סופת המדבר
17-09-12, 19:16
בשבוע שעבר עשיתי איזה סיבוב עם הגיפ סתם טיול שבילים קצר
אחרי שיצאתי מהשטח
במהירות 40 ומעלה יש רעידות חזקות שמרעידות את כל ההגה עם הדשבורד וכל מה שיכול לרעוד
ככל שאני עולה במהירות הרעידות עוברות לתדר יותר מהיר ונמוך
אם אני מוציא מהילוך הרעידות נרגעות
אני משער שזה מגיע מאחד הדרייבשאפטים למרות שאין איזה חופש חדש הצלבים נראים תקינים ויש חופש קטן בסליפ יוק
אבל היה תמיד
יש איזה בדיקה לעשות בשביל לראות אם זה מהקידמי או מהאחורי?
אני יודע שהכי טוב זה לפרק את הקידמי ולראות מה קורה
אבל רציתי לחסוך את זה
אחרי שיצאתי מהשטח
במהירות 40 ומעלה יש רעידות חזקות שמרעידות את כל ההגה עם הדשבורד וכל מה שיכול לרעוד
ככל שאני עולה במהירות הרעידות עוברות לתדר יותר מהיר ונמוך
אם אני מוציא מהילוך הרעידות נרגעות
אני משער שזה מגיע מאחד הדרייבשאפטים למרות שאין איזה חופש חדש הצלבים נראים תקינים ויש חופש קטן בסליפ יוק
אבל היה תמיד
יש איזה בדיקה לעשות בשביל לראות אם זה מהקידמי או מהאחורי?
אני יודע שהכי טוב זה לפרק את הקידמי ולראות מה קורה
אבל רציתי לחסוך את זה