פרנצ'י
21-09-12, 22:33
אני זקוק לעצות, מחשבות, שיקולים..
כל אינפוט יעזור.
יש לי ג'ימני 99.. לא ילד.
הקילומטרז' כבר עומד על 270K + והמנוע עייף ומתחיל להביע את עצמו בנזילות שמן..
במוסך (שאני מאוד סומך עליו) אמרו שאין טעם אפילו לטפל בו.
עכשיו השאלה - מה עושים איתו ?
כבר החלפתי בו גיר לחדש מהניילון לפני 30K ק"מ. ככה שלמכור בהפסד על המנוע קצת באסה.
אפשרויות שאני רואה -
1) למכור בהפסד.
ואז השאלה, מה לקנות ? ג'ימני חדש יותר ? אולי משהו אחר ?
אפשר לפנטז על משהו יותר עביר ומרווח (יש לכם הצעות למשהו אחר ?). אבל ג'ימני ממלא פונקציה נוחה של רכב יומיומי לתל אביב, פלוס בטיפולים ודלק הוא נוח יותר מכל הג'יפים שאני מכיר..
בכל מקרה בקניה - גם אם אני קופץ ל 2006-7 (שזה קפיצה תקציבית של 35K + כסף של דינדוש אחרי קניה), אני גם מתחיל להסתכל על מכלולים גדולים... 4 שנים ואני באותו הסרט.
2) לקנות מנוע.
ג'ימני 99 - בעיה. ה VVT לא מתאימים, מלאי פחות זמין.
גם סיפור לא כל כך זול. מסתמן כ 10K.
להמשיך לאכול את הירידת ערך של הרכב בעצמי, ובמכירה שלו יום אחד להתבאס על ההשקעה. או לחילופין - להחזיק את האוטו עד המוות הקליני שלו.
יש לי אוטו שמתחת לפח יהיה דנדש.
3) השתלת מנוע בלנו 1600.
נושא הרישוי - לא בשרשור הזה - אלא אם יש לכם עצות מועילות / קשרים שאתם יכולים להפנות אליי בהודעה פרטית.
בואו נאמר שהוא לא לנסיעה בכביש.
השלכות שליליות -
ביטוח/טסט/שוטר - מכיר.
בהנחה והמספר ברישיון - האם מישהו יכול לדעת בכלל ? (מה שונה בו חיצונית ? הם דיי דומים)
השלכות חיוביות -
ייתכן ומנוע זול יותר, זמין יותר.
אם כבר השתלה, אולי נהפוך משבר להזדמנות ?
האם תוספת הכוח רלוונטית למשהו / מורגשת ?
החסרונות - האוטו לא יימכר לעולם כנראה.
ייתרון - ג'ימני מובחר.
כל אינפוט יעזור.
יש לי ג'ימני 99.. לא ילד.
הקילומטרז' כבר עומד על 270K + והמנוע עייף ומתחיל להביע את עצמו בנזילות שמן..
במוסך (שאני מאוד סומך עליו) אמרו שאין טעם אפילו לטפל בו.
עכשיו השאלה - מה עושים איתו ?
כבר החלפתי בו גיר לחדש מהניילון לפני 30K ק"מ. ככה שלמכור בהפסד על המנוע קצת באסה.
אפשרויות שאני רואה -
1) למכור בהפסד.
ואז השאלה, מה לקנות ? ג'ימני חדש יותר ? אולי משהו אחר ?
אפשר לפנטז על משהו יותר עביר ומרווח (יש לכם הצעות למשהו אחר ?). אבל ג'ימני ממלא פונקציה נוחה של רכב יומיומי לתל אביב, פלוס בטיפולים ודלק הוא נוח יותר מכל הג'יפים שאני מכיר..
בכל מקרה בקניה - גם אם אני קופץ ל 2006-7 (שזה קפיצה תקציבית של 35K + כסף של דינדוש אחרי קניה), אני גם מתחיל להסתכל על מכלולים גדולים... 4 שנים ואני באותו הסרט.
2) לקנות מנוע.
ג'ימני 99 - בעיה. ה VVT לא מתאימים, מלאי פחות זמין.
גם סיפור לא כל כך זול. מסתמן כ 10K.
להמשיך לאכול את הירידת ערך של הרכב בעצמי, ובמכירה שלו יום אחד להתבאס על ההשקעה. או לחילופין - להחזיק את האוטו עד המוות הקליני שלו.
יש לי אוטו שמתחת לפח יהיה דנדש.
3) השתלת מנוע בלנו 1600.
נושא הרישוי - לא בשרשור הזה - אלא אם יש לכם עצות מועילות / קשרים שאתם יכולים להפנות אליי בהודעה פרטית.
בואו נאמר שהוא לא לנסיעה בכביש.
השלכות שליליות -
ביטוח/טסט/שוטר - מכיר.
בהנחה והמספר ברישיון - האם מישהו יכול לדעת בכלל ? (מה שונה בו חיצונית ? הם דיי דומים)
השלכות חיוביות -
ייתכן ומנוע זול יותר, זמין יותר.
אם כבר השתלה, אולי נהפוך משבר להזדמנות ?
האם תוספת הכוח רלוונטית למשהו / מורגשת ?
החסרונות - האוטו לא יימכר לעולם כנראה.
ייתרון - ג'ימני מובחר.