PDA

צפייה בגרסה מלאה : ספייסר לגלגלים - עד כמה מומלץ ?



JustDoB
01-10-12, 10:45
אני מניח ששימוש בספייסרים כמו זה למשל (http://www.ebay.com/itm/11310-Alloy-USA-1-25-Wheel-Spacer-ADAPTOR-Jeep-Wrangler-YJ-TJ-Cherokee-XJ-/200748900869?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&hash=item2ebd912205&vxp=mtr) מכביד על הנבות, האם גם בעיה בטיחותית ?
האם אכן כך ? עד כמה חמורה השחיקה ? לאיזה עובי ספייסר נכון לכוון ?
למישהו יש ניסיון והמלצות ?
מדובר ב צמיג 31" על צ'ירוקי XJ, ג'אנט ללא אופסט.

sos4u
01-10-12, 11:52
למה בכלל אתה רוצה לשים ספייסר ?
יש סיבה מיוחדת ?

ספייסר, כמו כל שדרוג מכביד על המכלולים ואינו פתרון תכנוני אלא "אילוצי ", כמה אפשר ? ראיתי כבר ספייסרים ברוחב של 2" , האם מומלץ ? אני לא בטוח ..

אם תפרט מה הביא אותך לחשוב בכיוון אולי אפשר יהיה למצוא פתרון שונה .. שיתן מענה לבעיה שלך. ואולי לא.


חג שמח

דרור ברלי
01-10-12, 12:05
ג'נט עם אופסט נותן לך את הרוחב שאתה רוצה, עם פחות עומס ומוקדי כשל.

מצד שני - ספייסרים מקובלים מאד באירופה. לא יודע למה אבל עובדה. ראיתי את זה אפילו על כלים תחרותיים.

JustDoB
01-10-12, 12:09
תאמת - בעיקר סקרנות,
אין סיבה משמעותית חוץ מזה שעוד אינץ החוצה זה עוד אינץ יציבות,
אני בעיקר סקרן על שאלת השחיקה לנבות - אגב - מה עוד יכול להישחק ?

דרור ברלי
01-10-12, 12:14
אני לא אוהב את העומס על הגוזו'נים. גם ובעיקר אלה שבספייסרים.
הנסיון שלי עם ספייסרים הוא במכונית כביש וחוץ מהלוק הסקסי - רק חסרונות: גוזו'נים שנשברו, תחושת כבדות ועמימות בהיגוי. לטעמי מיותר.
בג'יפים אנחנו רוצים מפשק גלגלים רחב יותר וספייסר זה סוג של פתרון. שוב - אני מעדיף ג'נט רחב יותר באינץ' אחד עם אופסט קל שנותן פתרון פשוט.

motorica.net
01-10-12, 12:14
יש ספייסרים איכותיים ויש זבל עופות שלא הייתי מעיז להתקין על עגלת סופר.
באופן עקרוני אני גם בגישה של אם אין ברירה לנסות קודם להתאים חישוקים עם אופסט יותר שלילי
זה חוסך המון פירוקים בכל עבודה על הרכב שדורשת פירוק מכלולים בגלגל.
לי יש נסיון טוב עם spidertrax

IlanHadar
01-10-12, 12:18
כמו שנאמר ספייסר שמים לצורך.

למשל הרחקת הצמיג ממכלולים או מהגוף במקרה של שימוש במידה גדולה ממידה רגילה.

motorica.net
01-10-12, 12:29
הבעיה שחישוקים עם אופסט שלילי יותר הם בד"כ גם רחבים יותר, שוקלים יותר ולא תמיד רוצים לעלות מידת צמיגים.
הרחבה של הסרן באמצעות ספייסרים או חישוקים מגדילה את העומס על רכיבי מתלה, הכוחות הפועלים על הציר גדולים יותר.

דידו
01-10-12, 13:02
על איזה ציר בדיוק?

ספייסרים = ג'אנט אופסט מבחינת הכוחות הפועלים על מכלולי הרכב המקוריים

נמרוד - מערד
01-10-12, 17:09
אני נוסע עם ספייסרים הרבה זמן, הנבות לא נפגעו, ההיגוי לא נפגע, לא מורגש הבדל עם או בלי הספייסרים.
נמרוד

-->