ronaldo
12-09-12, 11:19
משתף אותכם ... כדאי שתדעו:
נוזל בלמים\שמן ברקס סופח מים עם הזמן, לכן יש להחליפו פעם בשנתיים.
בטיפול השוטף של אחת ממכוניות המשפחה במוסך רשת היבואן ביקשתי שיחליפו.
סמתי לב שמוזגים נוזל חדש מבקבוק סגור אבל DOT3 שלא מתאים לABS - על אף שבמכסה של מיכל נוזל הבלמים כתובה אזהרה שיש לסים אך ורק DOT4.
לאחר שהערתי - לקח להם זמן להשתכנע, בטיעון שהם מוזגים לכולם DOT3 וזה בסדר -
חיטתו ומצאו במחסן בקבוקון DOT4 - ראו תמונה
64071
64070
אז סמתי לב לתאריך הייצור ... פרה היסטוריה ... במוסגים של נוזל קירור, הרי הוא סופג מים במיכל
פלסטיק מ2009 עד 2012 אז מה עשינו בהחלפה ?
ביקשתי אחר, הלכו קנו והביאו את זה:
64072
64073
נראה בסדר ... DOT4 ... ייצור שבוע 50 של 2011 (החלפת הנוזל בוצע במרץ 2012).
לא השתמשתי בעבר ב-ATE ולכן נכנסתי לאתר שלהם להכיר את החברה והמוצרים.
חיפסתי את את האריזה "שלי" בין מוצרי נוזלי הבלמים של החברה ... אין ... לא מופיעה.
מכיוון שבדרך כלל זה לא מיקרי או שכחו לסים אותו באתר ...
בירור קצר מגלה תופעה-נוהג של יבואני שמנים\נוזלים לרכב.
היבואנים נוהגים לקנות את החומר באריזות גדולות, לייצר בארץ אריזות קטנות ולבצע מילוי
שלהן בארץ. אם עושים את זה נכון זה בסדר ... אבל תיידעו את הצרכן ותרשמו באריזה
שהמילוי הוא בארץ ותרשמו באריזה הקטנה את תאריך הייצור של החומר המקורי (שהיה באריזה
הגדולה !) - זה מה שקובע לטריות החומר.
כן מה שרשום כתאריך ייצור שבוע 50 של 2011 זה תאריך המילוי בארץ. לאחר בירור, התברר שהחומר יוצר
בחו"ל כמעת שנה לפני !
קניתי\הסכמתי להתקין כי נראה לי טרי - סהכ"ל 3 חודשים - כשבעצם החומר שיוצר מלפני שנה+.
אם היתי יודע לא הייתי סם.
לסיכום הקפידו על התקן הנכון.
סימו לב לתאריך הייצור האמיתי. אריזות פלסטיק סופחות מים עם הזמן
ועדיף אריזת מתכת - סופחות פחות (לפי מה שהבנתי, זה בא ישר מהייצרן עם התאריך ייצור האמיתי).
אם האריזה לא מופיעה באתר הייצרן וכתוב בעברית, סביר שהתאריך זה תאריך מילוי בארץ ולא ייצור.
נוזל בלמים\שמן ברקס סופח מים עם הזמן, לכן יש להחליפו פעם בשנתיים.
בטיפול השוטף של אחת ממכוניות המשפחה במוסך רשת היבואן ביקשתי שיחליפו.
סמתי לב שמוזגים נוזל חדש מבקבוק סגור אבל DOT3 שלא מתאים לABS - על אף שבמכסה של מיכל נוזל הבלמים כתובה אזהרה שיש לסים אך ורק DOT4.
לאחר שהערתי - לקח להם זמן להשתכנע, בטיעון שהם מוזגים לכולם DOT3 וזה בסדר -
חיטתו ומצאו במחסן בקבוקון DOT4 - ראו תמונה
64071
64070
אז סמתי לב לתאריך הייצור ... פרה היסטוריה ... במוסגים של נוזל קירור, הרי הוא סופג מים במיכל
פלסטיק מ2009 עד 2012 אז מה עשינו בהחלפה ?
ביקשתי אחר, הלכו קנו והביאו את זה:
64072
64073
נראה בסדר ... DOT4 ... ייצור שבוע 50 של 2011 (החלפת הנוזל בוצע במרץ 2012).
לא השתמשתי בעבר ב-ATE ולכן נכנסתי לאתר שלהם להכיר את החברה והמוצרים.
חיפסתי את את האריזה "שלי" בין מוצרי נוזלי הבלמים של החברה ... אין ... לא מופיעה.
מכיוון שבדרך כלל זה לא מיקרי או שכחו לסים אותו באתר ...
בירור קצר מגלה תופעה-נוהג של יבואני שמנים\נוזלים לרכב.
היבואנים נוהגים לקנות את החומר באריזות גדולות, לייצר בארץ אריזות קטנות ולבצע מילוי
שלהן בארץ. אם עושים את זה נכון זה בסדר ... אבל תיידעו את הצרכן ותרשמו באריזה
שהמילוי הוא בארץ ותרשמו באריזה הקטנה את תאריך הייצור של החומר המקורי (שהיה באריזה
הגדולה !) - זה מה שקובע לטריות החומר.
כן מה שרשום כתאריך ייצור שבוע 50 של 2011 זה תאריך המילוי בארץ. לאחר בירור, התברר שהחומר יוצר
בחו"ל כמעת שנה לפני !
קניתי\הסכמתי להתקין כי נראה לי טרי - סהכ"ל 3 חודשים - כשבעצם החומר שיוצר מלפני שנה+.
אם היתי יודע לא הייתי סם.
לסיכום הקפידו על התקן הנכון.
סימו לב לתאריך הייצור האמיתי. אריזות פלסטיק סופחות מים עם הזמן
ועדיף אריזת מתכת - סופחות פחות (לפי מה שהבנתי, זה בא ישר מהייצרן עם התאריך ייצור האמיתי).
אם האריזה לא מופיעה באתר הייצרן וכתוב בעברית, סביר שהתאריך זה תאריך מילוי בארץ ולא ייצור.