PDA

צפייה בגרסה מלאה : מישהו השתדרג מגרנד ויטרה 01 ל גרנד ויטרה החדשה 09... ? מחפש המלצות הארות והערות



momi-r
25-08-12, 14:21
לאחרונה נמכרה הגרנד ויטרה הקצרה שנת 2001 ואני חושב על שדרוג לכיוון הגרנד ויטרה החדשה הקצרה שנת 2009.

מישהו עשה את השדרוג הזה בעבר ויכול לתת קצת טיפים הערות והארות...

ה2001 מגיעה עם מנוע 1600 והחדשה מגיעה עם מנוע 2400... ב2001 תצרוכת הדלק הייתה ממוצע 1:9-10. ואחרי בירורים הבנתי שגם בחדשה זה פחות או יותר אותו דבר..
מה לגבי הביצה הקדמית בחדשה - עדיין מאלומיניום ועדיין עם רגישות יתר ?
מכירים נקודות תורפה בחדשה ? בעיות מיוחדות?

אשמח לשמוע עוד פרטים בנושא
תודה. *

asypeer
26-08-12, 10:30
לחברה של אבא שלי יש את הדגם החדש - אז מעט רשמים:

1. ההנעה הכפולה קבועה, צריכת דלק גבוהה (1:7 ואף למעלה מכך בעיר), גיר אוטומט בלבד (ולא מהמתקדמים במיוחד)
2. הרכב שלדת מרכב ולא שלדת סולם (כמו של פ'גרו קינג) - משמע - אתה לא יכול לחבר מגיני סף כי אין קורות אורך. המגיני סף שכן מציעים - בדיחה, יתעקמו בנגיעה הראשונה ויעקמו את מה שמתחתם.
3. הרכב נמוך לאללה. האגזוז מאחרונה מנמיך את הרכב לגובה של פרייבט.
4. זה לא רכב שטח (לא שהגרנד הקודמת הייתה..) - יותר שבילים וחולות - אז אין לך מה לדאוג לגבי הביצה הקדמית.

מה שכן - הוא נראה טוב, על זה אין מה להתווכח...(הקצר כן ? הארוך לא יפה לדעתי)

eyalzo
02-09-12, 09:45
יש לי את הגרסה הארוכה 2009. הנה אוסף הרשמים שלי:
1. צריכת הדלק גבוהה אבל לא שונה מהמקובל בג'יפונים. אפשר להגיע ל- 1:11.5 בנסיעה רגועה בכביש 6 ולהידרדר עד 1:7 בנסיעה עירונית. אצלנו 1:8 בשילוב נהיגה בכבישים מהירים והרבה שבילים.
2. במקור מאד נמוך ואפילו מביך. לכן הגבהנו (רוקי רואד) וזה עובד מעולה. לאחרונה הוספנו מגן קדמי כי הפלסטיק המקורי היה נמוך וחלש ולא התמודד טוב עם קוליסים בבוץ. התחתית שטוחה וסופגת יפה מכות קלות פה ושם.
3. בגרסה הקצרה האגזוז בעייתי - הדוד האחורי ממוקם אנכית, בולט ונראה פגיע.
4. כיפאק לאלקטרוניקה - עשו ברכב הזה עבודה מעולה. אפשר לטוס איתו בשבילים 80 קמ"ש בלי בעיה גם על חצץ ובורות.
5. גימור הפנים מזכיר סובארו 1990 - הכל פשוט ועובד ללא דופי ובלי התחכמויות.
6. המזגן מאד חזק. זה לא טריוויאלי לרכב עם שטח חלונות כזה גדול וחלל פנים מרשים.
7. אמינות של סוזוקי - אנחנו לא מקלים עליו ובכל זאת כלום לא מתקלקל (טפו טפו) גם אחרי 60 אלף ק"מ והמון אבק ובורות בשבילים.
8. לא יודע כמה הוא טוב בשטח. חוצה יפה נחלים עמוקים (הילדים אוהבים את זה), ומבחינת מדרגות הכי רחוק שלקחתי אותו היה הדישון בקיץ בכיוון עליה. יש שם מדרגה אחת שהוא עלה בלי למצמץ בזכות נעילה במצב "נמוך".

-->