PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם החלקים האלה מתאמים לסופה



L.R DISCO
12-09-12, 06:03
שלום

רציתי לדעת אם החלקים האלה מתאימים לראש מנוע סופה?

http://www.jeep4x4center.com/valve-stem-seal-53009886.html
http://www.jeep4x4center.com/exhaust-valve-stem-seal-53009887.html
http://www.jeep4x4center.com/lifter-hydraulic-4740269.html
http://www.jeep4x4center.com/push-rod-33002986.html

אם כבר מפרקים את המרימים ואטמי שסתומים כדי להחליף עוד משהוא?
ואם משתלם לשלוח מחו"ל או כדי כבר לקנות בארץ?

moriseven
12-09-12, 06:32
הקישור הראשון לא, כך השאר כן.

L.R DISCO
12-09-12, 07:06
יכול להיות שהקישור השני מתאים גם ליניקה וגם לפליטה ?

מוני אורבך
12-09-12, 09:09
כדי להחליף מרמים ואטמים אתה צריך להרים ראש מנוע.
במקרה זה אתה צריך להחליף אטם ראש, אטם סעפת וכו..
אתה לא חיב, אבל זה בהחלט בגדר המלצה טובה, שכדאי מאוד לקבל אותה.
במקרה זה יש לך קיט שליף שמכיל את כל האטמים ומחזרי השמן בעלות של כ -400 - 300 שח (אצל ראוף בנצרת).
לכן לעניות דעתי עדיף לקנות את כל הקיט ולא רק חלק פה חלק שם
לגבי כדאיות.. אתה צריך 12 מחזרי שמן בעלות של 5 דולר (60 דולר לכולם) ועוד משלוח 20 דולר = 80$ או 320 ש"ח
תעשה אתה את החשבון מה כדאי..

ממליץ לך לבדוק את ה cam shaft כדי לראות אם הוא אכול גם הוא ולא רק המרימים.
אם הוא אכול, אתה חייב להחליף גם את ה cam shaft אחרת הדפיקות יחזרו במהרה, ואז חבל על כל ההשקעה שלך.

amit_san
12-09-12, 23:15
ערב טוב.

מתעלק על השירשור, מי זה ראוף ? סטייל יאנוביץ בצפון ? אטרקטיבי יותר ?

עמית.

סופת המדבר
13-09-12, 13:15
כן בחור מבוגר אחלה בחור
מבין הרבה יודע מה זה כל חלק ויש לו מחסנים מלאייייים "בכל טוב"

amit_san
13-09-12, 16:24
יש טלפון ? כתובת ? משהו ? :-)

4x1om-Israel
13-09-12, 20:16
050-5216603

asafpeleg
13-09-12, 20:36
קיט אטמים לראש מנוע בעלות 300-400 ש"ח אינו כולל מרימים הידרואליים. כל מרים 38 -/+ ש"ח. 12 כאלו זה יוצא תוספת של 456 ש"ח...
יותר מקיט האטמים.

L.R DISCO
13-09-12, 23:32
בסוף קניתי בינוביץ
6 גומי לשסתום פליטה 48 ש"ח
6 גומי לשסתום יניקה 48 ש"ח (בחו"ל זה יותר זול מהפליטה)
12 מרים שסתומים הידראולים 432 ש"ח
1 אטם מכסה שסתומים 55 ש"ח
הכול כולל הכול 600 (וכיסוי גלגל + לוח שנה)

ועכשיו לעסק

tzagi
14-09-12, 02:10
בסוף קניתי בינוביץ

ועכשיו לעסק

זה הולך להיות שירשור מרתק., אפשר לבקש מהמנהלים לשנות את הכותרת ל: איך מחליפים מרימים בסופה בלי להוריד ראש

boaz avrahami
14-09-12, 03:17
כמו בבדיחה על זה שעשה אוברול דרך האגזוז...

L.R DISCO
03-10-12, 15:18
שלום לכולם
היום פתחתי את הראש מנוע ,אין לי כול כך ניסיון כדי לתת אינדיקציה על מצב המנוע
אז צילמתי כמה תמונות

לענייכם המיקצועית
64697
6470564704647036470264701647006469964698 64706

L.R DISCO
03-10-12, 18:17
שמתי לב שבשסתומים הגדולים (נראה לי יניקה) יש פאזה ברורה ונראה שמתבצעת אטימה טובה
ובשסתומים הקטנה (נשאר רק פליטה) אין פאזה ברורה וזה נראה כאילו זה לא אוטם
מצורפות תמונות
6470864709647106471164712

asafpeleg
03-10-12, 18:35
נראה לי (או שלא ציינת זאת) שחסר אטם ראש מנוע ברשימת הקניות.

L.R DISCO
03-10-12, 20:07
נקנה אבל מחבר בגלל זה לא חיפשתי אותו בחו"ל\בארץ

L.R DISCO
03-10-12, 20:48
עוד שאלה עם אפשר
האם ניתן לנקות את משקעי השמן בראש, הבלוק ועל השסתומים עם מברשת פלדה מחוברת למברגה
או שיש שיטה יותר טוב \בריאה למנוע??

L.R DISCO
04-10-12, 08:01
משהוא??

shmil
04-10-12, 08:51
יש חומרים מיוחדים וחומצות מיוחדות לניקוי מנועים.

L.R DISCO
04-10-12, 09:43
תודה שמיל
מה שיותר מפריע לי זה הפאזות של השסתומים אם מותר לנקות אותם עם מברשת ברזל

shmil
04-10-12, 12:12
לא מנקים פאזות שסתומים, נותנים למשפץ מנועים לעשות שלייף, ולבדוק אם בכלל הראש לא פסול.

L.R DISCO
06-10-12, 13:09
תודה שמיל ,לקחתי את הראש ל "הדייקן" בפ"ת לניקוי והשחזה של הראש מנוע והשסתומים
ניקיתי גם את הבלוק עצמו עם נייר אפס את עד שהרגשתי את פני השטח ממש חלקים ואין שאריות אטם
עברתי על הספרות כדי למצוא את המרווח שמותר להיות בין הבוכנה לצילינדר
אבל יש שם כול מני הסברים ולא הבנתי מה מתאים לצרכים שלי (ניעור הבוכנה שהיא בנ.מ.ע)

סופת המדבר
07-10-12, 22:55
כשהבוכנה נמצאת בנקודה מתה תחתונה
תחליק את היד/אצבע על דופן הצילינדר ותרגיש אם יש מדרגה בחלק העליון
או יותר נכון מה גובה המדרגה
כמה שיותר מדרגה ככה המצב פחות טוב
וגם תעשה את הבדיקה עם הבוכנה
תעלה אותה לנ.מ.ע ותשחק איתה ללצדדים ותראה כמה חופש יש

L.R DISCO
08-10-12, 01:18
מחר אני אשים את הבוכנה בנ.מ.ע אדחוף את הבוכנה לאחד הצדדים ויראה עם מד עלים מה המרווח בין הצילינדר לבוכנה
בקשר לבדיקה עם האצבע ,בחלק העליון של הצילינדר יש שכבה של פיח שאני מאמין שאם יש מדגה אז היא שם ולכן יהיה קשה לתת אינדיקציה נכונה
מותר לנקות את הפיח הזה עם נייר אפס או מים או אולי בד שמיר עדין

מצורפות תמונות

651846518565186

tzagi
08-10-12, 01:26
אי אפשר לבדוק כלום עם הרינגים במקומם, ואת הבדיקה שסופת מדבר הציע, עושים עם הציפורן, אם הציפורן נתפסת- רצוי לחרוט.

L.R DISCO
08-10-12, 08:58
אבל אפשר לנקות את הפיח עם נייר אפס??

סופת המדבר
10-10-12, 20:25
לדעתי אין בעיה זה מקום "מת" הרינגים לא מגיעים לשם
אבל מצד שני אם מדרגה גדולה נייר אפס לא יעשה כלום חוץ מלהחליק את האזור

DooM3
16-10-12, 16:17
כמה עלה החריטה

L.R DISCO
16-10-12, 17:05
שיוף הפאזה של השסתומים והפזה על הראש עצמו וניקוי בחומצה עלה 350 שקל

משהוא הציע לי למרוח שכבה דקה של שרלק על האטם ראש שגם לעזור שלא יזוז וגם יעזור באטימה
מומלץ?
כי היו שאמרו שלא מורחים כלום על אטם ראש והמשטחים צריכים להיות נקיים מהכול

סופת המדבר
18-10-12, 11:35
בעבר שהיו ממחזרים אטמים אז היו מורחים שרלק כדי שגם אטם ישן יאטום
אבל היום כבר פחות משתמשים בזה
אבל זה מוצר טוב וגם כמובן כמו שאמרת יעזור גם לאטימה וגם שלא יזוז
אתה יכול למרוח זה לא הורס כלום רק מוסיף
אבל קח בחשבון שאם תצטרך לפרק אותו פעם לא תוכל להחזיר
נ.ב
אתה מדבר על האטם שבין הראש לבלוק או בין הראש למכסה סשתומים?

L.R DISCO
18-10-12, 21:45
תודה סופת המדבר
הכוונה היא לאטם בין הבלוק לראש

סופת המדבר
19-10-12, 22:57
בין הבלוק לראש
לא חושב שיש צורך
(חשבתי שהתכוונת בין הראש למכסה שסתומים)

L.R DISCO
03-11-12, 07:23
משהו יכול להגיד לי למה משמש החיבור אוויר שיושב על המצערת לכוון הכנף, אצלי יש סתם צינור שסתמו אותו
מצורפת תמונה

65938

shmil
03-11-12, 10:00
לשום דבר. לא הכרחי.
ודא שמחוברים לסעפת הואקומים לחיישן MAP ולוסת הלחץ.

L.R DISCO
09-11-12, 14:40
בזמן פירוק הראש ראיתי שהבורג האחרון לכוון הנהג של סעפת הפליטה גזור (מצורפת תמונה)
הצלחתי לחלץ אותו, אבל מי שניסה לפני הוא לא כול כך הצליח ולא קדח באמצע הבורג וקדח גם בראש
שהראש היה בחוץ ניסיתי למלא את החור באפוקסי ולשחזר את ההברגות ,זה הלך יפה וגם הצלחתי לבצע הידוק של הבורג
אבל אחרי ההרכבה של הראש יכול להיות שהאפקסי לא באמת החזיק ,ואני לא מצליח להדק את הבורג
איך ניתן לשחזר את ההברגות שהראש עדיין מורכב , אין לי כוח עוד פעם לפרק ראש (25 גילו)
הברזה חדשה על החור הקיים תחזיק??
66082

-->