צפייה בגרסה מלאה : דקה לפני נקודת האל חזור.
לא לשכוח לצבוע את מקום החיתוך
כמובן.
למרות שפה לא תופס חלודה כל כך כמו בארץ.
64267
boaz avrahami
21-09-12, 18:56
נראה יפה.
עכשיו אתה יכול לבדוק שמן בלי להרים מכסה מנוע.
אם כבר הייתי בונה מכסה יעודי לקייץ ולא חותך.
ואז גם הייתי עושה אותו הרבה יותר מאוורר מזה...
נראה יפה.
עכשיו אתה יכול לבדוק שמן בלי להרים מכסה מנוע.
אם כבר הייתי בונה מכסה יעודי לקייץ ולא חותך.
ואז גם הייתי עושה אותו הרבה יותר מאוורר מזה...
פה קייץ כל השנה .
boaz avrahami
22-09-12, 02:42
אם יורשה לי, מה הסיבה חזה, הרכב מתחמם?
מה שונה בו ביחס למקורי?
אם יורשה לי, מה הסיבה חזה, הרכב מתחמם?
מה שונה בו ביחס למקורי?
הטמפרטורה ביום נורמלי במדבר (גם בדרך למכולת) מעל 40 מעלות,
בנסיעה בשטח במהירות אפס תא המנוע הופך לכבשן.
הסיבה? להוריד את עומס החום מהפלסטיקים והגומיות.
מה שונה? הטמפרטורה בתא המנוע ירדה משמעותית.
חום המנוע לא ישתנה, את זה הטרמוסטט קובע.
באמת רון,
מכסה חדש עולה $200, פחות מההפרש שתאבד כשתמכור את העגלה במיוחד בטרייד אין.
ובנוסף אחרי שתמכור תוכל למכור את המכסה גבינה שוויצרית בלפחות 200......לא חשבת על זה הא?
ג'יפ בנוי לא מוכרים אף פעם.
כשאתה מושקע באין סוף פרוייקטים, החתונה זה לכל החיים.
שטויות,
האמריקאי הממוצע מחליף רכב כול 5 שנים.
למעשה הנקודה הכי כלכלית להפטר ממנו זה ב70-75 אלף מייל, אחרי זה הערך מתחיל לרדת מהר.
אפילו אם אתה מתכנן לשמור אותו ל"כול החיים" תעיף אותו ב120 בערך, לא תעמוד בתיקונים. וזה במקרה הטוב.
לי אמרו שהאמריקאי מחליף את האוטו כשהמאפרה מתמלאת.
יש דברים בחיים שנשארים מחוץ לחשבון הכלכלי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.