PDA

צפייה בגרסה מלאה : דאציה דסטר



דרור הראל
19-07-12, 13:28
מדוע הדסטר לא מגיע לישראל?

יש איזה סיבה מיוחדת או שהיבואן של רנו לא מעוניין להביא דגם שיפגע לו בדגמים אחרים?
כאן מכרו 54000 יחידות במספר חודשים הרכב להיט מטואף בכל אירופה,5000 מתוכן עם 4X4,יש לרכב ESP, והוא זול במיוחד-דגם בסיסי נמכר ב 11000 יורו דגם 4X4 עם כל התוספות והשפיצורים נמכר ב 20000 יורו.
אם לגרמניה הוא טוב,אז למה לא לישראל?

http://www.renault.com/en/vehicules/dacia/pages/duster.aspx

http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2011/04/web580-dacia2819116.jpg

דרור הראל

foty
19-07-12, 18:57
תשמע , חשבתי לעלות נושא דומה השבוע!
כל צרפת מלאה ברכב הזה , גם באי הקטן שאני נמצא כרגע (ראוניון )
יש DACIA בכל מקום!

נמרוד
19-07-12, 20:15
יש כתובת ברורה מאד לשאול את השאלה הזאת:

http://www.renault.co.il/contact/contact_form.html

דרור ברלי
19-07-12, 22:16
דצ'יה הוא שם משפחה בעייתי בישראל. לא מעטים עדיין מתקשים לשכוח את הגרוטאות המזוויעות שלהם מסוף שנות ה-80.
לא סתם מכרו כאן את הלוגאן MCV תחת סמל רנו.

לא צריכה להיות לקרסו בעיה למכור גם את הדסטר תחת סמל של רנו, אבל אני מנחש שאז הוא הוא יגנוב לקוחות מהניסאן ג'וק, עוד מותג של אותו יבואן.
דגם ה-4X4 בכל מקרה לא מהווה את עיקר המכירות. לא באירופה ובטח שלא יהיה כזה גם אצלנו. בהתחלה גם לא היה לו ESP, עכשיו יש, וזה פותר בעיה אחת. בעיה שניה - אין לי מושג לגבי גיר אוטומטי, אם יש בכלל - וברור שבישראל זה קריטי, על אחת כמה וכמה במכונית שאינה קטנה או בסיסית. מכוניות מיני חסכוניות עוד מוכנים לקנות כאן עם גיר ידני, אבל ג'יפונים ב-110,000 - 150,000 שקל? אם אין אוטומט, פשוט לא יקנו אותו.

בכל מקרה - אוטו מאוד יפה, נראה טוב במציאות (מעוצב היטב, רחב, מרווח גחון יפה מאוד. אין לו הילוך כוח אבל אנשים שנהגו בו ושאני מחשיב את דעתם כרצינית אומרים שיש הילוך ראשון קצר שמספיק ברוב התרחישים השפויים שג'יפון כזה יכול להיתקל בהם, ושהוא גם נוסע טוב בכביש.

619626196361964

tzagi
20-07-12, 07:32
צודק,
הסטוריה ותדמית הם דברים בעייתים במדינות מסוימות (ובזה, הישראלים מאד קרובים לאמריקאים)
משום מה, בארופה אין את זה, ולא מובן לי למה, הם יותר סלחניים בגלל שהם רגילים לגרוטאות?

רוצים דוגמה בפועל?
למה בישראל מוכרים זבל תוצרת דאיוו תחת שם של שברולט?
מישהו חושב שזה מיקרי?

boaz avrahami
20-07-12, 10:34
לישראלים אין שום זיכרון להיסטוריה.
עובדה- במוו מרצדס ועוד הרבה מוצרים מתוצרת גרמניה נמכרים פה בהצלחה יתרה כאילו לא היתה שואה מעולם כך שזיכרון והיסטוריה אינם הפקטור.

היהודים עם חשדן ומותג כזה יימכר פה טוב אילו יוכיח אמינות ואיכות ויקבל שירות טוב.
חא בטוח שקרסו זה היבואן שמסוגל לבצע את זה בהצלחה וגם לא בטוח שיש לו מוטיבציה לכך.

moriseven
20-07-12, 11:01
אתה טועה, לישראלים יש זכרון טוב בכל מה שקשור לגרוטאות, עובדה שרנו לא מצליחים לשפר את תדמית המותג ואפילו הפרסומת שלהם (רנו לא רואה מוסך) פונה ישירות לבעייתיות שידועה והשתרשה אצל הישראלים.

דרור ברלי
20-07-12, 11:05
ג'ו, המותג דייהו כמה שנים כבר לא קיים בכלל. לא רק בישראל אלא בכל העולם. הוא הפך לשברולט-קוריאה.
וגם הגרוטאות הישנות של דייהו מאמצע שנות ה-90 הן זהב טהור לעומת הדצ'יה דלתא מ-88' שהיתה ממש חרא מזוקק. זו מכונית שהיתה מתחילה להתפרק כבר בדרך ממתקן המסירה לבית הלקוח. אחרי שנה על הכביש היא נראתה כמו בת 15. אחרי 5 שנים רובן כבר לא נסעו בכלל.

תחשוב על מכונית שכמה מחלקי המרכב שלה היו מחוברים בברגי פח וחורי הקדיחה התחילו להחליד כבר אחרי כמה ימים, שהתפרים בריפודים נפרמו אחרי כמה שבועות... זה היה זבל אמיתי מהגוש המזרחי מהסוג שאפילו בהודו היו מתביישים למכור.
ומי אכל אותה מהגרוטאות האלה? כל המסכנים שאספו שקל לשקל ומשכנו את התחת של אמא שלהם, כדי לנסוע פעם אחת בחיים שלהם באוטו חדש ולא במשומשת בת 5 או 8 שנים...
תוסיף לזה יבואן שהפנה עורף למכונית וללקוחות שלה ונעלם - אלה בדיוק החומרים לייצר מהם טראומה. עכשיו, כשפסי הייצור שלהם מודרניים יחסית והמכוניות נחשבות לסבירות לגמרי (גם אם לא ממש מתקדמות טכנולוגית) - עדיין צריך להסתיר אותן מאחורי הסמל של רנו כדי לא לפתוח את הפצעים הישנים.

boaz avrahami
20-07-12, 11:10
דרור
הישראלים סוחרים מספיק טובים בשביל לשכוח מה היה פעם ובלבד שכיום המוצר איכותי.
תן עלות תועלת טובה ויש לך רב מכר גם אם השם שלו דאצ׳יה.

דרור ברלי
20-07-12, 11:29
מבחינת עלות-תועלת אני משוכנע שזה מוצר מנצח.

IlanHadar
20-07-12, 14:20
מבחינת עלות-תועלת אני משוכנע שזה מוצר מנצח.

תועלת לצרכן? השתגעת מה פתאום שהיבואן יחשוב ככה. הוא חושב על תועלת לבעלי המניות בלבד :mad:

boaz avrahami
20-07-12, 17:17
תפקידו של היבואן זה להרוויח כסף וזה לגיטימי.
יש יבואנים שמרוויחים כסף באופן לא הכי לגיטימי וזה כבר לא בסדר.

לא ברורה לי המתמטיקה בעניין.
אם המכונית הזו היא בסט סלר אז יש סיבה כלכלית אחרת שהיא לא נמכרת פה.
הכול מתחיל ונגמר בכסף

tzagi
20-07-12, 17:59
בועז,
אם הגרמנים היו מיצרים גרוטאות, הזיכרון של היהודים היה מעולה.

שי קרנצלר
20-07-12, 22:21
+ 1

boaz avrahami
21-07-12, 02:21
המכוניות הגרמניות מתקלקלות בממוצע פי שניים מהמקבילות היפניות ומחיר החלפים שערוריתי.
מבוסס על סקר אמינות של חברה לשרותי דרך באנגליה...
למעשה אין יצרן ארופאי אחד שממש מתחרה עם היפניים באמינות.

השם של הגרמניות נובע ממיתוג יוקרתי ביצועים טובים ואיכות בניית המרכב.

לא בטוח שיחס תמורה למחיר שלהם כל כך מוצלח

tzagi
21-07-12, 02:28
היום לא, לפני סוף שנות ה80.....ועוד איך.
וזאת ההיסטוריה שזוכרים היום.

ערן CJ
21-07-12, 08:34
ברלי שלום
אתה צודק. כמעט צודק... הבעיה היא שההיסטוריה מוכיחה את ההיפך:
דלתא הובאה לראשונה לישראל בשת 1979-80 ע"י חברה ישראלית למובילים. המכירות הצליחו לא רע בגלל שזו הייתה הזדמנות לרכוש רנו 12 במחיר מפתה. באותם ימים הרנו הפסיקו את פעולת קו הייצור של ה-12 אשר הוחלפה בסדרה שכללה את ה- 18 (1978), 9 (1981). באותם ימים הדלתא הדלתא צברה לעצמה שם של רכב באיכות הרכבה ירודה. תמורות ביחסי ישראל-רומניה גרמו להפסקת יבוא הדגם והחברה הישראלית למובילים חזרה לעיסוקה המקורי, טרקטורים.(מסי פרגוסון, גלידי ועוד).
הלקוחות נותרו ללא יבואן. במוסכי רנו סירבו לקבלם והם נאלצו לתקן את רכביהם במוסכי מדרכה וסתם מוסכים לכל סוגי הרכב. הלקוחות הללו נשבעו לא לגעת שוב ברכב זול.
ב 1988 חברת סמלת, אם אינני טועה נכנסה להרפתקת היבוא של הדאצ'יה. הימים היו ימיה האחרונים של האימפריה שמעבר למסך הברזל. קוי הייצור שהיו חדשים בשנות השבעים לא תוחזקו, רמת ההרכבה ירדה מאוד, כחלק מהמרי המתקרב כנגד צ'אוצ'סקו. האיכות הירודה של הדלתא בשנת 1988 בלטה כמו ליצן צבעוני על רקע חיילי מארינס בצבעי הסוואה. שיא הזוועה היה בכך שחלק מהמכוניות הגיעו ללא צינור בין פיית מילוי הדלק למיכל. הרומנים מצידם הגיבו בהרמת כתף ואמרו: "נגמרו הצינורות במפעל ולא חשבנו שזו סיבה מספקת לעכב את המשלוח". למרות כל אלו, ועל אף הזיכרון הכואב, ברבעון השני של שנת 1988 מכירות הדלתא השיגו ועברו את מכירות הסובארו DL ליאונה...
מי אמר זיכרון???

ערן CJ

נ.ב
הלוגאן כמו הפלואנס המובאות לישראל, מיוצרות בטורקיה.
בשנת 1989 הובאו כמה דאסטרים ישנים שהיו רכבי שטח של ממש, עם מנוע 1400 של רנו. לדעתי הם הגיעו במהרה לערימות הברזל בקריית הפלדה של עכו.

ערן CJ
21-07-12, 08:46
תמונות של דאצ'יה דאסטר של סוף שנות ה-80:
http://www.autosavant.com/2009/12/10/dacia%E2%80%99s-new-crossover-revives-memories-best-forgotten/

ערן CJ

tzagi
21-07-12, 09:28
ערן,
אי אפשר להשוות את שנות ה80 להיום,מה היה לכם לרוב?חוץ מסובארו ורום כרמל היה אספסוף של זבל צרפתי-אנגלי-איטלקי.אז הזבל הרומני הרגיש בבית.
הדברים השתנו מאז...לא
טויוטה קורולה ומזדה 3, השוק נפתח וכמות המותגים גדלה והאכות....השתפרה, ואנשים זוכרים טוב טוב מה פגע להם בכיס, ואם הם צעירים, המבוגרים יזכירו להם.
חוץ מזה, ישראלים מאד רגישים למותגים, הג'ינס צריך להיות דיזל, החולצה טומי והנעליים נייק.....איפה בידיוק המותג על של ד'אצ'ה יתאים בין כול זה?

דרור ברלי
21-07-12, 11:25
ברלי שלום
אתה צודק. כמעט צודק... הבעיה היא שההיסטוריה מוכיחה את ההיפך:
דלתא הובאה לראשונה לישראל בשת 1979-80 ע"י חברה ישראלית למובילים. המכירות הצליחו לא רע בגלל שזו הייתה הזדמנות לרכוש רנו 12 במחיר מפתה. באותם ימים הרנו הפסיקו את פעולת קו הייצור של ה-12 אשר הוחלפה בסדרה שכללה את ה- 18 (1978), 9 (1981). באותם ימים הדלתא הדלתא צברה לעצמה שם של רכב באיכות הרכבה ירודה. תמורות ביחסי ישראל-רומניה גרמו להפסקת יבוא הדגם והחברה הישראלית למובילים חזרה לעיסוקה המקורי, טרקטורים.(מסי פרגוסון, גלידי ועוד).
הלקוחות נותרו ללא יבואן. במוסכי רנו סירבו לקבלם והם נאלצו לתקן את רכביהם במוסכי מדרכה וסתם מוסכים לכל סוגי הרכב. הלקוחות הללו נשבעו לא לגעת שוב ברכב זול.
ב 1988 חברת סמלת,
אם כבר לפרוש את ההסטוריה בפירוט כזה- ליבואן קראו "קפריש" ועד 88' הוא ייבא לישראל את אלפא-רומיאו. אבל הרפתקאת הדאצ'יה די חיסלה אותו.

אם אינני טועה נכנסה להרפתקת היבוא של הדאצ'יה. הימים היו ימיה האחרונים של האימפריה שמעבר למסך הברזל. קוי הייצור שהיו חדשים בשנות השבעים לא תוחזקו, רמת ההרכבה ירדה מאוד, כחלק מהמרי המתקרב כנגד צ'אוצ'סקו. האיכות הירודה של הדלתא בשנת 1988 בלטה כמו ליצן צבעוני על רקע חיילי מארינס בצבעי הסוואה. שיא הזוועה היה בכך שחלק מהמכוניות הגיעו ללא צינור בין פיית מילוי הדלק למיכל. הרומנים מצידם הגיבו בהרמת כתף ואמרו: "נגמרו הצינורות במפעל ולא חשבנו שזו סיבה מספקת לעכב את המשלוח". למרות כל אלו, ועל אף הזיכרון הכואב, ברבעון השני של שנת 1988 מכירות הדלתא השיגו ועברו את מכירות הסובארו DL ליאונה...

אבל ב-89' היבואן הזה כבר סגר את העסק, למרות המכירות המפוצצות של הדלתא. זה אומר משהו, לא?......... ובכוונה אני לא רוצה לומר שום דבר על תרבות העדר של הישראלים המטומטמים שרצו לקנות מכוניות ממקור מפוקפק רק על סמך מחיר זול.

מי אמר זיכרון???
בוא'נה, יש לי שכן שמתווכח איתי ונשבע לי ש"כל האיטלקיות מחלידות..." אבל המציאות של היום מוכיחה שכאשר המחיר מספיק זול - הזיכרון מתעמעם, ומוכנים לסלוח על הרבה דברים. אפילו על גיר ידני... העניין היא שהגוש המזרחי כבר לא קיים, אפילו מכוניות בסיסיות מאוד שמגיעות מהודו כבר מיוצרות באיכות לא רעה ובכלל - מכוניות מודרניות כבר לא יכולות להיות כל כך זולות. אפילו הלוגאן והסנדרו הבסיסיות של דצ'יה הן מכוניות לגיטימיות והרבה יותר טובות (בהשוואה למתחרות שלהן) מאשר היתה הדלתא בשנות ה-80. אבל המחיר הבסיסי הזול יחסית שלהן באירופה מתנפח ותופח בדרך לכאן לסכומים שגם אם הם מעט יותר זולים ממה שמקובל כאן, כבר לא יכולים לחפות על שם ועבר בעייתיים.
אתה יכול למכור כאן צעצועים זולים עם סמל של סוזוקי למשל - ולשבור את השוק. כי זה "אוטו" חדש מ"משפחה טובה". בישראל זה חשוב. אוהו כמה זה חשוב.
אבל עם סמל בעייתי כמו דצ'יה? לא ולא. זה בדיוק המקרה שבו היבואן (שבמקרה גם מייבא את רנו, שהיא בעלת הבית של דצ'יה) צריך לשנות למכונית שם משפחה כדי להכשיר אותה.

ערן CJ

נ.ב
הלוגאן כמו הפלואנס המובאות לישראל, מיוצרות בטורקיה.
בשנת 1989 הובאו כמה דאסטרים ישנים שהיו רכבי שטח של ממש, עם מנוע 1400 של רנו. לדעתי הם הגיעו במהרה לערימות הברזל בקריית הפלדה של עכו.
...

boaz avrahami
21-07-12, 12:55
בואו לא נשכח שגם מוניטין האמינות של חברת האם, רנו, איך לומר בעדינות - לא מהמשובחים.
יש להם דגמים ששמעתי שנמצאים יותר במוסך מאשר על הכביש...

דרור ברלי
21-07-12, 20:08
הרנו הישנות שאני מכיר, נוסעות ונוסעות ללא הפסקה. אפס תקלות.
הדגמים היותר מודרניים, אפעס.... ברגע שהם התחילו לשחק בגירים אוטומטים ובכל מיני שכלולים וקשקושים מיותרים...

tzagi
21-07-12, 20:19
"אמינות" זה מוסג מאד סובייקטיבי, אמין בהשוואה למה?
בשנות 70 יבאו רנו לצפון אמריקה, כמו שאתה יכול לנחש...זה לא החזיק הרבה זמן, מהר מאד הם פיתחו תדמית וחזרו הביתה בדיוק כמו שאר האנגלו-פרנקו-איטלקיות (מדובר על רכבים נורמליים, לא מותגי "על")
ראה מה קורה פה היום, הביאו את הפיאט 500, חמוד לאללה, מחיר לא רע, מי קונה אותם? אין לי מושג, אישית ראיתי רק אחד ..ב12 החודשים האחרונים.
לעומת זאת הכביש מלא במיני,חפושיות ושאר עגלות, מישהו רוצה להתווכח שהתדמית של פיאט כרכב לא אמין לא משחקת פה?

savyon
21-06-15, 08:45
מדוע הדסטר לא מגיע לישראל?

יש איזה סיבה מיוחדת או שהיבואן של רנו לא מעוניין להביא דגם שיפגע לו בדגמים אחרים?
כאן מכרו 54000 יחידות במספר חודשים הרכב להיט מטואף בכל אירופה,5000 מתוכן עם 4X4,יש לרכב ESP, והוא זול במיוחד-דגם בסיסי נמכר ב 11000 יורו דגם 4X4 עם כל התוספות והשפיצורים נמכר ב 20000 יורו.
אם לגרמניה הוא טוב,אז למה לא לישראל?

http://www.renault.com/en/vehicules/dacia/pages/duster.aspx

http://www.blogcdn.com/www.luxist.com/media/2011/04/web580-dacia2819116.jpg

דרור הראל

למה אתה שלילי?
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3478
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3540

:p

IlanG
21-06-15, 11:02
סביון ....מרעננים את הבוידם ?, השירשור עם עובש של 3 שנים 😜 .

אורינ
25-06-15, 22:12
אני חושב שדווקא בגלל הפשטות היחסית הרכב יהיה אמין יותר מכל דגמי רנו המשוכללים עם ערימות של מערכות אלקטרוניות שתוקעות את עצמן. יחד עם זאת תזכרו את המותגים סיאט וסקודה . סיאט היה חיקוי עלוב של פיאט (עם רישיון פיאט) סקודה היה רכב די עלוב גם כן. היום סקודה נותנת בראש גם לפולקוואגן עצמה וסיאט לא מפגרת אחריה . העולם מתקדם ואני מאמין שדצ'יה זה סיפור דומה.

-->