צפייה בגרסה מלאה : טמפרטורת עבודה של גוז׳ונים
בהחלפת גלגל באמצע טיול הגוז׳ונים במגע יד היו הרבה יותר חמים (חמים= מחזיק בכף יד 3 שניות ולא יותר) ממה שזכרתי מפעם אחרונה של החלפה (הרבה שנים) בגרנד ויטרה 2003.
מישהו יודע מה הטמפרטורה הרגילה שאמורה להיות בנסיעת שטח?
תלוי בכמות השימוש בבלמים בעיקר. אם לא נגעת בברקסים בדוק את מיסבי הגלגל
נסיעה איטית או מהירה (40-60)?
נסיעה אם בלם יד תפוס, קליפר תפוס, הגוזונים מתחמם לפעמים גם בעת הסיבוב שלו החוצה אם ההברגה לא בסדר.
טל
איציק - 4X6ZH
02-08-12, 12:37
מה אתה דואג לברגי הגלגלים ?
טוב שאתה לא דוחף אצבע לאגזוז ושואל למה זה חם .....ולמה זה שחור ...
צלחת בלם \ נעלי הבלם יכולים להתחמם עד שהצלחת בצבע אדום ! וזה כמה מאות רבות של מעלות
נוזל הבלם יכול להתחמם לכ 200-250 מעלות
ואתה מצפה לגעת בברגי הגלגלים ביד ?
איך אמרו הגששים סע לשלום המפתחות בפנים .
איציק
מה אתה דואג לברגי הגלגלים ?
טוב שאתה לא דוחף אצבע לאגזוז ושואל למה זה חם .....ולמה זה שחור ...
צלחת בלם \ נעלי הבלם יכולים להתחמם עד שהצלחת בצבע אדום ! וזה כמה מאות רבות של מעלות
נוזל הבלם יכול להתחמם לכ 200-250 מעלות
ואתה מצפה לגעת בברגי הגלגלים ביד ?
איך אמרו הגששים סע לשלום המפתחות בפנים .
איציק
איציק זה לא נכון לפתור ככה את הבעיה
לא צריכה להיות בעיה לגעת בברגי הגלגלים גם לא לאחר נסיעה ממש ארוכה .
זה באמת יכול להעיד על בעיה בברקסים כמו שטל כתב
ועדיף לפתור אותה כמה שיותר מוקדם ...
איציק זה לא נכון לפתור ככה את הבעיה
לא צריכה להיות בעיה לגעת בברגי הגלגלים גם לא לאחר נסיעה ממש ארוכה .
זה באמת יכול להעיד על בעיה בברקסים כמו שטל כתב
ועדיף לפתור אותה כמה שיותר מוקדם ...
איציק הזהר
"ויקומו המלפפונים ויכו הגנן"....
בברכה,טושי
טושי,
אתה סתם נבזי..
זה נכון שפותח השרשור לא ציין ״חם ביחס למה״, ונכון שכל הנאבה יכולה להיות מאאד חמה, במיוחד בימים כאלו, אפילו מסתם להיות חשופה לשמש בעמידה.
אבל, שכחתם לשאול את המסכן כמה שאלות מנחות כדי שיבין איך בכלל בודקים אם החום תקין אן לא.
כמו למשל האם יש הבדל גדול בין הנאבות בין ימין ושמאל למשל, ואם יש הבדל, זה כן יכול לכוון למשהו לא תקין.
הבעיה פשוטה מאד.
יש אדם עם רכב תקין.
האדם אינו מכונאי ואינו מתעסק עם רכבו, התקין כאמור.
יום אחד יש לו פנצ'ר בטיול , קורה.
אומי הגלגלים קצת תפוסים ומתחממים מאד מהחיכוך. סביר לחלוטין.
עד כאן מבחינתי הכל בסדר.
הבחור מחליט לשאול שאלה בפורום ונסחף למערבולת של הנחות ומדידות ותיאוריות.
עונה לו מנהל מוסך, (שבכל יום עבודה רואה כמות מכוניות וכמות תקלות שאדם ממוצע חווה בכל ימי חייו ) שהכל בסדר.
אבל זה לא מספיק, צריך לבא איזה ג'וקר וללמד גם את בעל המקצוע את עבודתו....
עכשיו ברור למה אני נבזי ? סתם ?
בברכה,טושי
כמו למשל האם יש הבדל גדול בין הנאבות בין ימין ושמאל למשל, ואם יש הבדל, זה כן יכול לכוון למשהו לא תקין.
גם זה לא אומר כלום, הרי בנסיעה השמש תמיד תהיה בצד אחד של הרכב
נניח שאדם נוסע מת'א לחיפה אחרי הצהריים ביום לוהט, צד הנהג יהיה הרבה יותר חם מצד הנוסע, משמעותית., לכן אם אתה יודע איפה השמש והצד הנגדי חם יותר, אולי יש לנו משהו
אבל בלי מידע מדוייק....יש פה רק פתרונות בחיפוש לבעיה.
טושי טושי ... אתה נבזי כי ככה אתה אוהב - זו לא הפעם הראשונה שאתה עונה בצורה כזו
אני לא יודע מה יש לך כל כך לרתוח (תשאיר את זה לברגים )
זה לא משנה כמה הבעל מוסך מנוסה , לא תמיד אפשר לבצע דיאגנוסטיקה מעל דפי הרשת
וזה לא יזיק אם הבחור יבדוק את העניין, לא זכור לי מצב שבו לא יכולתי לגעת בברגים האלו מלבד מצב של בלם לא מכוון ..
יקרה משהו רע אם הוא יבדוק את העניין קצת יותר לעומק? לא
לעומת זאת אם אתה טועה ...
אבל לא יכול להיות שאתה טועה ... אתה הדוקטור הגדול...
עכשיו ... אני בכלל חושב שנדלקת עלי כבר משרשור אחר
אבל להתבטא כך רק בגלל שנעלבת ?!
בסך הכל אני חלקתי על דבריך , קח את דברים בפרופורציה .
כל העניין הזה כבר מתחיל להראות כמו בפורום הצהוב
אז בבקשה ממך , אם אין לנו מה להוסיף יותר לנושא השרשור
בוא נשאיר את הדעות אחד על השני לעצמנו ...
בברכה יוסי
גם זה לא אומר כלום, הרי בנסיעה השמש תמיד תהיה בצד אחד של הרכב
נניח שאדם נוסע מת'א לחיפה אחרי הצהריים ביום לוהט, צד הנהג יהיה הרבה יותר חם מצד הנוסע, משמעותית., לכן אם אתה יודע איפה השמש והצד הנגדי חם יותר, אולי יש לנו משהו
אבל בלי מידע מדוייק....יש פה רק פתרונות בחיפוש לבעיה.
זו בדיוק הנקודה.
במקום לשאול או 2-3 שאלות מכוונות שהיו (כנראה) מעקרות את החשש לתקלה, הוא יצא עם אמירה שהגוז׳ונים יכולים להיות לוהטים וזה תקין, בלי להסביר שיש חריגים- הכל תלוי בסיטואציה ובאופן המדידה.
לא זכור לי מצב שבו לא יכולתי לגעת בברגים האלו מלבד מצב של בלם לא מכוון ..
יש לי חבר שמסדר את הגחלים במנגל עם הידיים, אתה חושב שמבחינתו הברגים היו חמים?
מה שנחשב חם לאחד, זה פושר למישהו אחר.
אממה....
אני עם איציק והדוקטור,
סע עם כול רכב בפקקים ביום חם ולא תוכל לנגוע בגלגלים, שלא לדבר על הברגים, אז להסיק מזה שיש איזה בעיה שדורשת בדיקה...מופרכת
יש לך פה 2 מוסכניקים איך נגיד...את גיל הטיפש עשרה הם עברו ממזמן (סורי-בלי כוונה) שאומרים לך שזה נורמלי, אתה לא חושב שברוח עם ישראל הם היו הראשונים שהיו אומרים שצריך בדיקה במוסך?
אני לא חושב שיש שם משהו מקולקל, אני יודע כמה חם זה נהיה בצורה נורמלית, אבל כן חושב ששניהם נהיו צינים עם הזמן..
Comes with the Territory?
דורון
כמובן שבדקתי בשני הצדדים - החום היה זהה מה שהוריד את החשש למיסב דפוק.
האירוע היה לאחר ירידה קצרה בשטח, ומהירות נסיעה של ממוצע 20 קמ״ש.
לגבי טמפרטורה של אגזוז למי ששאל - את זה ניתן למצוא גם בקלות באינטרנט וגם למי שמעוניין יש EGT
לגבי טמפרטורה של גוז׳ונים - לא מצאתי באינטרנט.
אם הייתי רוצה סיפורי מעשיות - הייתי שואל בצהוב :)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.