צפייה בגרסה מלאה : אינג'קטורים
יורם-דרומי
14-07-12, 12:59
בגי'פ שלי לא החלפתי ולא נגעתי באינג'קטורים לפחות 6 שנים ולא יודע אם לפני נגעו,,,
מה דעתכם? להחליף? להשאיר?
האם למשופץ? לחדש?
http://www.ebay.com/itm/FUEL-INJECTOR-SET-1992-1995-5-2-5-9-V8-DODGE-JEEP-GRAND-CHEROKEE-360-CI-318-CI-/200714547331?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&fits=Year%3A1995%7CMake%3AJeep%7CModel%3 AGrand+Cherokee%7CSubmodel%3ALimited&hash=item2ebb84f083&vxp=mtr
יורם
בגי'פ שלי לא החלפתי ולא נגעתי באינג'קטורים לפחות 6 שנים ולא יודע אם לפני נגעו,,,
מה דעתכם? להחליף? להשאיר?
האם למשופץ? לחדש?
http://www.ebay.com/itm/FUEL-INJECTOR-SET-1992-1995-5-2-5-9-V8-DODGE-JEEP-GRAND-CHEROKEE-360-CI-318-CI-/200714547331?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&fits=Year%3A1995%7CMake%3AJeep%7CModel%3 AGrand+Cherokee%7CSubmodel%3ALimited&hash=item2ebb84f083&vxp=mtr
יורם
פעם החלפתי. לא היה שינוי משמעותי. לא בביצוע ולא בצריכה.
יש לך בעיות בעבודה חלקה ? מנוע מגמגם?
אמריקאים אומרים You don'nt repair if it ain't broke ....
יורם-דרומי
14-07-12, 13:33
זה מה אמר לי החבר מוסכניק שלי - שאני שרוט ומחפש לו עבודה,,,
זה מה אמר לי החבר מוסכניק שלי - שאני שרוט ומחפש לו עבודה,,,
שרוט זה במובן העדיין של המילה אני אישית הייתי שולך אותך לאבחון..........
אם הרכב לא מזייף, אל תיגע בכלום
כמות הכאב ראש שמערכת הזרקה תקולה עושה זה לא שווה שום הון שבעולם. עובד תעזוב.
six 4 life
20-07-12, 14:59
אפשר לשפץ אותם בעלות לא גבוהה, לקנות חדשים זה מיותר.
ואני בדיעה שגם אם אין בעיה במזרקים הקיימים, כדאי להחליף לדגם חדש, מתקדם, יותר. ההבדל בביצועים משמעותי כמו גם ההבדל בצריכת הדלק.
ואני בדיעה שגם אם אין בעיה במזרקים הקיימים, כדאי להחליף לדגם חדש, מתקדם, יותר. ההבדל בביצועים משמעותי כמו גם ההבדל בצריכת הדלק.
אתה מדבר על מנוע בן 15 שנה לפחות. גם אם ויהיה שינוי הוא מינורי
מצד שני הפוטנציאל לנזק גדול. כל עוד עובד אל תיגע
זה כנראה הנסיון שלך. אני מדבר על מנועים, לא אחד ולא שניים, בני 20 שנה, פחות או יותר, והשינוי היה דרסטי בכולם.
אין פוטנציאל נזק, מדובר במזרק בסך הכל.
השיפור ופוטנציאל הנזק, אם בכלל קיים פוטנציאל כזה, הם שאלה של התאמת המזרק למנוע הספציפי.
רכיב חשמלי, סולנואיד, שעובד עשרות אלפי פעמים בנסיעה, לא יהיה במיטבו אחרי 15 שנה. אם לטעמך זה בגדר שימוש מיטבי, לבריאות. אל תכריז הכרזות גורפות על סמך הנסיון הפרטי שלך.
מצד שני, כנראה שמדובר בלקוחות מוסכים, לא סוג האנשים שמשפרים ומנסים.
זה מה אמר לי החבר מוסכניק שלי - שאני שרוט ומחפש לו עבודה,,,
יש לך חבר טוב.
זה עובד ,אל תיגע
זה כנראה הנסיון שלך. אני מדבר על מנועים, לא אחד ולא שניים, בני 20 שנה, פחות או יותר, והשינוי היה דרסטי בכולם.
אין פוטנציאל נזק, מדובר במזרק בסך הכל.
השיפור ופוטנציאל הנזק, אם בכלל קיים פוטנציאל כזה, הם שאלה של התאמת המזרק למנוע הספציפי.
רכיב חשמלי, סולנואיד, שעובד עשרות אלפי פעמים בנסיעה, לא יהיה במיטבו אחרי 15 שנה. אם לטעמך זה בגדר שימוש מיטבי, לבריאות. אל תכריז הכרזות גורפות על סמך הנסיון הפרטי שלך.
נתחיל בזה שלא ביקשתי את אישורך לצאת או לא בהצהרות. ויש לי הרבה מה להצהיר , למשל ״ יש לנו ארץ נהדרת ...ו.. לא חסר לנו כלום בארץ הזו ״ כמאמר הגשש...
מצד שני ברור שרכיב שעובד 10-15 שנה לא יהיה במיטבו. הכי טוב יהיה להחליף מנוע בחדש ... נו אז?
עדיין אני טוען ועל סמך נסיון שלי ושל מקרים דומים שאין טעם לגעת במשהו שעובד. כל עוד עובד.
השינוי , אם בכלל יהיה, יהיה חסר משמעות ואין לכך הצדקה ...
בשני מקרים הייתי נוגע במזרקים ובדברים נוספים, על הדרך :
א. כשיש תקלה שמצביעה שהמקור הוא במערכת ההזרקה. גמגום , אי ספיקה, וכו׳
ב. במסגרת טיפול נירחב יותר שיכלול ראש מנוע, החלפת ווסת, שינוי במערכת ההצתה שמצריך שינוי בכמות הדלק וכו׳
להחליף או לנקות סתם כי עברו 10 שנים ? או 15?
אישית, אני ועל סמך ניסיוני הלא נחשב, לא הייתי נכנס לזה.
ואגב הצהרות מבוססות רוב ההודעות פה תמכו ב ״ לא לגעת״ , אבל מה זה מול הניסיון שלך....
six 4 life
21-07-12, 23:29
רק להדגיש דבר אחד
המשפט האווילי של "כל עוד זה עובד אל תיגע" הוא ההגדרה הישירה לתחזוקת שבר.
ואגב הצהרות מבוססות רוב ההודעות פה תמכו ב ״ לא לגעת״ , אבל מה זה מול הניסיון שלך....
סתם בשביל הנקודה,
קראת הודעות אחרות של coas כדי להבין מה הנסיון שלו?
(רמז)
צר לי, אבל המשפט "עובד אל תיגע" נועד לאנשים מאוד מסויימים, שלא יודעים לצאת מהמקום אליו נכנסו.
גם פילטר הדלק ברכבים שלנו עובד לאחר 10K ק"מ ועדיין אנחנו מחליפים אותו.
כל רכב מתבלה, כל רכיב שעובד נשחק
ואין סיבה שיגרם נזק אם המנוע שוב יקבל את מנת הדלק המקורית שהיה אמור לקבל באופן שהיה אמור לקבל.
זה עדיף על מזרקים משתינים או כל תופעת מזרקים אחרת שיכולה לבוא עם הזמן מה שבהחלט יכול לגרום נזק למנוע.
snirjeepdreamer
22-07-12, 01:52
בתור אדם המחשיב עצמו יסודי והנוקט באופן קבוע בתחזוקת מנע, ההמלצה שלי היא כדלהלן:
במידה וכרגע אין בעיות מסויימות ברכב המצביעות על בעיה במזרקים, קרי: גמגום, אי ספיקה, התחממות, מזרקים משתינים וכו', יש לך מספר אפשרויות:
א. שימוש בחומר מיוחד לניקוי מזרקים המחברים למערכת ההזרקה של הרכב וממיסה את כל הלכלוך שהצטבר לאורך השנים.
כך תוכל מצד אחד להיות בטוח שהמזרקים עובדים באופן תקין ומצד שני שהם נקיים.
ב. פירוק המזרקים ושיפוצם לבד בעלות יחסית זניחה של החלפת המסננים, הגומיות ובדיקת תקינות באמצעים ביתיים (שתוכל למצוא כאן באתר).
ג. כל שינוי אחר של שיפור מזרקים או החלפה לחדשים מאותו דגם הוא בגדר "אקסטרא" במידה וכבר ביצעת את אחד מהסעיפים מעלה.
בנימה אישית: אני לא חושב שהחלפת מזרקים באופן ייזום נופל בגדר "תחזוקת מנע". מזרקים, על פי רוב, בכל הרכבים, לא מחליפים אלא במידה ויש תקלות.
לגבי הוויכוח סביב המלצות אשר וניסיונו: אשר אדם יקר, בעל ידע רב, משכמו ומעלה וההמלצה שלו היא לעניות דעתי בגדר המלצה לשיפור של "אם כבר אז כבר"
וכוונתו טובה.
אשר עזר בעבר להרבה חברים כאן והביא לשיפור בביצועי הרכבים.
למען הגילוי הנאות, כאשר אני התייעצתי עם אשר לגבי הרכב שלי קיבלתי ממנו מק"טים של מזרקים ו-ווסת (שאומתו שוב ושוב היות ואני לא מבין דבר וחצי דבר בנושא) שנרכשו במיוחד מ אי ביי (לרבות סט ספייר נוסף) ונמצאו לבסוף לא מתאימים. אני נאלצתי להיפרד מ- 700 ש"ח. לחינם
אני מאמין שזו הייתה טעות אנוש תמימה וכמובן ללא כוונת זדון אך היא הספיקה לי על מנת להמליץ לך בכל מקרה, במידה ותחליט על שיפור, להתייעץ ביותר מאדם אחד.
בהצלחה,
שניר
רק להדגיש דבר אחד
המשפט האווילי של "כל עוד זה עובד אל תיגע" הוא ההגדרה הישירה לתחזוקת שבר.
ברור לי לחלוטין שעם ניסיוני הדל, וחכמתי המועטה אני מתמודד פה עם גדולי העולם. שמעולם לא נכשלו בקלה כבחמורה.
ואפרופו אווילות, להבין מדברי שאני תומך ב"תחזוקת שבר" מוכיחה על הכותב כי " גם אוויל מחריש לחכם ייחשב ..."
עכשו אחרי שהבהרנו סוגיה זו אפשר להמשיך.
אני לא חסיד של "תחזוקת שבר", מעולם לא דגלתי בכך, זה אולי בדיוק מה שאי אפשר לומר על דרך הטיפול שלי בג'יפ וברכבים בכלל. ועם כל המחיר הכרוך בכך.
אבל, אני עדיין חושב שלגעת במזרקים, במנוע שעבד 15 שנה, נשחק, נסתם, התלכלך והגיע למצבו הנוכחי כאשר כל הרכיבים שלו נשחקים בצורה שווה, לא ייתן אפקט משמעותי.
ולכן כתבתי: "כל עוד הכל עובד, אל תיגע".
מצד שני, [ ואני חוזר על עצמי לכאלה שהבנת הנקרא קשה עליהם ] וכפי שכתבתי וניתן לקרוא בהודעה הקודמת, ישנם מצבים בהם בוודאות הייתי מטפל במזרקים, והם:
1. תקלה - כל שהיא, שמשדרת שמשהוא עובד לא נכון, או סתימה [ אפילו בחלק אחר של הצנרת וכו' ]
2. שדרוג - שיכלול מספיק רכיבים שקשורים למערכת ההזרקה, או פינוי העודפים, או אחרת, שמשנה את המצב שתיארתי לעיל [ שבו מנוע נשחק בצורה זהה]
לדעתי, ושוב , על סמך ניסיוני , הלא מוכח והעלוב , בכל מצב אחר, זה פשוט לא מצדיק את ההשקעה והגם שהיא מינורית. סט של מזרקים משופצים עולה כ 100$, ניקוי של הקיימים ניתן לעשות באמצעים ביתיים ויש פה לא מעט שרשורים בנושא.
ומצד שלישי, לא מכיר את אשר, רק עכשו נחשפתי לשמו, ואין לי מושג מה הניסיון העצום שעומד מאחוריו. [ ואני לא מתכוון לזלזל באיש.] אבל, עדיין מותר פה באתר לצאת בהצהרות, חכמות יותר או פחות, שמבוססות על ניסיוני העלוב, ועל חכמתי המצומצמת משהו. ובמקרה זה, מדובר על ניסיוני האישי, ושל אחרים, אמנם לא עשרות אבל בהחלט לא "נסיון יחיד".
ואגב, ומותר לכל אחד, גם לחשוב אחרת. .. זו בדיוק מטרתו של הפורום, [ לדעתי האישית כמובן ], לשתף פה מנסיונם של אחרים.
ואם יש פה מישהו בפורום שרק החליף מזרקים ופתאום הגרנד שלו עושה 10:1 או לחילופין הפך להיות מתחרה ישיר ל X5 - שיקום.
אשמח לשמוע. אולי אני הוא זה שעשה משהו לא נכון...
1. סניר,
אתה יכול לצרף את המק'ט שקיבלת ולהסביר למה זה לא מתאים?
להיות כנה...אם קנית מה שאשר המליץ קשה לעכל שזה לא מתאים.
2.אומנם המזרקים הם אלמנט LIFETIME ולא מתקלקלים אבל הם נסתמים (הפילטר) ובמשך השנים אכות האטומזציה יורדת ואיתו הכוח יורד וצריחת הדלק עולה.
מחיר הקיט מינימלי והעבודה קלה. אין פה הפסדים, רק רווחים.
3. מה שאשר המליץ זה לעבור מTYPE 2 ל TYPE4, מזרק יותר מודרני עם אטומזציה הרבה יותר טובה, יותר כוח ופחות דלק,
4. המזרקים באו אורגינלית עם אטמים מגומי, במשך השנים הגומי מתקשה וגורם לנזילות ואקום, הקיט מכיל גומיות ויטון שלא מתקשות.
כול אחד יכול להחליט לעצמו אם כדאי לנגוע או לא.
אתה יכול לפרט קצת על ההבדלים בין שני הסוגים? אתה מדבר על EV1 לעומת EV6?
אתה יכול לפרט קצת על ההבדלים בין שני הסוגים? אתה מדבר על EV1 לעומת EV6?
Ill be on the road for the rest of the day,, wait for mr coas to respond.
מה נהיה כאן מהמלצה תמימה...
לא הנסיון שלי ולא האישיות שלי רלוונטיות לדיון, תשאירו את זה בצד.
ההבדל בן מזרקים מהדור הישן, EV1 או EV1.4 לעומת EV6, הוא הבדל של 15 שנה בטכנולוגיה. ג'יפ, "בחכמה" רבה, ניסו לחסוך והרכיבו ברכבים בשנות ה2000 מזרקים מסוף שנות ה80 כאשר כל יצרן אחר כבר עבר למזרקים מתקדמים יותר.
אפשר להתווכח עם נסיון של אדם אחד עם רכבו שלו, קצת קשה להתווכח עם נסיון מצטבר של עשרות אם לא מאות.
http://www.cherokeeforum.com/f2/more-budget-injector-upgrade-questions-13848/
וראוי גילוי נאות, אני לא מרוויח פרוטה שחוקה ממזרקים ואין לי קשר לתחום הרכב.
שניר, לא זוכר את השיחה בנינו. אם תוכל, חזור אלי בהודעה פרטית.
ואללה יופי,
העלבתם את מונשיין
עכשיו הוא לא יסביר ולי אין כוח להקליד בכמות כזאת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.