iben
24-07-12, 15:02
שלום לכולם
אני עוזר לחבר שהחליף מנוע בסובארו טנדר, הטנדר נכנס למוסך בנסיעה ולאחר החלפת המנוע לא מיוצר ניצוץ, כל מרכיבי מערכת ההצתה לא הוחלפו, הכהל נבדק ע"י החלפה בכהל מרכב נוסע ונמצא תקין, ולכן אני חושד בחיווט לא נכון של הכהל.
רציתי לשאול לגבי שיטת המיתוג של פקודת הפריקה שהפיקאפ שולח לכהל? וחיווט של הכהל עצמו? מי שהחליף תמנוע טוען שהחיווט כרגע הוא בדיוק כמו שהיה לפני החלפת המנוע אך יש פה משהו מוזר לדעתי משום שחוץ מהחוטים המגיעים מהדיסטרביוטור הכהל מקבל + אחרי סוויץ משני הצדדים.
אשמח עם למישהו יש נסיון/ידע בנושא
בן
אני עוזר לחבר שהחליף מנוע בסובארו טנדר, הטנדר נכנס למוסך בנסיעה ולאחר החלפת המנוע לא מיוצר ניצוץ, כל מרכיבי מערכת ההצתה לא הוחלפו, הכהל נבדק ע"י החלפה בכהל מרכב נוסע ונמצא תקין, ולכן אני חושד בחיווט לא נכון של הכהל.
רציתי לשאול לגבי שיטת המיתוג של פקודת הפריקה שהפיקאפ שולח לכהל? וחיווט של הכהל עצמו? מי שהחליף תמנוע טוען שהחיווט כרגע הוא בדיוק כמו שהיה לפני החלפת המנוע אך יש פה משהו מוזר לדעתי משום שחוץ מהחוטים המגיעים מהדיסטרביוטור הכהל מקבל + אחרי סוויץ משני הצדדים.
אשמח עם למישהו יש נסיון/ידע בנושא
בן