PDA

צפייה בגרסה מלאה : הלכו מייסבי טלטל (דופקים)!!



dizza man
04-03-05, 19:08
אני יש לי בעיה יש לי פה גדול !!

רק אמרתי שהמנוע של סוזוקי חזק ואמין ולמחרת אני שומע דפיקות מהמנוע
בהתחלה חשבתי שאלה השסתומים אז כיוונתי אותם ..-המנוע בסרק עובד חלק עגול ומאוד מאוד שקט

אבל ב3 אלף סל"ד יש רררררר.. כזה שמוריד לי את החיוך מהפנים!

אני יודע שאני קורע את המנוע אבל בחיית זומזום זה מנוע של 70 אלף ק"מ שהורד מויטרה ארוכה אוט' איך הלכו המייסבים כזה מהר!!!

מישהו יודע מאיפה אני משיג מחוזקים? ובאיזה מומנט לסגור את המייסבים החדשים?

שיטט שוב להוריד אגן שמן מתחת לבית יש לי עדיין נקע בצוואר מהפעם האחרונה!

six 4 life
04-03-05, 19:16
התשובה נמצאת בחתימה שלך


למה שהמנוע מגיע ל7.5 אלף סל"ד הוא קצת נחנק ורועד??


:twisted:

הלאה לשאלה הבאה :twisted:

-ארז 8) -

barak4*4
04-03-05, 19:20
כשחוטבים עצים עפים שבבים......
:twisted: :twisted: :twisted:

המהנדס
04-03-05, 19:42
ואני שמעתי אותך מדבר על נייטרו....
גבר אתה בטוח שהוא מנוע שעבר כל כך קצת קילומטראז' ?
משתתף בצערך . גם המנוע שלי דופק ואני מחכה שימות. :lol:

סמוראי 92
04-03-05, 19:48
המנוע שלך נבהל מהרגל של חבר שלך.

זו כל הבעיה.

dizza man
04-03-05, 22:04
חבר מניאקק אין לו לב!

הקרב' של הסובארו אשם הוא מושך לסל"ד גבוה וזה מפתההה

אפרופו נייטרו .. ברגע שאני ירכיב מיסבים חדשים ..
אני מתכנן לקנות נייטרו מעורבב עם דלק (של מכוניות בנזין על שלט)

אני מעריך שזה יהיה להיט! ואם זה יהיה באמת חזק אני יחבר מיכל קטן של נייטרו עם בורר
דלק רגיל \נייטרו ואז במקרה הצורך נעביר בורר ונעוף!! (אולי איזו בוכנה גם תצטרף למעוף אבל שיהיה לה לבריאות!)

:wink:

six 4 life
04-03-05, 22:22
מחכים לשמוע את הבום מחולון...

:twisted:


-ארז 8) -

אלון_ק
05-03-05, 12:37
חבר'ה, די. השאלה שלו לגיטימית לגמרי.


תמצא את דגם המנוע המדוייק, עם מספרים ואותיות באנגלית והכל - נפתח עליו חיפוש באינטרנט, נחפש מומנט למיסבים.

חימושניק
05-03-05, 14:48
בהנחה שהמנוע שלך הוא מדגם G13A, אז הנה רשימה של כל המומנטים מתוך Autodata

Tightening torques
Notes Specified value Measured value
Cylinder head instructions
Cylinder head
Renew bolts No
Stage 1 Tighten 20-30 Nm
Stage 2 Tighten 40-50 Nm
Stage 3 Tighten 63-70 Nm
Other tightening torques
Main bearings Renew bolts/nuts No
Main bearings Stage 1 25-30 Nm
Main bearings Stage 2 50-57 Nm
Big end bearings Renew bolts/nuts No
Big end bearings Stage 1 15-20 Nm
Big end bearings Stage 2 33-37 Nm
Oil pump to cylinder block 9-12 Nm
Sump bolts 9-12 Nm
Sump drain bolt 30-40 Nm
Flywheel/driveplate 57-65 Nm
Clutch to flywheel 18-28 Nm
Crankshaft pulley/damper 70 Nm
Camshaft sprocket/gear 55-64 Nm
Camshaft/rocker cover 4-5 Nm
Inlet manifold to cylinder head 18-28 Nm
Exhaust manifold to cylinder head 18-28 Nm
Spark plugs 20-30 Nm
Front hub 150-270 Nm
Rear hub 80-120 Nm
Steering track rod end 30-55 Nm
Brake disc to hub Front 40-60 Nm
Brake caliper carrier to hub Front 30 Nm
Back plate to hub Rear 18-28 Nm
Road wheels 50-80 Nm

gil4
05-03-05, 15:48
תיראה, פשוט מענג לקרוא את הרעיונות שלך. אתה תגיע רחוק.

:D :D :D

DoRoN
05-03-05, 17:59
תיראה, פשוט מענג לקרוא את הרעיונות שלך. אתה תגיע רחוק.

:D :D :D

כן כן. כל כך רחוק שלא יראו אותו.... :)

dizza man
05-03-05, 22:46
תודה על רשימת המומנטים אבל אצלי g16a יש מצב שאלה אותם מומנטים .. אבל לא בטוח!

חימושניק
05-03-05, 22:57
הנה רשימת המומנטים ל-G16A. כפי שאפשר לראות, יש הבדלים לעומת ה-G13A

Tightening torques
Notes Specified value Measured value
Cylinder head instructions
Cylinder head
Renew bolts No
Stage 1 Tighten 30-35 Nm
Stage 2 Tighten 50-55 Nm
Stage 3 Tighten 70-75 Nm
Other tightening torques
Main bearings Renew bolts/nuts No
Main bearings Stage 1 25-28 Nm
Main bearings Stage 2 50-57 Nm
Big end bearings Renew bolts/nuts No
Big end bearings Stage 1 16-18 Nm
Big end bearings Stage 2 33-37 Nm
Oil pump to cylinder block 9-12 Nm
Sump bolts 9-12 Nm
Sump drain bolt 30-40 Nm
Flywheel/driveplate 75-80 Nm
Clutch to flywheel 18-28 Nm
Crankshaft pulley/damper 105-115 Nm
Camshaft sprocket/gear 56-64 Nm
Camshaft/rocker cover 4-5 Nm
Inlet manifold to cylinder head 18-28 Nm
Exhaust manifold to cylinder head 18-28 Nm
Spark plugs 20-30 Nm
Front hub 160 Nm
Steering track rod end 30-55 Nm

חימושניק
05-03-05, 22:59
דרך אגב, הנתונים הם של מנוע ויטרה 8 שסתומים עם קרבורטור מהשנים 89-93. אני חושב שזה מה שיש לך. אם זה לא מדוייק אז תגיד ואני אפרסם את הנתונים המדוייקים למנוע שלך.

dizza man
05-03-05, 23:10
תודה שוב גבר ..

אנחנו מדברים על אלה-
Main bearings Stage 1 25-28 Nm
Main bearings Stage 2 50-57 Nm
זה נראה הכי קרוב למייסבי טלטל

חימושניק
05-03-05, 23:26
אכן כן.

חנן א.
05-03-05, 23:35
לא, אלו המיסבים של גל הארכובה.
מיסבי הטלטל זה משהו אחר, והמומנט שאתה מדבר עליו לא מתאים להם.

חנן א.
05-03-05, 23:38
מיסבי טלטל זה:

Big end bearings Renew bolts/nuts No
Big end bearings Stage 1 16-18 Nm
Big end bearings Stage 2 33-37 Nm

סוזי המשתוללת
06-03-05, 00:01
תקשיב לחנן

חימושניק
06-03-05, 16:53
באמת תקשיב לחנן!
אני צריך ללמוד לקח לא לענות להודעות בפורום באמצע הלילה כשאני לא בהכרה.

דיזה, אני מתנצל על ההטעיה... :oops:

dizza man
25-03-05, 19:29
שכחתי לעדכן ...

קניתי מייסבים חדשים שהיבואן טען שהם חזקים .. משהו גרמני 150 שקל נזק..

הורדתי אגן שמן פירקתי מייסבים .. היו במצב קטסטרופלי אבל הטלטלים והקראנק היו נקיים אפילו לא שריטה קלה. ההתקנה של המייסבים לקחה לי שעה בערך והרבה כאבי צוואר

חיזקתי הכל הנעתי את הרכב והמנוע כמו חדש נסעתי מהר לקנות תוסף טוב נגד שחיקה
וזהו...

-->