PDA

צפייה בגרסה מלאה : ייעוץ בקניית ג'יפ לנהג שטח בתול.



Daniel
07-03-05, 17:46
שלום לכולם,
אחרי שהשבתתי את הרכב שלי :oops: , סיאט איביזה טורבו. אני רוצה רכב איטי ושקול.
רציתי לשאול אתכם איזה ג'יפ אתם ממליצים עליו בסכום של עד 60 אלף ש"ח.

אני מחפש ג'יפ אמיתי, לא איזה כבישביל צפוני.

מה אתם אומרים ?

תודה,
דניאל.

נמרוד
07-03-05, 20:20
רציתי לשאול אתכם איזה ג'יפ אתם ממליצים עליו בסכום של עד 60 אלף ש"ח.

אני מחפש ג'יפ אמיתי, לא איזה כבישביל צפוני.

מה אתם אומרים ?


המילים המסומנות באדום מגדירות סופה .




טוב, זה לא פשוט עד כדי כך, אבל בגדול, זו התשובה הראשונה, הסבירה, ההגיונית ביותר. כדאי לך לרוץ אחורה על ההיסטוריה של פורום המתחילים ופורום סופה/YJ, השאלה שלך נענתה הרבה פעמים בצורה סופר מפורטת. אני מבטיח לך שתמצא תשובות ל99% מהשאלות כבר כתובות, ואחרי שתקרא ותחדד את השאלות הפתוחות, אתה תקבל כאן את מלוא העזרה.

Daniel
08-03-05, 00:12
קראתי הרבה... :idea:

לצערי ניתקלתי בהרבה אנטי לג'יפ בתור רכב יומיומי. למה זה ?

אין באפשרותי להחזיק 2 רכבים, האם לרדת מהנושא ?

בעקרון אני נוסע משהו כמו 50-80 ק"מ ביום. רציתי גם רכב מעניין לסופי שבוע -טיולים וכדומה.
להתנתק מעניין הסופה ? :(

אין לי בעייה עם עניין התקלות\אמינות יש ברשותי את הכלים לטפל ברכב הזה לבד.
מה אמור להפריע לי לנסיעה יומיומית הדלק ?

תודה,
דניאל.

AvigdorAharon
08-03-05, 06:16
מה אמור להפריע לי לנסיעה יומיומית הדלק ?

כן.
בעניין הנוחות אפשר לטפל עד רמה סבירה מאוד.
נכון, זה לא רנו או סיטרואן אבל לא פחות נוח מסופר לאנסר.
אם מבחינת דלק אין לך בעיה, סופה זו הבחירה הנכונה.

אביגדור

Daniel
08-03-05, 10:21
אני מניח שאם אני אחפש יותר טוב אני אמצא את זה בחיפוש, אבל מהי צריכת דלק הממוצעת ?

אנחנו מדברים על מנועים 4.0 בנזין נכון ?

דניאל.

t_uri
08-03-05, 10:24
אתה יכול לעשות חישוב לפי שקל לקילומטר (worst case) עד קילומטר וחצי. תכפיל את זה בקילומטראז' שלך ויהיה לך סדר גודל טוב.

יש גם את זה:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=49

AvigdorAharon
08-03-05, 10:40
אבל מהי צריכת דלק הממוצעת ?

בנסיעה שרובה בין עירונית, ניתן להגיע ל 7 ק"מ לליטר, קצת פחות משקל לק"מ.
בנסיעה שרובה עירונית, הצריכה מגיעה ל 4 ק"מ לליטר, קצת יותר משקל לק"מ.

הגבול עומד אי שם באמצע, וזהו ההסבר למה שכתב אורי טל.

אביגדור

Daniel
08-03-05, 17:01
הצריכת דלק אכן קשה אבל אני יהיה בסדר (האיביזה עשתה 1 ל7).

האם מקובל לעשות ביטוח מקיף ? רק צד ג' ?
בכמה המכוניות הללו נסחרות ? מחירון ? מתחת ? שיפורים ? שינויים ?

איזה תת דגמים מומלצים ? פתוח ? סגור ? שנתונים מומלצים...

2 האופציות האחרונות שלי הן :
הסופה.
הדיפנדר.

אז אנא כמה שיותר פרטים (גם לינקים יעזרו) יותר טוב.

דניאל.

moriseven
08-03-05, 17:16
בקשר לסופה יש מחירון אבל אף אחד לא הולך על פיו בגלל שרוב הרכבים עברו שינויים ושידרוגים לפי רצון בעל הרכב ואכן ישנם רכבים מדהימים וישנם כאלה שאולי נראים טוב(קוסמיטיקה וכו') אבל מתחת הם במצב גרוע (את זה תצטרך לבדוק טוב טוב) בנוסף מתווסף פה העניין של ההשקעה והאהבה של בעל הרכב ובהתאם רצונו במחיר גבוה.
מקובל על תוספות להוסיף 10% מההשקעה.
בקשר לביטוח זה תלוי בך אתה לא רוצה לקום בוקר אחד ולגלות שהבייבי(כן אצלי זה הבייבי שלי) שלך נעלם :wink: והלך הכסף וההשקעה ואהבה.

זאביק
08-03-05, 20:32
מקובל על תוספות להוסיף 10% מההשקעה.

מקובל בדר"כ להוסיף 50% על שיפורים, אבל זה פתוח למשא ומתן.
ככל שיש יותר שיפורים על הרכב, תקבל (או תשלם), פחות כסכום כללי.

KOOKE
18-03-05, 10:20
בתשובות את מתעלמים מרצון השואל.

אחרי שהוא השבית סיאט איביזה טורבו הוא מחפש ג'יפ איטי ושקול.

לעניות דעתי סופה לא עונה להגדרה "איטי ושקול".

לסופה יש מנוע נהדר עם כ- 180 כ"ס והיא בהחלט לא איטית. לסופה נימוסי כביש גרועים בלשון המעטה. אחיזת כביש לא מדהימה, יציבות נו טוף.. , היגוי מעורפל וכו' תוסיף לזה יכולות מנוע ומהירות והרי לך מתכון לא הכי בריא למי שכבר השבית איביזה טורבו.

לכן, אני דווקא הייתי ממליץ על הדיפנדר דיזל...

שלמה

tayrie
18-03-05, 10:38
הצריכת דלק אכן קשה אבל אני יהיה בסדר (האיביזה עשתה 1 ל7).

:shock: אתה עשית לה 1 ל7 ...
ולסופה אתה תעשה 1 ל1.5 ...אם תמשיך ככה...

סולי
18-03-05, 13:35
אני יודע שעכשיו אני עלול לעצבן כמה וכמה אנשים, ובכל זאת..

טויוטה היילקס- אומנם לא ג'יפ אמיתי, אבל בעל 2 סרנים חיים, זוויות טובות מאוד, הילוך נמוך כדת וכדין, ונעילה אחורית.. ובכלל יתן מענה בשטח לכל מכשול שסופה תתן.

במקביל הוא המתכון הבטוח לסירוס הנהג הממהר, ובכלל צריכת דלק שניתן לחיות איתה..
ולהשקיע את הכסף במקומות אחרים..

וכן הוא טיפה'לה חורג מהתקציב.
אם כי עלויות התחזוקה זולות יותר.. ניתן לרוב לטפל לבד (כמעט כמו בג'יפ), ואמינות מופלגת.
מה שמתאים אותו לנסיעה יומיות ללא חשש ולגמיעת מרחקים (וביזבוז זמן יקר בהתניידות איטית להחריד :lol: )
ולא הוא לא ייתן לך את הנוסטלגיה ותחושת השטח שג'יפ אמיתי ייתן (סופה, סיקס, דיפנדר ודומיהם).

דוגמא להיילקס מדהים של דורון, 8)
http://www.hwzone.co.il/newspics/dan/ori/IMG_0452%20(Large).jpg

-->