PDA

צפייה בגרסה מלאה : מצב low כמה זה חשוב



lironbike
28-07-12, 18:59
שאלה למבינים , אני מתלבט לגבי קניית גראנד צירוקי וברוב דגמי הלראדו (2008) אין מצב LOW השאלה האם עדיין אני יכול לוותר על מצב ה LOW וללנהוג בשטח לא טכני מידי (גג מעלה עשוש) ?


תודה

raanan
28-07-12, 19:13
המחיר הוא בטחינת הגיר ועומס על המנוע .
שימוש מוגבר בבלמים בירידות בגלל חוסר בלימת מנוע .
שימוש יותר בתנופה בטיפוס מעלה. כלומר סיכוי גדול יותר לנזקים.

שווה לך ? החלטה שלך.
רענן

IlanHadar
28-07-12, 19:24
בארצנו הלרדו זה רכב שבילי קק"ל מעולה וזהו. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יש כאלה הלוקחים רכבים אלה ושמים להם צמיגים ענקיים, הגבהות מטורפות ועושים מהם מכונות עבירות למרות המגבלות, כאן זה לא ישים.

הבעיה היא לא רק חסרון הילוך נמוך אלא גם חוסר יכולת לנעול דיפ' מרכזי. מערכת ה QD1 טובה לשלג וכו' לא למעלה עשוש.

אני הייתי נמנע, גם מהסיכון לנזקים וגם מהחשש להיתקע ברגע שהמסלול יהיה קשה.

תתייחס לדגם כמו לג'יפון מגודל (למרות שלחלק גדול מהג'יפונים יש יכולת לנעול דיפ' מרכזי...)

lironbike
28-07-12, 21:04
האמת לא הכי חסר לי וגם לא הכי מענין אותי נעילות ושאר ירקות , אחרי 20 שנה בלי נעילות וטיול בכל מסלול אפשרי (כמעט) אז באמת זה לא חסר לי . גם תנופה לא הכי בא בחשבון , אוהב לבוא לאט ולעלות . השאלה היא האם המומנט והכח לא יכולים לפצות על הילוך כוח ?

eysham
28-07-12, 21:12
אהלן,

לא הייתי מראש קונה לראדו (או כל רכב אחר בלי הילוך כח לצורך העניין) אם מעניין אותך שטח שהוא יותר טכני משביל קק"ל.
זה ישבור את הרכב בעלייה ויגמור את הברקסים בירידה.

על מה נסעת עד היום? אחרי 20 שנה אני מניח שאתה יודע מה יספיק לך...

איל

boaz avrahami
28-07-12, 23:33
אחרי עשרים שנה בשטח אתה בוודאי לא צריך עצות שלנו... לחלק גדול מהאנשים פה יש פחות שנים בשטח מאשר לך.
אתה בוודאות יודע מה זה low מתי הוא נחוץ ואם היית עובר את המסלול בלעדיו.

שמור על עצמך ותהנה מהרכישה

רמי גלבוע
29-07-12, 00:27
אם אתה מגדיר את עשוש כאמת מידה, אתה חייב רכב שיש לו הילוך כוח המאפשר לעלות לאט, בלי לקחת הרבה תנופה (ולשבור את האוטו, שלא לדבר על סיכון לאובדן שליטה, אפילו בעלייה). אתה צריך גם יכולת לנעול דיפרנציאל מרכזי מכאני (לא ויסקוזי כמו בג'יפונים, שמתחמם מהר ומפסיק להיות נעול), מהסיבות הקודמות. תיאורטית יכולת למצוא רכב בלי LOW אבל עם הילוך ראשון קצר מאוד, אבל אז הוא יהיה כנראה 4X4 אמיתי, ויהיו לו כל המכלולים האחרים.

הגבהות, נעילות רוחביות, כל אלה מצוינים אבל אינם חיוניים לעשוש, אותו אפשר לעלות עם כל טנדר סטנדרטי.

נמרוד
29-07-12, 18:06
שאלה למבינים , אני מתלבט לגבי קניית גראנד צירוקי וברוב דגמי הלראדו (2008) אין מצב LOW השאלה האם עדיין אני יכול לוותר על מצב ה LOW וללנהוג בשטח לא טכני מידי (גג מעלה עשוש) ?


תודה

אין מה להתחכם, התשובה היא לא.

-->