PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלת מצברים 60 אמפר מול 55 מצבר ג'ל



גלדיאטור
28-07-12, 19:57
יש לי שני מצברים אחד ג'ל של 55 אמפר
ואחד מצבר בלי פקקים של 65 אמפר

שאני שם את המצבר הרגיל 65 ברכב האוטו לא מניע, ושאני שם את המצבר ג'ל הרכב כן מניע.

שאני בודק עם מד את הוולט (V) יוצא שבג'ל יש 12.13
ושאני בודק עם מד את הוולט (V) שבמצבר הרגיל יוצא 12.18

שאני שם את המצבר הרגיל65 לרכב יש אורות חזקים אבל הוא לא מצפצף ולא מניע
שאני שם את הג'ל 55 הרכב עם אורות חזקים והכל עובד כולל הצופר והרכב מניע


מה יכול להיות הסיפור של המצבר הרגיל? 65 ?

איך ייתכן שהוא לא מניע והוא יותר וולט מהשני?
שאני שם את המצבר הרגיל ברכב עם כבלים למצבר ג'ל הוא עובד בסדר גמור, גם אחרי שאני מנתק את המצבר(זה לא סממן לכלום רק לזה שהוא מניע)

מוני אורבך
28-07-12, 22:26
חשוב גם האמפרז שהמצבר יכול לתת ולא רק הוולטז.
בהחלט יתכן מצב בו הוולטז תקין, אבל ברגע שיש עומס המצבר פשוט לא יכול לתת מספיק זרם, והמתח קורס

גלדיאטור
28-07-12, 22:28
מוני על איזה עומס מדובר?

חפרפר
29-07-12, 00:56
יכול להיות שהמצבר טעון במלואו אבל לא מוציא מספיק אמפר?

YosSima
29-07-12, 01:18
תשווה בין נתוני התנעה בשניהם
אמורה להיות מדבקה על המצבר ובה יהיה כתוב STARTING POWER או משהו כזה
יכול להיות שב65 יש פחות כוח להתנעה

מוני אורבך
29-07-12, 08:44
עומס של המתנע, כאשר אתה מנסה להתניע את המנוע.
אם יש לך מד אמפרז תוכי אתה יכול לנסות למדוד ברגע ההתנעה.
מדובר על עשרות אמפר (אם לא מאות)
אם אין לך, אתה יכול למדוד את המתח על המצבר בזמן ההתנעה.
אם יורד מתחת לכ 7 וולט, המצבר בעיתי ופשוט לא יכול לספק מספיק זרם להתנעה.

גלדיאטור
29-07-12, 10:27
אבדוק תודה

סופת המדבר
29-07-12, 16:51
עם המצבר ה65 אתה אומר שיש אורות
האם הם נחלשים \ מתכבים שאתה נותן סטרטר?

גלדיאטור
29-07-12, 16:52
לא בדקתי
אבל האם זה לא ככה בכל רכב שמניע?

סופת המדבר
29-07-12, 21:08
יש רמה של ''מתכבים'' אם זה טיפה או שלא בכלל אז זה מוזר
אבל שהמצבר חלש הוא יקח את כל הכח מהאורות בזמן סטרטר והם ייחלשו עד שכמעט יתכבו

ניסת להטעין את ה65?

גלדיאטור
30-07-12, 17:31
לא, אני צריך ללכת לקחת את המטען מהעבודה

-->