PDA

צפייה בגרסה מלאה : טמפרטורת עבודה מנוע, דיסקו דיזל EDC, 1998



רמי גלבוע
16-08-12, 14:35
היי, חברים
אני יודע שהנושא כבר הועלה, אבל רוצה לדגום אנשים עדכניים.

יש לי מד חום מנוע דיגיטלי, הרגש מוברג במתכת של ראש המנוע (לא במים).
בימים הלוהטים האחרונים ובנסיעה עירונית - מישורית הוא נע בין 90-95 מעלות. בערב יורד מתחת ל-90.

בעליות ארוכות וחמות (למשל, מנהריה לצפת בצהריים, 33 מעלות או יותר), הוא משוטט חופשי בין 92-100, עם נגיעות מזדמנות מעל 105, אף פעם לא יותר גבוה מ-110. המכונאי שלי (מוחמד) אומר שעד 115, לא צריך לדאוג.

יצויין שברגע שנגמרת העלייה הטמפ' יורדת לרגיל. למרות זאת, אם צריך, אין לי שום בעיה לעצור בצד לכמה דקות, הטמפ' יורדת מהר מאוד (ז'תומרת, אין בעיית חימום).

מה קורה אצלכם?

אמיר ב.א
16-08-12, 18:43
היה לי דיסקו חמש שנים , עם
מד חום מנוע דיגיטלי , עם אותם טמפרטורות כמו אצלך , אפילו טיפה יותר גבוה ...(לא אומר שהכל תקין - אגב)

רק צריך לשים לב שהרגש עצמו לא מורכב קרוב לטורבו או לסעפת פליטה , אחרת הקריאה משקרת , והטמפ יעלו כאשר הטורבו מתאמץ ...

רמי גלבוע
16-08-12, 20:40
אכן, הנתונים שלי לא אומרים שהכל תקין, אבל הם אינדיקציה לכך שהמערכת מתפקדת על פי הגיון תרמי.

אם אשמע כאן שהמספרים שלי גבוהים מידי (מה שלא נראה כרגע), אשקול ניקוי רדיאטור, למרות שבינינו - לאחר הטיול של שלשום, החלטתי סופית שאין לאיפה, ואין סיבה לטייל בכלל בקיץ המטורף הזה. בכל מקרה אחכה לחורף, ואז המנוע לא מתחמם...

Gershon
18-08-12, 08:27
היי, חברים
אני יודע שהנושא כבר הועלה, אבל רוצה לדגום אנשים עדכניים.

יש לי מד חום מנוע דיגיטלי, הרגש מוברג במתכת של ראש המנוע (לא במים).
בימים הלוהטים האחרונים ובנסיעה עירונית - מישורית הוא נע בין 90-95 מעלות. בערב יורד מתחת ל-90.

בעליות ארוכות וחמות (למשל, מנהריה לצפת בצהריים, 33 מעלות או יותר), הוא משוטט חופשי בין 92-100, עם נגיעות מזדמנות מעל 105, אף פעם לא יותר גבוה מ-110. המכונאי שלי (מוחמד) אומר שעד 115, לא צריך לדאוג.

יצויין שברגע שנגמרת העלייה הטמפ' יורדת לרגיל. למרות זאת, אם צריך, אין לי שום בעיה לעצור בצד לכמה דקות, הטמפ' יורדת מהר מאוד (ז'תומרת, אין בעיית חימום).

מה קורה אצלכם?
לא צריך לדאוג עד 100...לאחר 115 כבר מאוחר מדי...צריך לבדוק טוב טוב:תרמוסטט+ רדיאטור,פעולה של fans...

-->