רמי גלבוע
16-08-12, 14:35
היי, חברים
אני יודע שהנושא כבר הועלה, אבל רוצה לדגום אנשים עדכניים.
יש לי מד חום מנוע דיגיטלי, הרגש מוברג במתכת של ראש המנוע (לא במים).
בימים הלוהטים האחרונים ובנסיעה עירונית - מישורית הוא נע בין 90-95 מעלות. בערב יורד מתחת ל-90.
בעליות ארוכות וחמות (למשל, מנהריה לצפת בצהריים, 33 מעלות או יותר), הוא משוטט חופשי בין 92-100, עם נגיעות מזדמנות מעל 105, אף פעם לא יותר גבוה מ-110. המכונאי שלי (מוחמד) אומר שעד 115, לא צריך לדאוג.
יצויין שברגע שנגמרת העלייה הטמפ' יורדת לרגיל. למרות זאת, אם צריך, אין לי שום בעיה לעצור בצד לכמה דקות, הטמפ' יורדת מהר מאוד (ז'תומרת, אין בעיית חימום).
מה קורה אצלכם?
אני יודע שהנושא כבר הועלה, אבל רוצה לדגום אנשים עדכניים.
יש לי מד חום מנוע דיגיטלי, הרגש מוברג במתכת של ראש המנוע (לא במים).
בימים הלוהטים האחרונים ובנסיעה עירונית - מישורית הוא נע בין 90-95 מעלות. בערב יורד מתחת ל-90.
בעליות ארוכות וחמות (למשל, מנהריה לצפת בצהריים, 33 מעלות או יותר), הוא משוטט חופשי בין 92-100, עם נגיעות מזדמנות מעל 105, אף פעם לא יותר גבוה מ-110. המכונאי שלי (מוחמד) אומר שעד 115, לא צריך לדאוג.
יצויין שברגע שנגמרת העלייה הטמפ' יורדת לרגיל. למרות זאת, אם צריך, אין לי שום בעיה לעצור בצד לכמה דקות, הטמפ' יורדת מהר מאוד (ז'תומרת, אין בעיית חימום).
מה קורה אצלכם?