-shop.co.il/) ]

GodsFather
11-07-12, 12:15
מקרה דומה אצלי שלח כננת שהייתה בדרך להתקנה מקצה הרכב לכיווני. המזל שלי הוא כיסא באקט שהיה חסון דיו לעצור אותה.

ולגבי המוצרים של סמואל - מצטרף לשבחים.

עידו לוריה
11-07-12, 21:24
בקיצור מה שאתם אומרים זה שצריך מזל ולא עיגון ;)
אבל ברצינות זה באמת לא סוף הסיפור שבונים ארגז ומעגנים אותו יש עוד חפצים שמונחים להם ויכולים לעוף ולכן חשוב גם רשת בין תא המטען לשאר הרכב או רשת קשירה לציוד שמעוגנת לרצפה כמו במטוסים .


עידו

asafk
11-07-12, 23:50
בדיפנדר שהיה - עיקנתי את רוב נקודות החיבור של ארגז המגירות לנקודות שהיו קיימות ברכב - תושבות של מושבים אחוריים, חגורות בטיחות, וכו'. בגראנד אם אני זוכר נכון אפשר גם לבורג של הציר של הדלת האחורית.
על כל מה שמעל הארגז, אני נוהג למתוח רשת קשירה, אבל אלסטית (נראה כמו גומי של תחתונים ברוחב 40 מילימטר... חזק מאוד). זה מבטיח שגם כשהציוד זז מתחת לרשת הוא עדיין מעוגן ובעיקר מאפשר להוציא דברים קטנים בלי לפתוח ולסגור את העיגון.

אסף.

sos4u
13-07-12, 14:19
בקיצור מה שאתם אומרים זה שצריך מזל ולא עיגון ;)
אבל ברצינות זה באמת לא סוף הסיפור שבונים ארגז ומעגנים אותו יש עוד חפצים שמונחים להם ויכולים לעוף ולכן חשוב גם רשת בין תא המטען לשאר הרכב או רשת קשירה לציוד שמעוגנת לרצפה כמו במטוסים .


עידו
מזל מוסיף המון בחיים, אבל לא תמיד ברור איך ומתי הוא מגיע..
לכן מה שאני חושב זה שצריך לעגן ככל האפשר ומעבר לכך, להפריד [בין המטען לנוסעים ] או לקשור את כל מה שיכול לעוף

boaz avrahami
13-07-12, 15:16
אפרופו בטיחות ועיגון ברכב- יש את נושא וו גרירה נשלף ברכב.
הסתבר לי שכאשר אינו בשימוש יש להסירו.
לתשומת לבכם זה עלול להיות קטלני אם מסתובב חופשי ברכב.

-->