PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיית הצתה בסובארו טנדר



iben
24-07-12, 15:02
שלום לכולם
אני עוזר לחבר שהחליף מנוע בסובארו טנדר, הטנדר נכנס למוסך בנסיעה ולאחר החלפת המנוע לא מיוצר ניצוץ, כל מרכיבי מערכת ההצתה לא הוחלפו, הכהל נבדק ע"י החלפה בכהל מרכב נוסע ונמצא תקין, ולכן אני חושד בחיווט לא נכון של הכהל.
רציתי לשאול לגבי שיטת המיתוג של פקודת הפריקה שהפיקאפ שולח לכהל? וחיווט של הכהל עצמו? מי שהחליף תמנוע טוען שהחיווט כרגע הוא בדיוק כמו שהיה לפני החלפת המנוע אך יש פה משהו מוזר לדעתי משום שחוץ מהחוטים המגיעים מהדיסטרביוטור הכהל מקבל + אחרי סוויץ משני הצדדים.
אשמח עם למישהו יש נסיון/ידע בנושא
בן

אמיר ב.א
24-07-12, 15:10
שאלת תם :

אני לא מבין - אתה צריך לעזור למוסך שלא מבין מה קורה ?
אולי זה הזמן להחליף מוסך ?

iben
24-07-12, 18:24
זה מוסך בקיבוץ, שנינו (אני ובעל הרכב) מיודדים עם מנהל המוסך והמנוע הוחלף בתור טובה ללא תשלום. הבעיה שלמנהל אין זמן לטפל בזה והעובדים (אלו שהחליפו מנוע) במוסך רגילים לעבוד עם רכבים חדשים ואין להם מושג מה זה קרבורטור או דיסטרביוטור או מערכות חשמל שהן אלתור על אלתור

אמיר ב.א
24-07-12, 23:38
מסקנה : כשמנסים לחסוך משלמים ביוקר ...

אם אתה בקטע של לעשות את העבודה כמו שצריך - תעשה אותה בעצמך ,

בתור התחלה ,
תוריד מכאן את המדריך של הסובארו שלך ,(או זה שהכי קרוב לשלך , מה שמשנה זה סוג המנוע)

http://wordpress.suberdave.com/?page_id=175

סיסמה לכל המסמכים :
subaru

תמצא את הסכמת חיווט חשמל , תעקוב אחרי החוטים ,
ואני בטוח שתמצא חוט שחיברו אותו לא נכון , או שלא חיברו בכלל...

גם במוסך שכן מתמצא זה קורה , אז בטח במקום שאין להם מושג...

בהצלחה!

-->