התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עשן שחור



drorbo
25-07-12, 22:01
אחריי תקופה ארוכה של עשן שחור ולבן (בשבועות האחרונים מעשן יותר מקטר רכבת ישן) נגמר הטורבו (נשפך הרבה שמן מהאגזוז היה הנקודה האחרונה שבה הסכמתי להודות בבעיה)
הזמנתי חדש מחו"ל (עלה פחו מחצי בארץ אצלי)
החלפתי אותו במוסך המדרכה אחריי הוראות מג'קי מאוטו מיני, קריאת ההוראות בספר והתייעצות בפורומים שונים.
אחריי ההחלפה שכללה FLUSH והחלפת פילטר שמן ושמן חדש של וולוו חצי סינטטי, עדיין הופיעה עשן לבן למשך יום אחד אני מאמין שזה השאריות מהאגזוז שהוצף בשמן.
כיום הלחץ בטורבו החדש לא מגיעה לאותם לחצים שהישן הגיעה( ישן הגיע עד 2 בשעון הלחץ והחדש בקושי ל1) כמו כן יש עשן שחור בטורים גבוהים ללא עומס (בזמן החלפת הילוך לדוגמה).

יש רעיונות כיצד לפתור את הבעיה או שזה נפוץ בדיפנדרים?

אמיר ב.א
26-07-12, 05:36
לבדוק את הפרוצדורה בספר רכב - ולראות מה פיספסת ...

יש קישורים בראש הפורום להורדת ספר רכב - נימצא בתוך RAVE

drorbo
26-07-12, 08:59
נבדקו שוב לא פספסתי כלום.
האם האינג'קטורים או משאבת ההזרקה יכולים לגרום לעשן שחור , או אולי פשוט כיוון כלשהו?

Gershon
26-07-12, 09:20
גם האינג'קטורים וגם משאבת ההזרקה יכולים לגרום לעשן שחור!!!

gali
26-07-12, 11:22
אולי כי לא ניקית את האינטרקולר והוא מפוצץ בשמן?

Gershon
26-07-12, 11:32
צבע העשן מהשמן השרוף-כחול...

עידו לוריה
26-07-12, 14:09
קנית בחצי כיבלת חצי לחץ , אני לא רואה שום בעיה ;)


עידו

drorbo
26-07-12, 14:36
עידו המחיר היה חצי בגלל שלי כאדם פרטי עם קשרים בחו״ל אחריי הורדת עלויות שלא כלות עליי וללא הצורך להרוויח.
לפי הספר הלחץ הוא בטווח בדיוק.
אז המחיר הוא לא הסיבה לעשן או ללחץ.
והעשן לא כחול אלה שחור.
אני יבדוק את נושא ניקיון האינטרקולר תודה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gershon
26-07-12, 17:59
לחץ טורבו צריך להיות-3000RPM/130Kpa
ניקיון האינטרקולר בנושא העשן שחור-הסיכוי קטן שזו יעזור

עידו לוריה
26-07-12, 18:47
עידו המחיר היה חצי בגלל שלי כאדם פרטי עם קשרים בחו״ל אחריי הורדת עלויות שלא כלות עליי וללא הצורך להרוויח.
לפי הספר הלחץ הוא בטווח בדיוק.
אז המחיר הוא לא הסיבה לעשן או ללחץ.
והעשן לא כחול אלה שחור.
אני יבדוק את נושא ניקיון האינטרקולר תודה




Sent from my iPhone using Tapatalk


חוש הומור .
זה נראה כמו שקודמי כתבו מזרקים / משאבה .


עידו

אסף ד.
27-07-12, 18:16
תתחדש על הטורבו.לפני שאתה נוסע רחוק והרבה תבדוק לחץ שמן במנוע. בפעם האחרונה שנתקלתי בטורבו שהלך לעולמו היה כי לחץ השמן במנוע היה מאוד נמוך.רק החלפה של משאבת שמן העלתה את הלחץ לתחום התקין ורק אז הוחלף הטורבו.טורבו לא מת סתם...כמו כן תמנע מכל ההמצאות של פילטר פתוח, המאפשר לחלקיקי אבק גדולים יותר להגיע לטורבו, הרכבים שלנו לא מיועדים לדראג רייסינג, גם ככה נוסעים כמו משאית.נקודות למחשבה.

drorbo
27-07-12, 19:52
הד״ק מקלנסווה המליץ על בדיקת המשאבה והטורבו בנתניה עוד ליפניי ההחלפה ( לא הספקתי) יש מקום לבדוק משאבות דיזל טורבו ואינג׳קטורים יותר קרוב לרמת גן?
מישהוא שידע לבדוק tdi300 אמין ולא יקר מאוד.
אני יודע שזאת בקשה גדולה גם זול גם אמין וגם מכיר ומוכן להתעסק עם לנדרובר אבל אולי?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gershon
28-07-12, 09:23
הד״ק מקלנסווה המליץ על בדיקת המשאבה והטורבו בנתניה עוד ליפניי ההחלפה ( לא הספקתי) יש מקום לבדוק משאבות דיזל טורבו ואינג׳קטורים יותר קרוב לרמת גן?
מישהוא שידע לבדוק tdi300 אמין ולא יקר מאוד.
אני יודע שזאת בקשה גדולה גם זול גם אמין וגם מכיר ומוכן להתעסק עם לנדרובר אבל אולי?


Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה מוזמן

drorbo
28-07-12, 11:35
לאן?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gershon
28-07-12, 14:11
אלי

-->