צפייה בגרסה מלאה : השבת עטרה ליושנה או משבר גיל 50.
אחרי שנים של נדידה במחוזות יפן שבתי למקורות.
רכשתי את הדבר האמיתי המקורי והיחידי מבחינתי cj7 Laredo
עכשיו אני רגוע
תראו אותו במפגש
יוסי
ברוך בואכה
ועוד רכוב על גיישה כהלכה
מה איבדת בניפון?
יוסי
תודה רבה.
כיף להגשים פעם בכמה שנים חלום.
רק הנגועים האמתיים מבינים את הכיף הזה
אח........ תענג אמיתי בגיפ
כמה פשוט.
שבש
יוסי
עידו לוריה
11-08-12, 08:53
תתחדש , חלומות זה טוב , חלום שמתגשם זה תענוג .
עידו
טוב אז היות שקשה לי להתאפק
איך מעלים תמונות ???
צוציק זב חוטם שכמוך :) סמרקאצ', ע"פ מחקרים רבים ומוכחים...עם עליית תוחלת החיים [80 בישראל] החיים מתחילים בגיל 50 . כל מה שלפני- זו רק הטירונות.
יחד עם זאת- אין לי כל ספק שנעוריך יתחדשו[כולל שינויים פיזיולוגיים תמוהים וברוכים באמצע הגוף] עם השבת העטרה ליושנה באמצעות ה- JEEP האמיתי.
תהנה.
איך מעלים תמונות ???
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=66133 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=66133)
צוציק זב חוטם שכמוך :) סמרקאצ', ע"פ מחקרים רבים ומוכחים...עם עליית תוחלת החיים [80 בישראל] החיים מתחילים בגיל 50 . כל מה שלפני- זו רק הטירונות.
יחד עם זאת- אין לי כל ספק שנעוריך יתחדשו[כולל שינויים פיזיולוגיים תמוהים וברוכים באמצע הגוף] עם השבת העטרה ליושנה באמצעות ה- JEEP האמיתי.
תהנה.
צביקי
מה שאני מבין מדבריך זה שג'יפ מהווה תחליף לוויאגרה ?
בברכה,טושי
הויאגרה כבודה במקומה מונח [או עומד זקוף] ל------ JEEP אין תחליף טושינק'ה,אולי JEEP אחר.
צוציק זב חוטם שכמוך :) סמרקאצ', ע"פ מחקרים רבים ומוכחים...עם עליית תוחלת החיים [80 בישראל] החיים מתחילים בגיל 50 . כל מה שלפני- זו רק הטירונות.
חולק עליך
השכל מגיע ב40, אולי יש כאלה שמאחרים קצת..
נכון, ע"פ המקורות: עם המעבר לעשור הרביעי בחיים -עוברים מגיל התשוקה לגיל הבינה.
עם המעבר לעשור השביעי בחיים- אוכלים גבינה וחושבים על סטייקים.
או במקרה של אחרים, אוכלים סטייקים ריב איי עססיים בעובי אינץ'- ולפעמים גם חולמים על איזה גבינה משובחת ומעושנת, אבל ..אנחנו סוטים מהדיון.
אוף אתה עם המידות האנגליות שלך, דבר איתי בשיטה המילימטרית
לא מבין בה, יכול להיות שזה סינטה.
http://www.delfoxmeats.com/images/cuts/ribeye.gif
ובגילך, לא יזיק לך ללמוד קצת הינגליש.
רוצה לחזור לעניין הג'יפים? מה שבתמונה מזכיר לי אכבר מפזר לחץ להיי ליפט
וזה בגלל שאתה רגיל לאכול גבינות....
כן , אחרי שאכלתי הרבה גבירות
הנה התחלנו עם ה"שלי יותר גדול"
כולנו אכלנו,
אבל את המפזר לחץ להייליפט יהיה גם מחר, ומחרותיים, ושבוע הבא וכן הלאה.
ולפותח השרשור....תמונות יקירי, בא נראה את הלארדו.
איך מעלים תמונות מiPad
המתח הולך וגואה ולא נעים לי עוד יחשבו שאני מבלף.
איך מעלים תמונות מiPad
המתח הולך וגואה ולא נעים לי עוד יחשבו שאני מבלף.
הכי פשוט - להוריד אפליקציה בשם TAPATALK שמתחברת להרבה פורומים.
לחפש את ג׳יפולוג (באנגלית) ולהזין את שם המשתמש שלך.
בממשק שם אתה כבר תראה כמה פשוט להעלות תמונות (בהנחה שהן נמצאות על האייפד).
Sent from my iPhone using Tapatalk
ביקשתם תמונות אז בבקשה
במציאות הוא הרבה יותר יפה.
GodsFather
16-08-12, 12:48
רכב מאד מוכר.. לא יודע למה.
תתחדש! CJ7 הדבר האמיתי.
זה מועמד ראוי לג'יפ השנה... בכל שנה.
לא לשכוח את השלב הבא - להצטרף רשמית לתחרות: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=68161
אחרי שנים של נדידה במחוזות יפן שבתי למקורות.
רכשתי את הדבר האמיתי המקורי והיחידי מבחינתי cj7 Laredo
עכשיו אני רגוע
תראו אותו במפגש
יוסי
תמונות בקצה השירשור.
היה מפגש מאורגן למופת מאוד היתה אווירת הפנינג אמיתי.
כל הכבוד על הארגון יישר כוח.
תודה לכל מי שהצביעו לנו.
חג שמח
יוסי
היי
אחרי לבטים קשים החלטתי שנמאס לי הגיר האוטומאטי.
לגיר שלושה הילוכים והוא גם נוזל. ואני מתלבט בין להחליף לגיר אוטומאטי אחר ( צירוקי ) או להחליף לגיר רגיל
מצד אחד הוא נולד אוטומאטי וחשוב לשמור על מקוריות מצד שני אני מאוד אוהב גיר רגיל.
אשמח לדעתכם.
יוסי
מה אתה מתלבט בכלל.
Jeep כזה שנולד אוטומטי עבור נהגים/ות עצלנים/ות וגרועים/ות, זה ממזר. לידתו בחטא.
להבדיל מהממזרים האנושיים, ג'יפים תמיד אפשר לתקן ולהחזיר לעצמם.
תן לו מתנה שווה, תשדרג אותו לידני. הוא יתחיל לחיות מחדש, לא תכיר אותו.
יוסי, יכול להיות שראיתי אותך על האיילון היום?
לא, לא נסעתי על אילון היום.
לאילו חלקים אני זקוק להסבה הזו?
האם יש המלצות לגיר?.
אני מאוד רוצה להחליף סרנים לדנ 44 כחלק מהעניין.
יש למישהו הימור על עלות עבודה וחלקים ??
ובשלב הבא נעילה אחורית נשלטת.
היום יש לי amc20. ולא שווה לנעול אותו.
תודה
יוסי
מוני אורבך
15-06-14, 06:28
לעניות דעתי הצעד של החלפת סרן לדנה 44 הוא מיותר.
אם ה amc20 שלך תקין פשוט תחליף לצריות אחודות משופרות.
עלות בסביבות 2000 שח ועבודה של שעתים.
אם על הדרך אתה מתקין גם נעילה הרי שחסכת הרבה מאוד כאב ראש וכסף.
הסרן הינו חזק לא פחות ואולי יותר מהדנה, נקודת התורפה היחידה שלו הן הצריות.
הרבה יותר פשוט וזול להחליף אותם.
גיר - t176 הוא האופציה הטבעית הזולה והפשוטה.
המרה כזו היא לא מסובכת במיוחד בגיפים אבל דורשת איסוף חלקים.
גלגל תנופה קלץ מיסב רגלית קלץ וכמובן הגיר.
דורש קצת יצרתיות עם רגלית הקלץ, לא משהו קשה במיוחד.
מעריך בסביבות ה 4 או 5 אלף רק החלקים, אני מקווה שאתה מתכוון לעשות זאת לבד..
היי יוסי
לפי דעתי עלות ההחלפה של ציריות משופרות לסרן amc טיפה זולות מעלות סרן דנה 44 כך שעדיף, בגלל זמינות חלקים ונעילות בארץ, להחליף כול זאת בתנאי שיש לך סרנים רחבים ( עם לא אז תצתרך להחליף גם סרן קדמי - עלות נוספת ).
בנושא הגיר .... תלוי בתרגיל , בתנאי שלא נכנס לנושא ה ״ מה יותר טוב בשטח גיר רגיל או אוטומט ״
נשאר נושא הנוחות עם לא אכפת לך לבחוש בידית וללחוץ על הקלץ אז תחליף .
Real Jeep don't die - they get rebuilt
אל תחליף לא גיר ולא סרן אחורי. ג'יפ כזה במצב מקורי זה נדיר בכלל ובישראל בפרט, אם הוא נשאר כזה נקי עד היום - שווה לשמור אותו כמו שהוא, למען הדורות הבאים, למען ההיסטוריה, כן - בשביל המוזיאון.
אל תחליף לא גיר ולא סרן אחורי. ג'יפ כזה במצב מקורי זה נדיר בכלל ובישראל בפרט, אם הוא נשאר כזה נקי עד היום - שווה לשמור אותו כמו שהוא, למען הדורות הבאים, למען ההיסטוריה, כן - בשביל המוזיאון.
+1
חוץ מזה אתה צריך להחליף חצי אוטו. כי הגיר ארבע הילוכים משודך לדנה 300 וזה אומר גם טרנספר וגשר גיר חדש. בנוסף להחליף בזוקת הגה ודוושות. בל האוזינג חדש לגיר רגיל. מנגנון המזלג לקלאץ. כנראה שינוי דרייבשאפטים. לא יודע אם נש בבודי שלך חור לקלאץ אז אם אין אז צריך לחתוך. סקיצור מלא עבודה ומלא כסף
חשבתי לקנות לפירוק סיקס מ1986 ואילך ופשוט להעביר את כל.
ואז כשיגיע יומי לעבור למוזאון אני אחזיר הכל חזרה ואז אני והגיפ נעבור ביחד לדיור מוגן.
ישנה אופציה נוספת לשתול גיר אוטומאטי של xj שזה גיר עם 4 הילוכים והתאמה לא מסובכת במיוחד אבל אז זה עדיין
נשאר אוטומאטי ואני ממש מעדיף גיר רגיל.
ליבי נוטה לדעתו של דרור ברלי למעלה.
יוסי
בניגוד לכאלה שאומרים ש-CJ הוא חלש ואיטי, אני בדעה שמנוע CJ בריא ומכוון היטב הוא חיה רעה. בוודאי על ה-CJיים ה"קטנים" והקלים כמו 5 ו-7.
ואז בא גיר אוטומטי 3 הילוכים עצל שמסרס והורג הכל... גם חרא של ביצועים, גם שתיין דלק, מי צריך את זה, תגידו לי?... בטח אם זה לא רכב שזוחל ביומיום בפקקים.
ואם הוא גם תקול וממילא דורש תיקונים?... לדעתי אין מה להתלבט בכלל. תיפטר מהחטוטרת הזו.
אני בעד האסכולה שאומרת שרכבי אספנות דווקא צריכים לנסוע.
ואם כדי לנסוע טוב, הג'יפים הישנים דורשים מסאז'ים קלים פה ושם בצורת מכלול מודרני יותר כזה או אחר - אז למה לא, במיוחד כשמדובר במכלולים "מהבית", כלומר של היצרן המקורי. אם הם גם מתאימים בול, אז מה השאלה בכלל.
T176 עם 4 הילוכים הוא גיר חזק וטוב והיה גם מקורי על CJ7, אבל אני ממליץ לעבור לגיר סופה AX15 עם 5 הילוכים. רק קצת פחות חזק אולי, אבל CJ7 הוא ג'יפ קטן וקל ולא מעמיס יותר מדי על המכלולים שלו, בטח בג'יפ הזה שהוא יפיוף עם גלגלים קטנים יחסית ואתה ממילא לא שוחט אותו בעבירויות קשות כדי לא לפגוע בו.
תקבל גיר עם יחסי העברה הרבה יותר טובים, הילוך חמישי שהוא הילוך יתר שיחסוך לך דלק וייתן לך שיוט שקט יותר על כבישים מהירים, והכי חשוב - הגיר הזה אמין, זמין וזול וניתן לשידוך בקלות לטרנספר דנה 300 של הסיקסים. איזה טרנספר משודך לאוטומט שלך כרגע?
לגבי סרן אחורי: אם אני זוכר טוב את הג'יפ היפה הזה, הסרנים שלך רחבים וזה טוב.
סרן AMC20 לא פחות חזק מדנה 44. נהפוכו! תכולת הביצה חזקה מאוד-מאוד, קרובה בחוזק יותר לדנה 60 מאשר לדנה 44.
הבעיה היחידה שלו היא תצורת הציריה והפלאנג' הנפרדים המקוללת שטוחנת את עצמה למוות כל שני וחמישי.
הפיתרון לזה קל ופשוט - ציריות ONE-PIECE מחוזקות שנמכרות בארה"ב בטח כבר איזה 30 שנה אם לא יותר.
תשיג לו גם נעילה כלשהי - לך על דטרויט (עזוב אותך מהנשלטות עם כל הקפריזות שלהן שאני אולי מוכן לקבל בסרן קדמי, אבל נעילה אחורית בג'יפ כזה היא רק אוטומטית) על הדרך גם מיסבים ומחז"שים חדשים. יגיעו החלקים, תוריד את הסרן מהג'יפ, נקה אותו היטב ותן לו את השיפוץ של חייו. בלי למהר, עבודה עצמית מדוייקת וסבלנית, צביעה יפה בסיום, תענוג.
חבר היה במקום מאד דומה לפני כמה שנים.
הוא בחר להחליף לגיר ידני (T-176), במקביל לשיפוץ נרחב מאד של הרכב.
העליתי בעבר את התיאור של פרויקט השיפוץ, הטקסט קיים ואת הצילומים צריך להעלות מחדש.
שיפוץ ובניית CJ7 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/471-׳©׳™׳₪׳•׳¥-׳•׳‘׳*׳™׳™׳×-CJ7)
פשש איזה יופי.
אני לא מצליח לפתוח את התמונות.
מה עושים ??
אני אעלה אותן מחדש מאוחר יותר.
Slowly..
+1
חוץ מזה אתה צריך להחליף חצי אוטו. כי הגיר ארבע הילוכים משודך לדנה 300 וזה אומר גם טרנספר וגשר גיר חדש. בנוסף להחליף בזוקת הגה ודוושות. בל האוזינג חדש לגיר רגיל. מנגנון המזלג לקלאץ. כנראה שינוי דרייבשאפטים. לא יודע אם נש בבודי שלך חור לקלאץ אז אם אין אז צריך לחתוך. סקיצור מלא עבודה ומלא כסף
איזה גיר קיים כיום? 3 הילוכים מקורי?
אם כן, אז הטרנספר הוא עדיין דנה 300 והוא מתאים וגם הגשר גיר מתאים, אין שום שוני.
החור בבודי קיים תמיד (לא עושים במיוחד בודי לאוטומט ובודי להילוכים)
לא צריך להחליף בזוקת הגה, רק את העריסה של הדוושות, או פשוט להוסיף את הדוושת קלאץ'.
אם הידית שלך כיום היא בבזוקת הגה, אז אתה צריך לתפוס אותה בתא מנוע על מצב P על מנת שתוכל לנעול את ההגה ולהוציא מפתח, ועל הדרך לבטל את המעגל החשמלי על סולונואיד סטרטר שמאפשר להניע רק ב- P ו - N.
בחלקים אתה צריך :
גיר
האוזינג
מזלג
קלאץ' שמש ומיסב לחץ
דוושת קלאץ'
מנגנון מהפך קלאץ'
תושבות גיר
שינוי של הדריישפטים
לפתוח פתח ליד הידית טרנספר בכיסוי של הגיר ברצפה
זה מה שכרגע עולה לי, יש כמובן עוד כל מיני דברים קטנים כמו אטמים, מחזירי שמן בטרנספר שרצוי לעשות על הדרך וכו' (אני מאמין שאם כבר עושים אז כמו שצריך עד הסוף)
אני עשיתי את זה בזמנו לפני 8 שנים, חלקים עלו לי בסביבות 5000 שקל, עבודה עצמית, לא כזה מסובך אבל בכל זאת לא עבודה לכל אחד.
הוא בטוח, השנה האחרונה לדנה 20 זה 1979-1980.(תלוי במודל, מקום יצור וכולו)
מוריס היי
אתה מרוצה מהשינוי??
הוא עונה על הצרכים שלך ?
תודה
יוס
הכל תלוי מה אופי הטיולים שלך ולאן אתה שואף להגיע עם הרכב מבחינת השיפורים.
במקרה שלי, השאיפה בזמנו הייתה להעלות למידת צמיגים 33" ולבנות סטרוקר ולכן הגיר 3 הילוכים המקורי המיושן לא התאים לדעתי לסטאפ הזה.
בתכלס, היום לאחר שנים של ניסיון, אני ממליץ לא להשתגע, אם היום הייתי חוזר על זה שוב, הייתי נשאר עם האוטומט, מנוע סיקס סטנדרטי, צמיגים 31" וזוג נעילות וזה מספיק לרוב המסלולים בארץ.
אין חכם כבעל ניסיון ולכן אני יותר משמח לשמוע את דעתך.
הגיר נוזל ולכן אם אין צורך לפרק ולשפץ אותו אני אסתפק בשלב ראשון בהחלפת סרנים והתקנת נעילות.
תודה
נוזל זה שטויות, אטם קרטר איכותי ועל הדרך מסנן שמן גיר ועזרה קלה של סיליקון איכותי והגיר נשאר יבש.
היי
אחרי שלוש שנים התוצאות הן ככה:
הסרן המקורי פורק והתקנו בו נעילה אוטומאטית וציריות one piece מחוזקות.
החלפתי את מכסה השסתומים למקורי עם אטם מה שסיים את עידן הנזילות.
בגיר פשוט ניקיתי היטב את המכסה התחתון ואת מיקום האטם והרכבתי כמובן אטם חדש.
בנוסף סט קפיצים ובולמים חדש.
בנוסף החלפתי קרבורטור לוובר חדש.
התוצאה מרשימה הוא קם לתחיה ובהחלט עונה על הצרכים פיקס.
לגבי הכמיהה לגיר רגיל- אני קצת מתבייש אבל קניתי פייב שהיה שלי פעם גם גיר שלושה הילוכים פתוח.
עכשיו הם ישנים כפיות.
כן,גיפ זו החלטה ריגשית וממש ,אבל ממש לא שיכלית.
חמר חתימה טובה לכולם
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.