צפייה בגרסה מלאה : מעוניין להחליף נעילה אחורית אוטומטית (דיפנדר 110) של דטרוייט ב ARB
שלום לכולם,
יש לי נעילה אחורית של דטרוייט במצב מצויין, מעוניין להחליף ראש בראש עם נעילת ARB (לאחר בדיקה).
(דיפנדר 110).
אבנר
סתם שאלת תם : למה לך להחליף?
הייתה לי כזו בדיוק הרבה שנים ועבדה יופי - בלי צורך להתעסק עם המחשבה "האם צריך לנעול עכשיו ?"
עכשיו יש ARB - היא גם בסדר , אבל יותר התעסקויות - פעם יש בעייה עם הקומפרסור , פעם יש בריחה של אוויר ...
מצטרף לשאלה... למה להחליף דבר טוב, שעובד, קיים ומותקן, במשהו פחות טוב שצריך להתקין ולכוון...?
אתה לא צריך להפוך ללנדרובריסט עד הסוף, לא על ההתחלה. ואתה גם לא חייב לספק חומר לחבר שלך המושבניק שכותב על טנדרים - אל תעשה לו את החיים קלים.
כפי שכבר נכתב וכאחד שנוסע עם אוטומטית,
לא הייתי ממהר להחליף נעילה אוטומטית תקינה בנשלטת.
הסיבה היחידה שאולי יכולה לתמוך בהחלפה, מבחינתי, היא אם אשתי / ילדים היו נוהגים בדיפנדר ואז בא בחשבון גם הפאן הבטיחותי.
חברים יקרים, תודה על התגובות והעצות....הסיבה היחידה שבעטיה אני מעוניין להחליף היא החופש. משהו כמו 10-15מעלות זה קצת יותר מידיי בנסיעה בכביש
הקפיצות בעזיבת דוושת הגז הזיזו לי את הטחול לכיוון כסא הנוסע. בבדיקה שערכתי, הנעילה במצב מצויין ומתפקדת כראוי (פתחתי את הביצה).
החופש נורמלי לחלוטין לנעילת דטרוייט.
יכול להיות שדרגת הסבילות שלי נמוכה מנהגים אחרים, אני מחפש קצת נוחות בכביש....לא מחפש נוחות של גרנד היות ובחרתי במסלול מזוכיסטי מראש....
תחליף, חביבי, תחליף. וזה בסדר גמור, תסביר לעצמך למה הייתה צריך להחליף, זה חלק מהעניין.
"תסמונת סוליהול" קוראים לזה, חפש את זה באותו פרק בספרי הפסיכיאטריה עם "תסמונת שטוקהולם".
אבנר - אחרי הרבה שנים עם דטרויוט בדיפנדר 110 - אכן יש קצת חופש מובנה בדטרויוט,
אבל גם חלק מהחופש מגיע משאר שרשרת ההינע - טרנספר וכו'
לפעמים החופש בנעילה הוא בגלל התקנה לא נכונה - תוודא שזה לא המצב אצלך.
יש דברים עדינים כמו כיוון הלחץ במיסבים עם שימסים , או החוזק של הקפיצים בתוך הנעילה, שקשה לבדוק בהסתכלות.
צריך שמישהו שמתמצא בנעילות כאלה יבדוק.
אם מדובר בחופש התקין,
מתרגלים לנסוע עם רגל רכה על הקלאטש - ומשחררים פשוט לאט יותר - כמעט אין מכות.
בנוסף - לא לתת גז בסיבובים - ובכלל להיות עדין עם הגז - וכמות המכות שואפת לאפס.
אני נותן לך את הניסיון שלי , אחרי משהו כמו 5 שנים עם דטרויט מאחורה, ועוד 3 שנים עם ARB מקדימה ואחורה (דטרויוט נישברה)
אם הייתי יכול כרגע להחליף לדטרויט חזרה - בלי שום עלויות או מאמץ - הייתי חוזר בלי לחשוב פעמיים.
אמיר, תודה על התגובה העניינית והמפורטת.
החופש אצלי מתבטא בעזיבת דוושת הגז, בכל הילוך ובכל מהירות ללא קשר לקלאטש.
אני אבדוק שוב את הנעילה הפעם במקום אחר.
אבנר
מנסיון - תבדוק את הטרנספר
אם הדטרויוט חדש אין כמעט שום מכה - בישנים אין לי נסיון
אביב
היי, אבנר - אם אתה עוזב בפתאומיות דוושת גז בדיפנדר ואין שום קפיצה, כנראה שנפלו לך הדרייבשאפטים...
החופש מתחת לרצפה הוא בבחינת קונצפציה פילוסופית בסוליהל, BORN FREE
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.