התחברות

צפייה בגרסה מלאה : תחום עבודה תקין לבולם



ישי.פ
16-08-12, 13:21
אני יודע שנעשו פה בעבר הרבה דיונים על הנושא, אבל בכל זאת אני רוצה לודא.

רכשתי בולמי קוני לויטרה מוגבההת,מסתבר שהמוט שלהם קצר ב-1 ס"מ מהבולמים שהיו מותקנים. (מהמונרו)
וניתן לסגור אותם ב-4 ס"מ יותר מהמונרו.

המצב הוא כרגע שהבולמים עובדים בתווך הפתוח שלהם מה שלדעתי גרם בעבר לכשל במונרו. (החלק העליון שלהם התפרק)

השאלה: אם בולמים יכולים להתמודד בצורה טובה במצב הפתוח ביותר שלהם? האם יכול להיגרם נזק לבולם?
אין בולם ארוך יותר לקוני!

ההגבהה הקיימת היא של CALMINI כלומר יש הארכות של 6 ס"מ לראש הבולם וההגבהה עצמה היא 6 אינ'ש

asafk
16-08-12, 19:42
בולם אמור ויכול לעבוד בכל התחום שלו.
לבולם אסור להיסגר עד הסוף תחת עומס, ולהיפתח עד הסוף במכה.
מותר לבולם לגבול את מהלך הפתיחה, אבל הוא לא אמור לעשות את זה בנסיעה רגילה, אלא רק בהצלבות בשטח שם הכל נעשה לאט יחסית.

אסף.

ישי.פ
17-08-12, 16:42
זה גם מה שאני חשבתי;)
איך אני יכול לוודא שהבולם לא נפתח במכה? מרגישים את זה בנסיעה?
מה לגבי הכוחות הגדולים המופעלים על הבולם מהצד(כאשר הוא פתוח יש עליו מומנט גדול בהרבה) נניח בשטח חולי?
אני יודע שאני קצת יק'ה אבל נכויתי בעבר! אני חושב על פתרונות מלבד רצועות הגבלה, למשל להאריך את התותבים של הבולם.

אם אני מאריך את התותבים של "CALMINI" הקיימים כבר בראש הבולם, זה משנה את זויות ההיוגיוי במתלה מהסוג הנ"ל אולי זה ישפר אותה..?

-->