TalWeissman
01-08-12, 19:31
לא יודע אם זה הפורום המתאים. מנהלים: לשיקולכם להעביר אם לא מתאים.
בזמן הקרוב ארכוש נגרר 750 ק"ג ללא בלם, פשוט ביותר.
הנגרר יהיה יד שניה לכם סביר להניח שחיו הקודמים לא היו קלים כמו לכל נגרר.
במידה ולנגרר יש רק את הקירת הסטנדרטים בגובה 30-40 ס"מ האם הוספה של מעקה או גדר לצורך הגבהת השוליים מצריכה בדיקה של בוחן ושינוי ברישוי?
אני יודע שיש עגלות שבהן זה ניתן לפירוק והרכבה לפי הצורך. מה ההבדל והאם זה רשום ברישון?
אותה שאלה גם לגי הוספת ג'ק (עמוד תומך נשלף) מאחורה באחד הצדדים למניעת צניחת החלק האחורי במקרה והמשקל לא מחולק, האם גם זה מצריך שינוי?
ושאלה אחרת.
ראיתי עגלה שכנראה העמיסו עליה יות מהמותר והסרן התעקם וקיבל בטן. כמובן שעגלה כזו לא עובדת טסט רק לאחר החלפה של הסרן.
השאלה היא האם חוץ מלהחליף את הסרן לאחד חזק יותר, יש אפשרות להוסיף או לחזק את הנוכחי בצורה כלשי?
ושאלה אחרונה.
הוספה של חיזוקים למרכב העגלה כמו זוויות ברזל שונות גם מצריכה בחינה או שאפשר פשוט לחבר?
תודה לעונים וערב טוב.
טל
בזמן הקרוב ארכוש נגרר 750 ק"ג ללא בלם, פשוט ביותר.
הנגרר יהיה יד שניה לכם סביר להניח שחיו הקודמים לא היו קלים כמו לכל נגרר.
במידה ולנגרר יש רק את הקירת הסטנדרטים בגובה 30-40 ס"מ האם הוספה של מעקה או גדר לצורך הגבהת השוליים מצריכה בדיקה של בוחן ושינוי ברישוי?
אני יודע שיש עגלות שבהן זה ניתן לפירוק והרכבה לפי הצורך. מה ההבדל והאם זה רשום ברישון?
אותה שאלה גם לגי הוספת ג'ק (עמוד תומך נשלף) מאחורה באחד הצדדים למניעת צניחת החלק האחורי במקרה והמשקל לא מחולק, האם גם זה מצריך שינוי?
ושאלה אחרת.
ראיתי עגלה שכנראה העמיסו עליה יות מהמותר והסרן התעקם וקיבל בטן. כמובן שעגלה כזו לא עובדת טסט רק לאחר החלפה של הסרן.
השאלה היא האם חוץ מלהחליף את הסרן לאחד חזק יותר, יש אפשרות להוסיף או לחזק את הנוכחי בצורה כלשי?
ושאלה אחרונה.
הוספה של חיזוקים למרכב העגלה כמו זוויות ברזל שונות גם מצריכה בחינה או שאפשר פשוט לחבר?
תודה לעונים וערב טוב.
טל