PDA

צפייה בגרסה מלאה : טראקן בנזין - עלות מול תועלת



apoli9339
31-08-12, 14:53
שלום לכל נוכחי הפורום
שמי אסף ובבעלותי פג'רו שנת 99 בנזין קצר
לרגל הרחבת המשפחה אני נאלץ לשחררו ולמצוא משהו מעט גדול יותר
חשבתי על קינג בנזין אבל קשה למצוא ולא בא לי דיזל
האם טראקן בנזין יעשה את העבודה, בהינתן שאגביהה אותו וכן שיפורי בולמים?
מיועד להיות רכב שני במשפחה,טיולים פעם ב....

אשמח להתייחסות ושבת שלום

raanan
31-08-12, 15:17
ראשית, ברוך הבא !
שנית, ההודעה לא בפורום המתאים. יש פורום ייעוץ לפני רכישה שמיועד בדיוק לכך. (אם מישהו מהמנהלים קורא, נא להעביר השרשור)

לעצם שאלתך,
מכיוון שאתה לא חדש בתחום (מחזיק פאג'רו קצר בנזין), אתה יודע הכי טוב מה אופי המסלולים והטיולים שלך בשטח.
במידה ומדובר בטיולים ברמת עבירות עד בינונית, אין לטראקן בעיה להתמודד.
בעייתו העיקרית בשטח הוא מהלך המתלה הזעום בפרט שאין נעילה רוחבית אחורית כמו שאתה רגיל בפאג'רו.
בעייה נוספת, זוית הבטן לא משהו בגלל בסיס הגלגלים הארוך בשילוב גלגלים קטנים.
כמובן שהכול כמעט ניתן לשפר (התקנת נעילה אחורית, הגבהה, צמיגים - נדרש לבדוק חוקיות ) .
אגב, בכביש הטרקאן רכב מאוד זריז ומהיר.

במידה ופסלת רכבי דיזל (גם אני מעדיף בנזין), האפשרויות הן , קינג, לאנדקרוזר (יקר מאוד לתמורה) או טרופר בנזין 2002-2004
(יחסית זול ונותן תמורה מלאה).
צריכת דלק בבנזין אתה מכיר (1/5 עד 1/7 במקרה הטוב) .

בהצלחה בבחירה
רענן

דרור ברלי
31-08-12, 15:55
לא הייתי יוצא מגדרי לגבי "זמינות הכוח" של מנוע הבנזין. 3.5 ליטר עם 200 כ"ס נשמע טוב, אבל בפועל אין למנוע הזה כוח יוצא דופן. דווקא הדיזל חזק ו"חי" יותר בסל"ד נמוך.

הטרקאן הסטנדרטי קצת נמוך, והצמיגים לא רק קטנים יחסית אלא גם במידה מוזרה שהיא לא לכאן ולא לשם וקצת קשה למצוא מבחר צמיגי שטח במידה הזו.
הייתי מגביה קצת (2 -2.5 אינץ', לא יותר, כדי לא לקלקל את התנהגות האוטו בכביש) ומגדיל מידת צמיגים. נעילות אני יודע שיש.

בסה"כ רכב לא רע במחיר טוב.

nirs
31-08-12, 18:10
גם אני מצטרף להמלצות (תמורה טובה לעלות תועלת).
אם זאת, קשה למצוא אקזמפלר שמור כמו גם ע״מ להכנס לשטח טכני דרושים שיפורים משמעותיים.

-->