צפייה בגרסה מלאה : בואנה, זה אש.. שיטה לנקז אוויר מהברקסים
http://www.youtube.com/watch?v=L0oUejw5Edc
מי בעניין של ליצור מכשיר כזה? :]
פשוט תקנה אחד.
זה הכלי שהמוסכניקים אמורים להשתמש בו אבל הם בד"כ לא.
או ש..
http://www.webbikeworld.com/t2/eze-bleeder-review/
מה רע בסתם בקבוק חצי ליטר מהמתקן מיחזור+צינורית קטנה בסיוע גרביטציה?
או רחמנה לצלן, חבר שמסייע בדוושות?
מוני אורבך
23-08-12, 13:24
שום בעיה, הכול ענין של נוחות.
עם השיטה של שני אנשים זה די מעצבן.
גם צריך עוד משהו, וגם, לפעמים לוקח לא מעט זמן.
אני עובד בשיטת הנזילה..
פשוט פותח את הבורג ונותן לאוויר+השמן לזרום.
לפעמים צריך קצת לעזור עם הדוושה.
קצת ניסיון וסבלנות, זה עובד יופי.
הבעיה היא שיש איבוד של שמן שיוצא יחד עם האוויר.
פחות משיטת החבר, אבל עדין יש.
בשיטה הזו העסק מאוד פשוט וקל, או בכל אופן כך זה נראה, אין לי נסיון איתה.
סוג של מכשיר כזה נמצא אצל ל.כ אבל הוא עולה כמה מאות שקלים )-:
ו
ראיתי השבוע בערוץ אגו בתוכנית שמשפרים מכוניות לא זוכר את השם של התוכנית אבל הוא ניקז אוויר ע״י יצירת לחץ במיכל נוזל בלמים ע״י שעון כלשהו ואז בקלות יוצא האוויר מהבלמים אני ינסה למצוא את השם ולעלות לפה
"ספוטניק" בשפת המכונאים.
אני משתמש במזרק גדול (ממש גדול) בעזרתו אני דוחף את הנוזל הטרי מלמטה אחרי שניקזתי את הנוזל הישן.
אסף.
סופת המדבר
23-08-12, 23:29
מה החוכמה לדחוף מלמטה למעלה הרי אם הכוסית ריקה אז האויר תמיד ישאר כלוא
וגם אם לדחוף.עם מזרק אז רק הנוזל יעלה בצינור והאויר ישאר בבוכנה
ליפני כמה זמן ההיתי צריך להוציא אויר מהסופה
אז פירקתי את הניפל שמוציא אויר חיברתי ניפל של חיבור מהיר עם צינורית שקופה באורך של כמה מטרים
עד אלי ליד הדוושות ואז ככה אני מפמפם בדוושה בזמן שאני מקפל את הצינור
ואז משחרר עד שאני רואה שהשמן הגיע לצינורית
ואם הצינורות לא סתומים אז שיטת הגרביטציה עובדת מעולה(לפתוח את הניפל ולתת לשמן לזרום)
motorica.net
25-08-12, 10:35
בשיטה של פימפום הדוושה יש סיכון ממשי להריסה של המאסטר צילנדר במיוחד לאלו שאוהבים לדחוף את הדוושה עד הרצפה.
שיטת הוואקום או דחיסת אוויר מהמיכל עדיפות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.