PDA

צפייה בגרסה מלאה : סדק בסרן קידמי



gil4
12-03-05, 20:12
סדק בסרן קידמי)דיפנדר(.איך מתקנים?על מה להקפיד?
http://www.geocities.com/aquagil/samurai/dani2.jpg

http://www.geocities.com/aquagil/samurai/dani.jpg

ארז
12-03-05, 20:30
אהלן....
זו תופעה ידוע ברכבים ללא מיגון כלל או עם מיגון החובק את הדיפרנציל, המכסה הוא פח דק מאוד שמרותך לסרן עצמו ונוצרת בדרך כלל ממכה שפותחת את הריתוכים.
בכדי לתקן יש לפרק את הסרן מהרכב(רצוי מאוד- כדי להשיג ריתוכים מדויקים יותר), ולהוציא את הדיפרנציל והציריות החוצה לפני הריתוך.
יש להקפיד גם על ריתוך פנימי וגם על איטום ושיוף העסק לפני הרכבה......

אם אתה רוצה עוד עזרה תרים טל' 0547424210

asafk
12-03-05, 23:25
לפני הכל, תנקו את הפח, ותבדקו חלודה. לפעמים, הסדק מתחיל קטן קטן... ואז הוא מחליד במשך כמה שנים עד שהוא נפתח לגמרי. ואז חייבים להחליף.

אסף.

נמרוד
13-03-05, 10:40
אסף, להחליף מה?

זה סדק במקום שאין לו שום חשיבות מבנית. אפשר לאטום את הסדק הזה עם פרופוקסי ב20 שקל בתור תיקון זמני שיכול להחזיק מעמד גם שנים. או לרתך כמו שארז מציע, אבל אני לא רואה צורך בריתוך גם בפנים. כמו שזה נראה בתמונה הסדק די דק, אפשר לדעתי להצמיד אותו ידנית ולרתך בצורה כזאת שבכלל לא יכנס לכלוך פנימה.

asafk
13-03-05, 13:20
כבר ראיתי כאלה מכסים רקובים לחלוטין. זה מתחיל בסדק בהיקף- שזוחל פנימה, ומחליד... עד שהמכסה כולו מחליד.

אסף.

gil4
13-03-05, 18:59
תודה על העזרה עד כאן.
ארז מדוע צריך לרתך גם מבפנים?

ארז
13-03-05, 20:04
לא חייבים, אבל אתה בכל מקרה צריך להוציא את הקרביים של הסרן(הדיפ',צריות וכו') כשאתה עושה ריתוך ארוך, אז כבר לעשות עבודה מושלמת, במקור הסרן מרותך גם מבפנים, אם אתה לא מרתך מבפנים שים חומר אוטם.

חימושניק
14-03-05, 19:29
אני מצטרף לדעה של נמרוד. זה סדק קלאסי לאיטום בפרופוקסי. כדי להיות בטוחים אפשר להשתמש בממיר חלודה + המרייט לטיפול בבעיות חלודה פוטנציאליות.

איציק - 4X6ZH
14-03-05, 19:51
מוציא את השמן
רחיצה
וריתוך אחד טוב במקום מבלי לפרק יותר מדי וזה הכל !
והיה ותיהיה עוד נזילה כל שהיא מבצע תיקון נוסף מקומי.

*****
איציק

ניר ל
15-03-05, 14:54
לא הייתי מתקן את זה עם אפוקסי,
אם הסדק הזה "עובד" ההדבקה תתפרק, המכסה הזה עושה רושם של דק וגמיש, רק הויברציות בתוספת השמן יגרמו לאפוקסי להיפרד.

-->