התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיית טעינה מוזרה..



סופת המדבר
19-07-12, 13:29
יש לי מאזדה לנטיס שאישתי נוסעת עליה
ליפני כמה חודשים באמצע נסיעה נדלקה לה המנורה של הטעינה
למזלי היא עובדת קרוב למוסך שאבא שלי עובד בו אז שלחתי אותה אליו
הם בדקו ואמרו שהלך האלטרנטור בסדר.... הגיע אחד משופץ/מחודש
הורכב והכל היה תקין עד לשבוע שעבר שהמנורה שוב נדלקה
מבדיקה שעשיתי בבית נמצא שהמנורה נדלקת רק שמדליקים מזגן
בבדיקה עם אוומטר מראה בלי מזגן 13.8 וולט בערך
ועם מזגן 12.7-8 עוד בדיקה עשיתי נתקתי את המצבר שהאוטו מונע ועובד תקין עד שאני מדליק מזגן האוטו מתכבה
יכול ליהיות מצב כזה? שהאלטרנטור עובד חלש?

raanan
19-07-12, 13:42
תחליף אלטרנטור.
הפעם תשתדל ממשפץ אמין ואיכותי יותר.
אולי שווה דווקא לרכוש אורגנאלי מפורקיה (האלטרנטור ושאר מערכות החשמל במאזדה אמינים מאוד ושורדים שנים רבות).

רענן

אבנר ברוך
19-07-12, 13:58
סיבה עיקרית היא אלטרנטור. טעינה תקינה עם או בלי מזגן צריכה להראות בין 14 ל13.5 וולט
אני ממליץ לנקות את מגעי נעלי הכבל במצבר בלי קשר. מניסיוני, כבלים ישנים או מלוכלכים גורמים לצריכת הספק מיותרת וקבועה. ברגע שאתה מפעיל צרכן גדול (מזגן), הצרכנים הפרזטיים (לכלוך על כבלי המצבר) מהווים גורם מפריע.
טבילת הכבלים במיים רותחים למספר דקות יכולה לעזור.

סופת המדבר
19-07-12, 14:54
איך הזמן עובר מהר ''שנהנים''
5 דקות אחרי שאני מסיים לכתוב את ההודעה הראשונה
אישתי מתקשר ''התכבה לי האוטו''
ישר ידעתי שזה מצבר פירקתי את המצבר מהגיפ ונסעתי אליה להחליף
ואז גם התחלפנו ברכבים ואני המשכתי למוסך (איפה שאבאשלי עובד) כדי לראות אם יש תשובה מהבחור שהביא את האלטרנטור
אז הוא אמר שביום ראשון יביא אחד אחר
בינתיים אין לי סיבה ללכת לקנות ממישהו אחר כי האלטרנטור עוד באחריות
ואני מנסה להאמין שאולי היתה תקלה ספציפית באלטרנטור הזה והבא יהיה יותר איכותי
(נ.ב
שחזרתי עם האוטו הביתה אז שמתי לב שהמנורה נדלקת רק בטורים נמוכים בנסיעה בטורים גבוהים כנראה שיש טעינה)

אמיר ב.א
19-07-12, 17:38
נורת טעינה שנידלקת רק בטורים נמוכים ולא בגבוהים , (כניראה בעיה בווסת טעינה)

גורמת למצבר לפרוק את עצמו למוות,

בטוח בעייה באלטרנטור - תחזור לזה שהתקין לך - זה הזמן לממש את האחריות ...

-->