צפייה בגרסה מלאה : דיפנדר 90 מאבד מים
שלום לכולם..
ברשותי דיפנדר 90 tdi 300 קרוב לשנה.. האם מילוי קרוב לחצי ליטר מים לרדיאטור כול חודש זה מצב תקין בדיפנדר?
אני חי באזור הכי חם בארץ..47 מעלות נמדדו פה בצל.. האם ישנה פה בעיה וצריך לבדוק את זה לעומק?
תודה.
לדעתי זה לא תקין
שווה לבצע בדיקת לחץ לחיפוש נזילות
אם הוא מאבד מים - משהו דולף ...
תנסה בתור התחלה לעבור על החיבורים של הצינורות ,
ולאתר דליפה לפי סימן של משקעים של החומר שנימצע בתוך מי הקירור...
מירון רביץ
05-08-12, 18:00
לא תקין לחלוטין! דיפנדר לא מאבד מים ללא סיבה תבדוק את העניין חבל שהמנוע יתחמם לחינם כמו שאתה יודע ראש מנוע של דיפנדר רגיש במיוחד לחום גבוה.
עשיתי בדיקת לחץ דרך המיכל עיבוי.. הלחץ תקין.. לא יורד והרכב לא מנפח.
לא הצלחתי לזהות נזילת מים.. יש עוד בדיקות שכדי לבצע? אני מתחיל לחשוד שמדובר בפקק של המעגל עיבוי.
תערוך את הבדיקה נעשתה שהרכב קר לחלוטין ולאורך זמן. חבר עם בעיה דומה גילה שראש המנוע היה סדוק והיתה דליפה קטנה ביותר למנוע. ברגע שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה התרחבות האלומיניום סגרה את הדליפה והרכב התנהג כרגיל.
הבדיקה נעשת כשהרכב עמד לפני זה 5 שעות.. למעשה המוסך נמצא צמוד למקום עבודה שלי.
לא תקין בעליל.
איזה מיכל עיבוי יש לך? אם מפלסטיק, תבדוק טוב את התפר שלו, נטיה להפתח.
טוב אז ככה.. ביום שבת הצלחתי למצוא את הנזיל.. עושה רושם שהרדיאטור חימום פשוט מפוצץ וזה מה שגרם לדליפה.
בנתיים נחכה עם ההחלפה.. הבנתי שאפשר לעשות מעקף.. בתחילת החורף נתקן
אם כן- צריך לבדוק את אטמים צינורות הרדיאטור חימום
במקרים רבים דליפה שם
אל תחכה עם זה הרבה ותסע ככה ,
הרבה פעמים הנזילה הקטנה זה רק נורת אזהרה למה שהולך להגיע ,
אתה תסע יום אחד ופתאום לא יהיה לך מים בכלל - והופ הלך הראש מנוע ...
לעשות מעקף זו לא בעיה - חבר את אחד מצינורות הגומי מהיציאה לרדיאטור מהמנוע לכניסה חזרה - זה לוקח בסך הכל כמה דקות.
וככה אתה יכול לסוע בנתיים ללא חשש.
מה שאותי מפליא זה שהרדיאטור חימום לא נזל לפניכן :)
אני חושב שאצל גקי יש צינור מעקף אוריגינלי :) מין לולאות כאלו
חברים עשיתי מעקף בעזרתו העדיבה טלי (מי שמכיר) הנזיל פסקה, בקרוב נזמין רדיאטור חימום חדש
אם יקר לך רדיאטור כזה (וזה יקר) אתה יכול ללכת לעסק לרדיאטורים ומצוא משהו במידות דומות בזול (אני הרכבתי של פורד כלשהו שעלה גרושים).
מה שכן, הפירוק וההרכבה של הקופסא בה יושב הרדיאטור קצת מעצבנת, אבל שווה לפתוח הכל ולהחליף על הדרך ספוגים שקיימים שם ונוטים להתפורר (לדאוג לחליפים שמסוגלים להתמודד עם החום של הרדיאטור), ושאר טינופת שמצטברת.
על הדרך גם מומלץ לתת את הדעת על כל הכבלים/שטנגות ששולטים במערכת ואם צריך לשמן/לגרז/להחליף. אם זה נעשה נכון, יהיה לך בסוף מערכת מיזוג ממש כמו באותו אמיתי, עם ידיות שאשכרה זזות כמו שצריך.
החלטתי להמתין עם ההחלפה כי כרגע אין לי צורך ברדיאטור חימום (גהינום בעמק בית שאן) ובנוסף לזה הדיפנדר משמש כרכב שני
בחורף נחליף באחד מקורי.. הבנתי שהפירוק של הקופסא באמת מעצבן קצת.. עברתי כבר על הכבלים ועושה רושם שגם הם יוחלפו על הדרך.
דבר קטן אחרון.. שמתי לב שהצינור הגמיש של השנורקל.. זה בתוך התא מנוע קרוע ולא באמת אוטם.. יש מאיפה להשיג צינור כזה? הבנתי שקצת בעייתי..
חנויות למוצרי גומי - ואכן קשה למצוא משהו במידה , וחנות שתסכים למכור לך חתיכה קטנה ...
אני קניתי צינור כזה אצל ג׳קי
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.