צפייה בגרסה מלאה : הרכבה של קיט 4.7
שלום,
מחפש מישהו שיתקין את הקיט.(רק התקנה את הקיט יש לי)
כמה אמור לעלות כזה דבר?
תודה,
עפר.
סדר גודל של 1500 שח ולפי הבנתי טומי מראש העין הוא הכתובת לעניין
עכשיו תבין כמה הקיט הזה היה נחוץ...
תהנה
יש לי טרנספר מוכן עם קיט 4.7 חדש
כולל שלושה מיסבים נוספים שאינם מגיעים בקיט של טרייל גיר
1500 שח+ מעמ
בברכה,טושי
שלום עופר,דבר עם טושי ,לי הוא כבר הכין אחד כזה שכבר נוסע חודש+,אני מאוד מרוצה,מומלץ.
אפשר הסבר על מה מדברים?
קיט יחסי העברה לטרנספר היילקס?
הסבר קצר ללא מיספרים מדויקים, במצב מקורי הילוך הכוח של ההילקס איטי מאד, וברגע שמרכיבים את הקיט הוא הופך להיות עוד יותר איטי ב 40 % בערך.
במצב 4X4 רגיל ונסיעה 4X2 אין שינוי כלל.
טל
החיסרון הגדול של הקיט הוא ה"בור" שנוצר בין הHIGH ל LOW. הכוונה היא שבגלל מנוע החלש של היילקס הראשון של הHIGH לא תמיד מספיק בשטח (עליות) והחמישי של ה LOW איתי מדי, כך שלפעמים יש צורך לשחק הרבה עם הידית של הטרנספר. אבל מבחינתי הרווח הוא יותר גדול מההפסד.
ראשון high מקביל +\- להילוך 3 low אחרי התקנת קיט הפחתה 4.7, כך שהבור לא כזה גדול.
מה שכן, המהירות המירבית במצב -low פוחתת מכ-40-50 לך-25-30 לכל היותר.
david4runner
07-09-12, 10:54
זה מתאים ל4ראנר?
הקיט מתאים לטרנספר עם גלגלי שיניים המצוי בארץ רק בהילקס 93-97.
מחליפים מספר גלגלי שיניים בתוך הטרנספר, ללא שום שינויים חיצוניים.
בפוראנר שיש בארץ, ובהילקס מ 98 ומעלה יש טרנספר עם שרשרת, ואין קיט הפחתה עבורו.
נעשו התאמות טרנספר של הילקס ישן לפוראנר או להילקס חדש, אבל זה מסובך ויקר.
בברכה,טושי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.